Štědrý den

Letos to tak rychle uteklo! A teď se mi vůbec nic nechce... Jak jste strávili Šťedrý den? My jsme se jeli se psem opět podívat do Opočna do zámecké obory. Venku se honily mraky, takže jsme radši spěchali domů vše rychle připravit.

Vánoční stromeček jsem chtěla malý a jednoduše ozdobený (prý je toho na něm málo:-)). Znovu jsem jej vložila do velkého proutěného koše i se stojanem, klasické svíčky jsem nahradila LED řetězem z ledových květů MMB a barevně ladila Black and White.

Při předvánočních nákupech jsem rychle pobrala v supermarketech spoustu zlatých stuh a vánočních papírů a pak mi došlo, že jsem se snad musela zbláznit!!! Takže jsem vytáhla opět přírodní balicí papír a pomocí samolepek, bílé izolepy a vystřihovánek z papíru zabalila dárky trochu jinak;-). (Pokud se při balení dárků trápíte, doporučuji použít spíš hedvábný papír, který se mnohem lépe ohýbá než baličák, nemačká se a možná bude na něm lépe držet i izolepa!)


Jestli ještě nemusíte do práce, užívejte domácí pohody a pošmourné počasí zažeňte svíčkami a vánočními světýlky;-)!
Pěkný večer, Š.

20 komentářů

  1. Sharko, mně se tvůj styl líbí, je jednoduchý a moc krásný!! Určitě u vás bylo moc hezky...Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Večerko,
    děkuji Ti:-*. Já koukala k vám i jinam a myslím, že se jednoduché zdobení stromků letos projevilo téměř na všech blogách! Jj, v jednoduchosti je krása;-).
    Díky za návstěvu, posílám pozdravy...

    OdpovědětVymazat
  3. ........|___|.....
    ........|000|.....
    ........|000|.....
    ........|000|......
    ........|000|....... PROSPERO AÑO NUEVO!!!
    .........\00/........ QUE TENGAS¡¡¡MUY FELIZ 2012!!!
    ..........\0/.........
    ...........||.......
    ...........||.........
    ...........||...... ...
    ........._||_.......
    ¡*ALEGRIA*SALUD*AMOR*!
    (¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨)(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨)

    UN ABRAZO GRANDE ☯
    C@

    OdpovědětVymazat
  4. \milá Sharko, moje řeč, světla svíček mají kouzelnou moc. Dárečky jsi zabalila skvostně, moc se mi líbí.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Carolina nice to see you! Happy New Year and a lot of inspiration:-*

    Ahoj Ivo,
    ráda Tě vidím, jsem ráda, že se líbí;-). Krásný mezisváteční čas...

    OdpovědětVymazat
  6. Sharko, moc krásny stromček. Tento rok som aj ja chcela malý stromček. Vyslala som muža na nákup a vrátil sa so skoro dvojmetrovým stromom, ale vošli sme sa do obývaku všetci :) Prajem pohodu a všetko dobré. Renata

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasná inspirace na téma "jak balit dárky netuctově", krásné. Mimochodem, kde tento přírodní balicí papír kupujete?

    OdpovědětVymazat
  8. Renato vítej,
    nejspíš z tohohle důvodu jsme museli jet kupovat stom letos oba dva, muži mají holt asi jiné představy o velikosti!:-D
    I k vám klid a pohodu.

    Kač děkuji:-). Je to obyčejný balicí papír k dostání v běžném papírnictví - levný a prodávabý po rolích nebo arších, kdysi jsme jej používali na figurální kresbu... Je pravda, že se s ním dá i improvizovat takhle přes rok, když není po ruce třeba vhodný narozeninový papír, takhle jsem jednou balila dárek sestře a vytrhávala z něj kytku;-).
    Krásný večer a díky za návštěvu!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Šári.Předem moc děkuji za krásné přání,které si mě našlo i v době,kdy jsem ztratila s vámi i s blogem spojení.Bylo to jako světýlko ,co mě vede zpátky.Moc ti za to děkuji.A k tvému přízpěvku.Ano souhlasím,že v jednoduchosti je krása.Miluji tyto blogy,které mi mluví z duše.Jediné co musím někdy řešit,jsou nazory mých dětí,které jsou pro tu barevnější variantu.Ale kdo chce,kompromis si najde.Šári ještě jednou děkuji a hodně zdravíčka,pohodičky a krásného tvoření v novém roce.Lena

    OdpovědětVymazat
  10. Šárka, darčeky sú zabalené božsky a jednoduchá výzdoba stromčeka bola tento rok aj u nás. Niektorých sviatky lákajú k hojnosti, iných k skromnosti:) Máš to úžasné, ako vždy a ja Tebe aj Tvojej rodinke chcem zaželať prekrásny rok 2012, nech pri padajúcich hviezdach splnia sa všetky tajné priania, nech vám nový rok nadelí predovšetkým zdravie. Rada sa na Tvoj blog vraciam, vždy v príspevkoch nachádzam kúsok z môjho "ja" a preto veľmi fandím Tvojej práci a zároveň aj koníčku. Držím aj naďalej palce!
    Objímam:)

