Ježíškovi

Milý Ježíšku,
protože venku prší a nedá se fotit, mám pro Tebe pár přání... Kromě lásky, světového míru a karet s vílami od Doreen by to určitě taky mohlo být:


šedé povlečení (třeba Bonprix), můj první vysavač (musí být bílý), velkou černou kabelku se zlatým kováním (ok, tu jsem si nadělila sama), do ní peněženku (ta moje už je fakt jetá), Floru (protože jsem v létě na ni neměla odvahu), bílé lampičky a pampelišku z Ikea (jsi moc hodný, že jsi mi je předal předem), legíny s leskem (protože mám na ně úchylku), holiny Hunter (nojo, tak to ještě vydržím), chytrý telefon (nevím, jestli totiž vydrží ten můj) a třeba nějakou designovou knížku na prohlížení...

Vždycky, když mám nějaké přání, píšu si je na papír, má pak mnohem větší sílu. Zkuste to taky, kdy jindy si cokoliv přát než o Vánocích, účinky se násobí!;-)

Krásnou druhou adventní neděli...

13 komentářů

  1. Taky přeju hezkou adventní neděli.
    Dobrý přání. Ještě, že máme ty blogy, aby Ježíšek věděl, kde se inspirovat:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, Šárka, ale vôbec nie si náročná:))) Po Hunter-kách už pár mesiacov túžim aj ja, ale odkladám to na neviemkedy. Skôr by som od Ježiška potrebovala dobrú brúsku:) Idem to napísať na ten papier teda, ale ty si za to zodpovedná:))))
    Krásne adventné obdobie!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Yasnnno,
    no jasně, kdyby náhodou zapomněl:-)!

    Milá Jani,
    nojo, jám vím:-). Snad si je jednou konečně koupíme, napiš je taky a pak dej vědět, jestli se splnilo, co mělo;-).
    Posílám pozdravy:-*

    Hezký večer holky!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko, přimlouvám se u Ježíška určitě si všechno zasloužíš:)))
    Ptala ses na Madonku , dlouho jsem ji scháněla a nakonec našla na Belle rose jsem moc ráda , že ji mám!
    Krásný týden
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  5. Jé Fleurette,
    ty jsi na mě hodná:-*! Díky za superrychlou odpověď, že mě to nenapadlo, Martina má všechno!:-)
    Měj se, paa

    OdpovědětVymazat
  6. No, takové krásné, chytré, šikovné a milé holce, jako jsi ty, Šárko, té je přece radost plnit přání, ne. Ježíšek se určitě přerazí, aby si měla radost :o)
    A díky za radu, začnu si je psát.
    Krásný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, jsi zlato:-* Teda, je vidět, že mě vůbec neznáte!

    Chjo holky, stejně je ten náš kus virtuálního světa s vámi moc fajn;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vidím, že v dárcích máš jasno, takže Ježíšku, tohle milé stvoření si vše zaslouží.
    Přeji krásný advent
    Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Ha Šári, krásná přání máš, tak Ti přeji ať minimálně polovinu pod tím stromkem opravdu najdeš!! Koukám, že zůstáváš věrná svým barvám i mimo interiery :-)))..jinak vysavač bych taky nutně potřebovala, mě se líbí býlý Roventa Silence, tak uvidíme, co ježíšek naježí, protože kromě toho bych si ještě DĚSNĚ přála šicí stroj, ať furt neotravuju tchýni ;-)
    Měj se krásně!!

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo :-*. Děkuji za návštěvu a i Tobě krsáné adventní dny a bohatého ježíška, posílám pozdravy;-)

    Ahoj Kačko,
    jé ty umíš i šít? Vysavač by mi stačil jakýkoliv, jenže prý je potřeba kvalita a ježíšek má kontakty, tak jsem zvědavá, hlavně aby nezapomněl! A dnes by se mi nejvíc hodily ty holiny:-). Jj, je to fakt, barvy si jedu celkem i v šatníku;-).
    Posílám pozdravy i na Jih:-*

    OdpovědětVymazat
  11. Nooo už se těším na Vánoce jsem zvědavá, jak se budeš tvářit :-D

    OdpovědětVymazat
  12. a co za značku je ta peněženka????

    OdpovědětVymazat
  13. Topshop, ale viděla jsem hezký i v MNG. Tak jo, už se teda těším!!!!!:-D

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.