Bloomingville SS 2012

Na fialovou letos vsadila i dánská značka Bloomingville, která právě přichází s novým katalogem pro jaro/léto 2012! Prohlédnout si jej můžete ZDE a pokochat se produkty inspirovanými skandinávskou elegancí, surovostí starých fabrik nebo rozmanitostí francouzských bleších trhů...



Vybrali by jste si? Já určitě! Užijte si to;-)

5 komentářů

  1. ŠÁRINKO, TO JE KRÁSNÉ KOUKÁNÍ.
    ANI NEPOČÍTÁM, CO VŠE BYCH SI VYBRALA...
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Šári,
    moc tě zdravím a přeji Ti KRÁSNÝ NOVÝ ROK 2012,
    plný štěstí, radosti, pohody, zdraví a lásky!!!

    A udělala jsi mi radost, tuhle značku mám moc ráda a listuji a listuji a jako správný Redneval, fialová a lila-to je moje!!!!

    Měj se moc hezky!

    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko,
    je mi to jasné! Jsme všechny ulítlé na podbné poklady:-). Hezký den.

    Jaruško moc děkuji,
    Tobě též jen to dobré! Jj a má u Tebe silné zastoupení:-). Děkuji za návštěvu a budu se těšit na Tvé tvoření!

    Pohodový pátek milé bloggerky

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Šári,
    no Bloomingville - to je prostě nádhera, vzdychám tady nad každou stránkou a můj drahý se může potrhat smíchy. Je pro mě přesně tou pravou kombinací industrial a vintage stylu, je opravdu jen málo věcí, co bych si od nich domů nedala...Už nějaký čas se ji snažím dostat do svého obchodu, ale marně, protože musím přez italské zastoupení a to je opravdu na dlouho...:-(...nemáš k dispozici alespon ceník, jen tak pro představu?? jestli se naštvu, napíšu přímo na Blommingville, jak jsou jejich italští zástupci neschopní...a to se pak budou divit :-D...
    Jinak přeju krásnou neděli a jen tak dál ve frekvenci článků :-)!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Kačko,
    výhodoa Bloomingville je, že má v nabídce celkem kompletní sortiment dekorací a bytových doplňků - téměř vše, na co si vzpomeneš! Písnu Ti mail;-).
    No budu se snažit a díky za návštěvu:-)!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.