V zimě

I když se nejspíš málo kdo na zimu těšíte, ale kdy jindy si můžete zcela svobodně vykouzlit tak nádhernou atmosféru plnou...
...hořících svíček, figurek jelenů, špalků ze surového dřeva...

...vonících čerstvě nasbíraných šišek, rozsvícených žároviček, svícnů a lucerniček...

...aranžmá ze suchých větviček a zeleného mechu a interiér do posledního koutku zaplnit hřejivými kožešinami...

...a polštářky a plédy z měkkoučké vlny?

Právě teď!!!



Zleva do prava: věšáček parohy malina design, svíčky ve tvaru šišek Broste (listopad 2011 MMB), šedý pletený pléd Broste (MMB), povlečení s fotopotiskem by nord, polštář s krásnou eskymačkou by nord, hvězdičky s čísly Madam Stoltz (MMB), svíčky s březovou kůrou Broste, drátěné lucerny Madam Stoltz (MMB), ovčí kůže ikea, čajové sítko ikea, bílá "pletená" váza asa selection, ledové květy MMB, pletené pufy Christien Meindertsma, keramické termo hrnky asa selection a okovaný stolek Madam Stoltz.

Jak si ji užíváte vy? Jdu se zazimovat, dobrou noc;-)

10 komentářů

  1. Krásný článek! Já se Vánoc nemůžu dočkat, hlavně pečení cukroví a vyrábění všech dekorací :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Simone,
    jj, Vánoce jsou třešinka na dortu, jen škoda, že to tak rychle uteče a pak se to občas do jara táááhne...
    Měj se fajn a užívej předvánoční (už?) pohody:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na zimu těšim...a né jen kvůli tomu, že se blíží Vánoce... frčí totiž nejen u nás doma,ale i v obchodech s oblečením úžasný severský styl, takže chodit zachumlaná v teplém pleteném svetru, v čepici s losama a v pletených ponožkách co koukají z bot :)) to je pro mě radost, protože konečně po dlouhé době přišel styl, ktery pro volný čas hodně můžu ... :) no a doma pak ten čaj a pléd... :))) krásnou zimu Šárko!! M.

    OdpovědětVymazat
  4. Amelie a takových mám, kterými se čas od času kochám, ještě ve svém archivu stovky;-)!

    Carolina nice to meet you and welcome! Thank you for your visit;-)

    Marti ahoj, moc ráda Tě vidím, tuhlle jsem se Ti pokoušela napsat z notebooku, ale marně:-(. Teda Ty si to užíváš, ráda bych to viděla i naživo:-D! Pohodové zimní dny, moc ráda jsem Tě viděla:-*

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko,
    doporučila jsem Tvůj obchod svým kamarádkám, už mi přišla od nich ucháchaná odpověď :), jsou nadšené. Tak, s dovolením, doporučím i Tvůj blog.
    Přeju hezkou neděli! Mariana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marianko,
    to jsi hodná, budu ráda:-*. V pátek dorazilo další zboží, měla jsem takového malého ježíška, tak je pořád co dělat;-). Doufám, že jsi spokojená, ještě jednou moc díky!
    Krásnou slunečnou neděli a nashle u Tebe...

    OdpovědětVymazat
  7. Aaaaach Shari, tolik krasnych fotek!!! Ja bych mohla brouzdat po webu cele dny a jen se kochat a kochat - mit tak na to cas!! Jsem absolutne zamilovana do kozesin, co pravidelne vidam na severskych blozich, ale za rozumny peniz je nejak ne a ne sehnat...to same plati i o uzasnych pufech a polstarich - cim vetsi oka, tim lepsi :-)...a v barvickach, ktere jsi vybrala do kolaze, jsou proste mnam mnam :-)...No a nakonec - vubec nic si z toho, ze nestihas, nedelej. Ja se za svuj blog uz zacinam stydet, mam v zaloze tolik "podzimnich" temat, a to uz je skoro cas na ty "zimni"...kdy to vsechno stihnu, nevim. Den by mel mit alespon 30 hodin :-)... Pa Kacka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Káťo,
    teď jsem Tě teprve objevila:-D! No to mi povídej, zattím víc sním než realizuju... A ke kožešinám viz poslední příspěvky - polštářek FandF, pléd Jysk a kůže Ikea za celkem slušnou cenu;-). Ty huňaté to sice nejsou, ale taky dobrý. Vydrž holka, až to přijde, tak to přijde, hlavni mysli na sebe:-*

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.