Raw

Raw = syrový, nezpracovaný nebo hrubý...

Industriální zařízení a surový vzhled stěn jsou velkým trendem současného bydlení inspirovaného starými továrnami a výrobními halami. Chce to adekvátní prostor, jistou dávku odvahy a osvobození se od dokonalosti. Mohla bych se okamžitě stěhovat, stará okna, trčící kovové trubky, velký kus prasklého zdiva a čerstvý betonek máme:-).

Co vy, líbí se vám tenhle vintage factory style nebo ani náhodou?

Raw inspirace na dobrou noc je od House Doctor.






Chcete-li jej levně zakomponovat k vám domů, sežeňte si třeba pracovní závěsnou lampu místo lampičky k pracovnímu stolu, skříň na šaty vyměňte za plechovou pracovní skříňku a lenošku či konferenční stolek vyrobte ze starých palet;-).

8 komentářů

  1. Hezký večer přeju:) Asi nemusím říkat, že mě se tenhle styl líbí. Je ale pravda, že hlavně na fotkách. V reálu by toho "raw" na mě bylo asi moc. Nějaký ten semtam kousek, to zase jo. Pro mě je ideál právě to napětí mezi čistými liniemi a industriálnem. A pak něco huňatého "na zahřátí":))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Yasnnno,
    myslím, že jsi to vystihla, málo kdo v tom asi doopravdy žije, nicméně na fotkách to vypadá opravdu nádherně! Pro tohle se vždycky na zimu těším, na inspiraci v podobě kožešin, pletených doplňků a textilu, hořících svíček a luceren;-)...
    Dobrou noc

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou nádherá, ale přesně jak už bylo zmíněno...na bydlení je to takové malinko studené... Na druhou stranu mně se to líbí, když by to šlo, chtěla bych loftový byt v tomto duchu, ale s nějakou tou kytkou a dekorací:) no a pak hezký domeček ve stylu provence :))) tak třeby někdy :)))
    pěkný den, Raduš

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Radush,
    takto přeji, aby se vše splnilo ideálně v tomhle životě! Mít obojí je ideální, je přece tak těžké vybrat si mezi oběma:-).
    Krásný den i Tobě...

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, ty fotky jsou krásné, dokonce jsem nedávno v jednom takovém bytě byla, líbilo se mi to, ale na bydlení v něm jsem asi moc stará...
    Hezký podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Shari, muj nazor na takove bydleni Ti asi rikat nemusim...Je to krasa, a takovy tovarni loft byl brala vsema deseti...no a zit v tom... proc ne!? jen bych si to, asi koukam jako vetsina z vas, prizpusobila trochu k obrazu svemu, trochou bile barvy a cistych linii...ale ty zdi, clenena okna a trubky, to je proste BOMBA!

    OdpovědětVymazat
  7. Šári, nádherné inspirace!!! A víš, že právě bojuju s mým drahým o pověšení do kuchyně pro mě "nádherné" a dokonalé lampy z kravína? S tím krásným obrovským černým cylindrem, skleněným stínidlem a drátěným krytem... Až se mi chce brečet. Nejspíš neobhájím domů, ale do pergoly, která sice ještě nestojí, si ji vzít nenechám. A to mi ji sám přivez. Tím ti chci poděkovat za slova u mě, co mě vznášela do nebes pýchou a za inspirace, kde můžu oči nechat.
    P.S. Ty mě bavíš úplně!!!! Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko, to muselo být úžasné a stejně obdivuji Tvou odvahu!

    Kačko, je mi to jasné! Hádej, na koho jsem nejvíc myslela, když jsem psala tenhle příspěvek?!

    Marionetko já mám stejnou a taky od chlapa, takže doufám, ře to naše drahé polovičky dotáhnou do konce!!!

    Děvčátka děkuji vám za návštěvy, marodím,tak mi napsat trvalo a ještě mi to několikrát spadlo:-(.

    Mějte se fajn, děkuju, že se zastavujete!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.