Adventní věnec

Představuji vám náš tradiční adventní věnec, který jsem na nátlak musela vytvořit druhou adventní neděli z dekorací, které jsem našla doma. Ano, máme i klasiku. Nevím, co se mému drahému nelíbilo na čtyřech bílých květnících na plechovém podnosu od Madam s čajovými svíčkami:-/!

(Tavnou pistolí jsem lepila svíčky, umotané organzové mašličky, peříčka i křišťálové korálky.)
Velký úklid, zdobení stromečku, balení dárků i příprava šťedrovečerní tabule mě teprve čeká. Doufám, že stihnu něco vyfotit...

Zatím pa a foťte taky, ať se mám mezi svátky čím kochat!;-)

10 komentářů

  1. Koukám, že pod nátlakem vznikají nejlepší věci:) Je krásný!

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se Ti? Ale na chlapa asi děsná romantika!:-P
    Dnes jsem koukala na váš kouzelný balkonový stromeček!
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí, protože je decentní. A ta romantika k tomu období přece patří, tak co chlap čekal:))) Díky za návštěvu u mě. To víš, je to takové na poslední chvíli.
    Dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  5. Kláro je nás víc na poslední chvíl;-)
    Ještě jednou pohodové Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné vánoce a v novém roce hodně zdraví, štěstí a lásky.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky přeju krásné Vánoce a díky za přání:) Klára

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Amélie,
    děkuji i za přízeň a hezké vánoce a nový rok podle vašich představ také k vám:-*

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné tvořeníčko a v jednoduchosti je krása.Přeji ti krásné vánoční svátky,plné pohody a klidu.Pavla

    OdpovědětVymazat
  10. Pavlo děkuji Ti,
    ať se daří v novém roce i Tobě s rodinkou, posílám pozdravy;-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.