Madam Stoltz Spring 2012

Madam Stoltz - kolekce Jaro 2012 je tu! Moje srdeční záležitost, najdu u ní vše - vintage, orient, minimalismus, retro i indrustrial. Jarní katalog obvykle není tak rozsáhlý jako zimní, ale zato je plný romantiky ve stylu Madam, dalších kousků originálního factory nábytku nebo nových barev sametových polštářků s odstíny lila. Těšit se s příchodem jara na vybrané produkty můžete i na e-shopu;-).




Možná již máte nový katalog důkladně prolistovaný, pokud ne, listujte ZDE. Pokud zjistíte, že bez něčeho případně nemůžete být, napište mi:-)
Fajn středeční večer...

5 komentářů

  1. krása, přesně na tuhle vlnu jsem momentálně naladěná

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kláro, fakt? Tak to se přijdu k Tobě přesvědčit!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šári.Děkujeme za inspiraci.Prošla jsem si katalog a to by se to nakupovalo.Bylo to fajn.Měj se hezky.Lena

    OdpovědětVymazat
  4. ♫ .♥.•* ★¨`*•♫.•´*.¸.•´♥ ♫
    ☀ Felíz ☀ Día ☀ Amigos! ☀☀
    ♫ .♥.•* ☀¨`*•♫.•´*.¸☀.•´♥
    ┊ ┊┊ ┊☀┊ ┊ ┊┊ ☀ه
    ه┊ ☀ ┊ ┊ ི♥ྀ
    ☀ ┊┊ ☀ه
    ه┊ ☀

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojda Lenni,
    zdravím Tě a děkuji za návštěvu, ještě mám v záloze inspiraci další;-).
    Měj se fajn!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.