Books & Re(a)d

Pokud rádi jako já více prohlížíte než čtete, doporučuji vám tyhle úžasné knihy, které mi jako velké překvapení přinesl Ježíšek:


První je velká čtyřjazyčná bible o předmětech každodenního užití - od nábytku přes módu až po automobily, která představuje to nejlepší ze světa DESIGNU 20. století...

...třeba jako moji zbožňovanou Charles Eames RAR Rocking Chair.
Design, Slovart



A druhá je pro milovníky pařížského šarmu, elegance a nadčasovosti, plná inspirace z klasických i moderních interiérů...
Nové pařížské interiéry, Taschen


I když letošní Vánoce byly svým způsobem zvláštní a ve vztazích se to hodně čistilo, byla jsem asi opravdu hodná a blogový seznam na 90 % zafungoval:-)! Dokonce jsem měla radost i z červené barvy pod stromečkem, že by barevná předzvěst příští vánoční výzdoby?:-)

Doufám, že jste za letošní rok sklidili jen to nejlepší a v roce 2012 se vám bude dařit vše podle vašich představ. Užijte si vítání roku nového, IU

15 komentářů

  1. Krásné obrázky. Hodně zdraví, štěstí a lásky v novém roce.

    OdpovědětVymazat
  2. Šári, nepochybovala jsem o tom, že se ti pod stomečkem přání splní :o)
    Moc díky za knižní typy, hlavně ta první mě láká a Adam by byl asi taky nadšený :o)
    Přeji do nového roku hodně zdraví, štěstí, spokojenosti, lásky a spoustu nápadů (ať z toho taky něco máme :o))
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko,
    přeji zdraví, štěstí a lásku do nového roku!
    Tobě i celé rodince
    papa
    L:

    OdpovědětVymazat
  4. ¸☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★ Ձ๏1Ձ
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    ۩๑ Feliz Año Nuevo 2012!﹗๑۩
    Frohe Weihnachten und Happy New Year
    عيد ميلاد سعيد وسنة جديدة سعيدة
    Bon Natali je bon annu
    Veselé Vánoce a Šťastný Nový Rok
    聖誕快樂,新年快樂
    Sretan Božić i Nova godina
    기쁜 성탄과 새해 복 많이 받으세요
    Joyeux Noël et Bonne Année
    Buon Natale e Felice Anno Nuovo
    God Jul og Godt Nyttår
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku
    Feliz Natal e Feliz Ano Novo
    God Jul och Gott Nytt År
    میری کرسمس اور نیا سال مبارک ہو
    మెర్రి క్రిస్మస్ మరియు హ్యాపీ న్యూ ఇయర్
    สุขสันต์วันคริสต์มาสและปีใหม่

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie děkuji, vám také hodně zdraví a vše nej!

    Helenko já se ještě nezastavila a Ty jsi u mě zase:-* To určitě by se líbila, je to takový základ. Krásny nový rok i k vám

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Lucko,
    zdravím Tě a děkujeme za přání, vám také pohodový nový rok:-*!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak mám pocit, že jsem tento rok zase až tak hodná nebyla, ale příští se tedy polepším a nezapomenu si o takové poklady Ježíškovi napsat. Jen vše nej do nového roku, ať je stále hej, zdraví slouží, vyčištěné vztahy fungují a přestavba ať zase o pořádný kus popojede! Čára .)

    OdpovědětVymazat
  8. Čáryfučko tímto Tě oficiálně vítám na Ma Maison Blanche a děkuju za krásné přání! Co se týče přestavby, tak to asi zase zlobím, protože tohle se mi ne a ne splnit:-/. Ale místo předsevzetí napíšu i novoroční seznam přání:-). I tobě vše nej do nového roku, ať se všechny sny vyplní a budu se těšit na spolupráci;-)!

    OdpovědětVymazat
  9. MILUJU TEEEEEEEEEEEE, NEMUZU ZA TO, ZE ARMANI JE CERVNENA :( PRISTI ROK SE JEZISEK POLEPSI... DOUFAM ZE I I LOVE NY SE LIBI, SPOUSTA MYCH ZNAMYCH ZAVIDI, JE TO TOTIZ CLASSICS!!!

    :-* YOUR SISTER LENCI

    OdpovědětVymazat
  10. alespon mas original armani a to kazdy v cr rict nemuze!!! Luv ya my sister :-*

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsi telátko, asi to pisu proto, ze se mi to desne libi:-)! A uz to nechlastej drahousku, taky te mam rada. Btw AE je takovej basic pro mlady;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, na mojom blogu prebieha práve GIVEAWAY o zaujímavé ceny. Ak máš chuť a obätuješ pár minút, navštív môj blog a zapoj sa do Giveaway, ktorú nájdeš tu : http://ariadneella.blogspot.com/2012/01/giveaway.html

    s pozdravom Ariadneella

    OdpovědětVymazat
  13. Šárko, moc děkuji za ofiko přivítání. Nejsem tu prvně, vlastně už než jsem začala blogovat, tak jsem ti sem anonymně často nakoukávala...no a je to venku!Čára .)

    OdpovědětVymazat
  14. Ariadneelo ráda bych, ale bohužel mi to hlásí, že Tvůj blog neexistuje:-(.

    Janičko Tobě taky,
    já Ti včera ťukala vzkaz z mobilu, ale nepodařilo se a zatím jsem nestihla napravit!:-P

    Čáro fakt? No já Tvůj blog neznala, ale moc ráda poznám:-)!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.