2012

Je tu konec prvního dne nového roku! Říká se jak na Nový rok, tak po celý rok, snad jste jej proto strávili co nejpříjemněji... A místo předsevzetí si raději můžete napsat opět seznam přání, ze kterého budete mít mnohem větší radost, pokud se vám některé vyplní;-). Přát si můžete cokoliv abstraktního i konkrétního. Já jsem jsem se mimo jiné zařekla, že si budu dělat častěji radost a začnu si kupovat věci kvalitní, které vydrží a neokoukají se!



Začala jsem dekorativní kosmetikou, kterou jsem objevila po dlohém hledání a nechala jsem si základní řadu namíchat na míru od vizážistky. Obzvlášť mám slabost pro štětce s přírodními štětinami, které si během roku budu postupně dokupovat:-)...


Ráda bych si také udělala radost (alespoň jednou) Eames Plastic Chair, po které toužím už opravdu dlouho. S blížícím se jarem mám vyhlídnutou černou koženou bundu, která se bude skvěle hodit ke klasickým džínům i letním šatičkám...



Taky doufám, že budu pokračovat v rozšiřování knihovny! Na střední jsem obdivovala designové knížky mojí nej kamarádky, které jí rodiče vozily ze zahraničí. Vždycky říkala, kdyby u nás hořelo, tak si vezmu hlavně knihy!:-) A vyrobím si konečně nejen typo dekorace na zeď a přestanu už být kovářova kobyla...


Stejně si udělám radost v Ikea! Po dlouhém zkoumání jsem zhodnotila kvalitu nábytku jako neuspokojivou (navíc mám zákaz tahat dříví do lesa), ale doplňků a dekorací se nevzdám!!!
Zcela podlehnu fialové...
A dopřeju si domů pravidelnou dávku čerstvých květin.

Nezapomeňte myslet taky na sebe a ať se vám splní úplně všechno, zatím pa, Š.

PS: Jak na Nový rok, tak po celý rok budu blogovat;-)!

10 komentářů

  1. Dobre rano, pani z tohohle prispevku mam jediny pocit. Musim te poznat a poradne to vsechno "probrat":)))
    Takze minimalne mi "musis" napsat, jestli a kde jsi videla v ceskem obchode takovouhle bundu. Je uuuuzasna!! A jaka znacka je ten makeup? Kde ti ho ümichali"? Protoze oboje take nutne potrebuji:) K zidli se snad ani nebudu vyjadrovat, protoze ji mam na "seznamu" uz take nejaky cas:) a mohla bych pokracovat...nemam si teda tvuj prispevek proste zkopirovat na muj blog?:))))))
    Preji at se splny VSECHNY!!! Papa Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek! Přeji hodně štěstí v novém roce :-)
    Zaujala mě ta kosmetika, taky bych potřebovala něco takového namíchat :-)
    Já už jsem fialové podlehla úplně, tedy jen na doplňcích, nábytek chci bílý. Dostala jsem k vánocům ten svůj vysněný kosmetický stoleček (bílý), takže snad časem dokoupíme i zbytek nábytku v bílé :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko:-D,
    podobnou, al víc rockerskou mají teď ve slevách v Zaře, jinak silně pochybuju, že podobnou seženu u nác v Hradci, tahle je z nelly.com.
    Tohle je zatím jen "kamufláž", ale make-up přijde na řadu;-). Je to polská profi kosmetika INGLOT, jak vidíš, vzala jsem ji na milost i kvůli elegantnímu obalovému designu:-D. Bohužel k dostání jen přes dealerky třeba v salonech, www jsou nic moc:-(.
    Doufám, že jsi ze seznamu už něco vyškrtala, protože je splněno a v novém roce škrtneš zbytek;-)!
    Díky moc a zdravím:-*

    Simone,
    nápodobně a šťastný lov co se týče nejen garderoby, je to věčné hledání:-). No make up vyloženě namíchaný není, ale jeho odstín + pudr, barevnost stínu atd. je vybraný podle mého typu, což je super, protože make-up trefit v obchodě pod zářivkami je někdy nadlidský výkon! Jé a budu se těšit na bílofialový výsledek!:-)
    Hezký den...

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, myslím, že bychom si z tebe měly všechny vzít příklad! Báječně jsem si to užila - kosmetika, knížky, bundička, kytky...samé příjemné radosti!
    Tak si to užívej! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Heli,
    určitě si malé radosti každá z nás zasloužíme za všechnu tu práci a starost! Nejen, že nám to zvedne náladu, ale dodá novou energii do dalších povinností. Snažím se to dodržovat a je to mnohem lepší;-).
    Měj se krásně a děkuju za každou Tvou návštěvu:-*

    OdpovědětVymazat
  6. Nice!
    Congratulations!!

    *˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
    ˚. ★ *˛ ˚♥* ✰
    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ══════════╗
    ║*˚♥˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
    ║░ٌٌٌF░ٌٌٌE░ٌٌٌL░ٌٌٌI░ٌٌٌZ ░ٌٌٌ░ٌٌٌA░ٌٌٌÑ░ٌٌٌO░ٌٌٌ░ٌٌٌ N░ٌٌٌU░ٌٌٌE░ٌٌٌV░ٌٌٌO!░
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ══════════╝
    *˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
    ˚. ★ *˛ ˚♥* ✰

    OdpovědětVymazat
  7. Byla jsem dnes v Zaře na Pankráci a tam jí neměli.. Nevím jestli třeba nezkusit Příkopy, ale trochu se tam bojím.... vlezla jsem totiž do Stradivariuse a koupila svetr, košili, kabelku, 2x legíny a 2x pásek ... mě ty slevy zrujnujou!

    OdpovědětVymazat
  8. Mila Sarko, preji ti mnoho dobreho v roce 2012 a taky mnoho snu a splnenych prani...rosie

    OdpovědětVymazat
  9. :) parááááda, já taky plánuju a sním a není vůbec od věci si to takhle krásně hodit na papír :D Asi to taky udělám :) Ta dekorativní kosmetika vypadá dost dobře a čerstvé květiny jsou (alespoň pro mne) balzám na duši! Jo a k minulému příspěvku, Pařížské interiéry mám taky, koupila jsem si je předloni a je to pořád moje nejoblíbenejší kniha. Je to vážně klenot. Pa R.

    OdpovědětVymazat
  10. Carolina thank you for visit:-)!

    Jééé, ty se máš, já se teď musim krotit, ale zkus to ještě plíz:-*

    Rosienko ahoooj,
    to je překvapení! Moc děkuji, přeji též jen to nej a posílám pozdravy:-)

    Ahojda Radko,
    díky za zastávku, je fakt, že knížka už je starší a ke mně se dostala až teď, ale to vůbec neva:-). Ať se přání nejen na papíře taky vyplní, hezký den...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.