Fleurs de Mistral

Krásnou slunečnou třetí adventní neděli vám přeji!
Ještě než vložím fotky od nás, chtěla bych vás pozvat na e-shop na novou řadu produktů od francouzské přírodní kosmetiky Lothantique s názvem Fleurs de Mistral. Nádherně voní po čerstvě natrhaných lučních květinách a má zajímavou béžovošedou barvu.

Pokud chcete novou vůni vyzkoušet, napište si k jakékoliv vaší nové objednávce o DÁREČEK! Přibalíme vám jedno malé mýdélko;-).

Zatím užívejte!

(Do Vánoc stále odeslat stihneme při platbě předem i na dobírku:-). Akce platí od 11. 12. 2011 do 11. 1. 2011. 1 ks mýdélka z řady Fleurs de Mistral bude odeslán pouze, pokud vaše přání připíšete do poznámek k objednávce!)

4 komentáře

  1. Šári,
    hmm, Tys mě nalákala :). Jak tahle řada voní, mohla bys trochu přiblížit víc? Nebo jak na Tebe působí?
    Díky, hezký večer. M

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marianko,
    je taková svěží, jiskřivá, květinová, ženská... Já osobně mám květinové vůně ráda, takže mě se líbí moc. Společně s růží asi nejvíce, růže od lothantique je třeba taky taková ženská lahodná, né taková klasiská silná růže, ale jemná, elegantní a nevtíravá. Oproti levanduli a lilii, ty jsou třeba výraznější. Vůně levandule je typická a přesto příjemná. Lili používám EDT, je dost specifická, podmanivější a osobitá, připomíná mi třeba DKNY zelené jablko. Škoda, že to nejde očichat i virtuálně, tak snad jsem alespoň trošku pomohla!
    Krásný nedělní večer:-*

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko,
    díky; asi, teda určitě :), dostanu nějakou vůni pod stromeček, tak pak popřemýšlím.
    Hezký večer přeju! M

    OdpovědětVymazat
  4. Já doufám v to samé!:-) Bohatou nadílku a předvánoční pohodu, paa

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.