Simple and pure

Musím se přiznat. Letos mi to nějak rychle uteklo, a že bude opět slavnostní rozsvícení stromku s ohňostrojem, mi došlo až na poslední chvíli! Proto jsem rychle o víkendu vytvořila pár vánočních dekorací a na špinavá okna těsně před slávou zavěsila svítící věnce. Zařekla jsem se, že vánočně dekorovat budu až po stěhování a okna umyju jedině nová. A protože se ani jedno nekoná a stále mám kolem sebe plno věcí, striktně jsem se držela minimalismu a tradiční bílé. V sobotu svítilo hodně sluníčko a navíc můj EOS odcestoval do NYC (bohužel beze mě), takže tohle je vše, co jsem stihla vyfotit.


Místo jehličí mi doma voní hyacinty, většinu dárků už mám nakoupenou (pro každého jeden a kousek) a s cukrovím si taky hlavu dělat nebudu, ať hezky jarní úbytek váhy vydrží;-). Jen si moc nevím rady se stromečkem, stačil by mi do vody nebo malý v květníku. Loni jsem si také řekla, že tyhle Vánoce prožiju v klidu a pohodě a zatím to vypadá nadějně. Možná proto, že jsem v práci od rána do večera a na nějaké vánoční šílenství už nemám jednoduše čas.:-)


(Sněhové vločky, svícínky a květníček jsou od mé nejmilejší Madam Stoltz)

Krásný advent a doufám, že jste taky v klidu:-)!

5 komentářů

  1. Krása je v jednoduchosti ;-) Mě moje hyacinty už odkvetly, tak si musím koupit nové, abych do Vánoc měla doma taky tu krásnou vůni...a stromeček si pořádíme asi v květináči- ten se pak zasadí do lesa. Cukroví peču s mamkou a s tetou u sklenky vína a koled, je to taková správná rodinná pohoda, tak se na to už moc těším ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduše krásné jako vždy, ty černé svícínky mě strašně mrzí - moc jsem se těšila, jak si je objednám, dokonce byly v akci a než jsem to stihla, už byly fuč...zapálené musí vypadat krásně!!
    Jinak nejsi jediná, kdo nestíhá výzdobu, jestli to stihnu do téhle neděle, budu zapalovat dvě svíčky najednou :-D...a zbytek snad počká ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sandři,
    si říkám, jak příšerně to na fotce vypadá, prázdné a bez nápadu, já se snad ještě na poslední chvíli odvážu! To je krása, cukroví jsem nepekla, ani nepamatuju. Je fajn, že si uděláte čas na takovou pohodičku!
    Užívej ji plnými doušky;-)

    Ahoj Kačko,
    to máš pravdu, takhle to není vůbec vidět, mají jemné prořezy, takže přes světlo jsou kouzelné.
    Haha, tak to jsem ráda! Nojo, my kovářovy kobyly:-).
    Počká, počká, užívej a nepěchej;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása jako vždy Šárko!...simple and pure...:) miluju už jak jen to zní:), kdyby nebylo Julie asi bych taky volila jen bílou, šedou a přírodní, ale ty děti...dělají divy :) proto ta červená. Díky za návštěvu u mě, hnízdo je inspirace u Tebe, nešla jsem po něm záměrně, ale hned druhý den při procházce jsem na něj náhodou padla v jedněch kytkách, takže bylo moje. Letos jediná věc co jsem koupila novou :) Krásný víken! Ráďa

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Radko,
    až se já jednou odvážu i na červenou, tak budem bouchat šampaňské!:-) Ale s bílou je krásná, to je pravda.
    Hezkou třetí adventní neděli a děkuji za návštěvu.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.