Christmas B&W

Tak už se to blíží čím dál rychleji! Pro letošek už mám asi dost, těším se, až si odpočinu. Už mi ani nejde fotit, natož vymyslet něco nového. Takže omluvte šílené foto našich letošních black & white Vánoc. Opět jsem vytáhla nabílené větvičky, černé lahve, šedé hvězdičky umotané z drátku a peříčka. Moje třetí varianta adventního svícnu tvořeného druhou adventní neděli je také jednoduchá: svíčky s hvězdičkami jsou přilepené tavnou pistolí ke keramické misce, zasypané šedými dekoračními kamínky a do nich zapíchnutá peříčka...




Ještě jsem vám zapomněla moc poděkovat za hlasy v anketě, o čem by se vám nejvíce líbilo číst na MMB. Jsem potěšená, že na prvním místě zvítězilo naše bydlení a velmi si přeji, abych příští rok měla dostatek inspirace, prostor na tvoření a zásobila vás spoustou nových fotek! Delší dobu taky plánuju soutěž s dárečky, ale nejspíš to nechám na příští rok společně se spuštěním nového projektu, uvidíme...;-)
Proto vám zatím posílám jen virtuální poděkování a malé ocenění od Helenky! Je hlavně pro všechny fajn bloggerky, ke kterým ráda chodím na návštěvu i já a mám je pěkně pohromadě v pravém postranním sloupci. Proto si jej prosím vyzvedněte, pokud budete chtít a můžete poslat dál:-).

Ať všechny přípravy v pohodě zvládnete! Š.

8 komentářů

  1. ŠÁRINKO, KRÁSNÉ VÁNOČNÍ DEKOROVÁNÍ.
    JAK TEN ČAS RYCHLE LETÍ...
    PŘEJI TI PŘÍJEMNÉ A POHODOVÉ PŘEDVÁNOČNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si říkala, kde ty větve letos máš...U tebe, milá Šárko, si to vždycky moc užiju! Elegance, čistota, styl, tak hezky se na to kouká!
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko
    zdravím Tě a děkuji:-* Za chvilku zas bude po Vánocích a zima bude dlooouhááá:-/... Měj se fajn

    Heli jo,
    nevyhodila jsem je a použila znova. Ty fotky jsou fakt děs běs, jak je málo světla, ale děkuju:-*. A vidíš, ocenění sjem si vyzvedla teprve teď, po dvou měsících:-D!
    Díky za návštěvu, pa u Tebe

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Šárko, mně se to líbí moc, není nad klasiku a navíc...Ty to UMÍŠ parádně:) Jo a líbí se mi ta grafika s hvězdou... Měj se krásně a hlavně klid :) Pa R.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Radko,
    zdravím Tě a děkuji Ti! letos tu výzdobu stejně nějak zanedbávám, snad si to oříští rok vynahradím:-).
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím a děkuji za návštěvu na mém blogu o šití! Máte moc krásný blog, zaujal mě moc jednoduchý adventní svícen v bílé, asi příští rok už neuvinu zelenáče:-))
    Krásný advent!
    hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Sharinko moc zdravím ;-) U Tebe jako vždy sladěná čistá elegance a nádherně vyfoceno ;-)
    Já si přeju do příštího roku, abychom se opět sešly a uskutečnily naše plány.
    Měj krásný předvánoční čas ;-)
    Pusu
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Hanko zdravím!
    No, já nakonec taky mám jeden zelený a tradiční, story bude příště;-). Ráda se zastavím pokochat se, já si totiž sotva přišiju knoflík:-)!

    Milá Lenničko,
    o fotkách mi fakt nemluv, z těhle jsem nešťastná! A aby toho nebylo málo, pustila jsem se ještě do jednoho velkého projektu a to mám čas zaplněný fakt na 100 %. Moc si přeju, aby to vše vyšlo!!! Snad se to vytříbí, staré odejde a nové se usadí a já si konečně udělám čas i sama na sebe... Objímám, krásný advent i vám:-*

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.