    OdpovědětVymazat
  11. Sharinko ahoj ;-) Tvá jednoduchá elegance a krása mě pokaždý dostane. U mě je to pravý opak, barvy, barvy, barvy, já je potřebuju, přes to se mi Tvůj styl tak moc líbí ;-)
    A opočenský zámek a park, je tam tak krásně, s Martinem jsem tam párkrát byla, je to jeho rodiště...
    Tak si užívej celkem teplé zimní dny, pa
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Krasa Shari, jako vzdy ;-)...ja jsem letos tez vytahla lonske ozdoby, stromecek jsem taky zdobila do bila ale pridala jeste stribrnou, aby mi ladil se zbytkem...navic muj drahy v jednoduchosti te krasy moc nevidi, takze jsem se rovnez musela trochu prizpusobit...mozna pridam tez nejake fotky, ale bohuzel jsem nemela moc casu jak na foceni, tak ani na baleni :-(...tvoje darecky jsou fantasticke, ja letos sehnala super barevne izolepy co jsem tak obdivovala - chtela jsem je pouzit ale asi bych s nimi neuspela :-(...a navic jak rikam - nebyl ani cas, na stedry den jsem se domu priritila o pul osme vecer, vyrizena totalne, takze si to umis predstavit...ale mozna z tech fotek neco vyberu.
    A co Jezisek??? Byla jsi hodna? me prinesl vytouzeny sici stroj, takze bytecku, tres se :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Leno,
    fakt? Tak to jsem ráda, že jsem Tě potšila, doufám, že už je zase lépe:-*. Já zatím hledám jen společnou cestu s chlapem, s dětmi si to představit zatím vůbec neumím:-D! Ať je lépe a až zas budeš mít chuť, budu se těšit u Tebe na blogu;-).

    Jani,
    děkuji za krásný komentář, já mám to samé i u Tebe:-*. Jj, letos jsem koukala, že i u vás je stromeček minimalistický! Je fakt, že může udělat větší radost zkombinování starého a hand made než super nové deko;-). I vám jen to nej, přidávám ještě lásku!

    Lenničko jéé,
    to nevím, já myslela, že jste Pardubičáci kovaní:-D! Tuhle jsem o tom přemýšlela, když jsem prohlížela Tvé červené, ohnivé, energické bydlení, jak každý potřebujeme k životu něco úplně jiného. Obdivuji Tvou odvahu!;-)

    Ahoj Káťo,
    chlapy mají bloggerky koukám taky stejné:-D! Co se týče shonu letos to opravdu stálo za to, ještě, že jsem den předem zůstala doma, celý den jsem připravovala a už byla protivná:-/. Focení už připisuju k povinnostem, ale zůstává stále příjemným;-). Páni, tak na šité výtvory se těším, pokud někdo stroj ovládá, dá se v bytě fakt kouzlit! Budu se těšit i na vánoční fotky!
    PS: Byla jsem letos asi moc hodná, splnilo se mi téměř vše a něco jako inspiraci postnu příště;-)

    Mějte se krásně mé milé a děkuji vám za vaši stálou přízeň a komentář:-*

    OdpovědětVymazat
  14. Šári,
    já se letos tááák navztekala.
    Balila jsem totiž část dárků právě do klasického "balíkového" papíru. A izolepa prostě nedržela .. :-(

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Šári, tak kde mám začít - kouzelné fotky Opočna, mám to tam moc ráda. Balila si do stejného papíru jako náš Adam, jen zdobení máš poněkud ženštější :o) viz můj blog. A tvůj stromeček má tvůj styl a ten se mi moc líbí!
    Hezké dny ti přeji, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Šári, krásné...prostě Tvůj styl je mi velmi blízký :) Moc bych chtěla takový velký bílý proutěný koš, je nádhernej! Já do práce nemusím (já jsem v práci pořád :)) a tak jsou svíčky u nás doma na denním pořádku, Julie je miluje! Opočno je nádherné a krásné fotky! Mám takovou úchylku, že když někde jsem fotím dveře a klepadla :) Přeji hezký zbytek roku! pa R.

    OdpovědětVymazat
  17. Eli no právě, vůbec to nedrží:-)!

    Helenko, ještě jsem Ti nestačila napsat, ale koukala jsem. Darky od Adama jsou úžasné! A moc Ti díky, no jo, Opočno máš též za humny;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Radko, díky! Jestli myslíš ten, ve kterém jsou dárečky, kupovala jsem jej kdysi v Bella Rose, je od MMadam Stoltz a dnes už snad ani není v nabídce. AA proutěný by šel i jednoduše přetřít bílou barvou;-). A krásná úchylka<3!

    Ewi děkuji za návštěvu a krásný nový rok i k Vám

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.