Pánská ložnice

Vždycky, když vidím v časopise nadpis pánská ložnice, naštvu se. V růžových ložnicích se spousty volánků taky musejí chlapi spát a divím se, že dobrovolně. Přitom pánská ložnice je absolutně něco pro mě!!! Asi jsem byla v minulém životě chlap, protože i do téhle místnosti hledám inspiraci minimalistickou a šedou...

Zařizování ložnice je teď čím dál aktuálnější a vím, že se v ní (jako všude jinde) musíme cítit příjemně OBA. Myslím, že by měla být zařízená decentně, osobně a výběrem doplňků odrážet i to nejdůležitější ve vztahu - lásku:-). Než můj drahý vyrobí nábytek na míru, bude to těžká improvizace. I vzhledem k tomu, že jsem zjistila, že máme na každé straně tak 30 cm na noční stolky nebo na to, co z nich zbyde. Ale tohle mě stejně bude bavit nejvíc:-)!

Představu už mám, i když si uvědomuju, jak opravdu je těžké složit mozaiku, když se zatím ještě ani nic moc nerýsuje... Současné největší dilema: ZA POSTEL ŠEDOU NEBO BÍLOU? (Jak jinak:-))

Šedá v ložnici není nic nového (nojo, když to tak dlouho trvá), ale když já tak miluluju i tu bílou! Výhodou barevné výmalby či tapety je, že je dekorativním prvkem sama o sobě, takže zbytek může být méně barevný a na zeď už stačí pověsit minimum dekorací (nebo žádné). Protože mám tmavě šedé závěsy a do budoucna bude nábytek dubový, připadá v úvahu spíš světlý odstín (a to už jsme zase skoro u bílé, já vííííím)!

Vaše jakékoliv rady, zkušenosti nebo nápady vítám!!! Jestli mi chcete poslat pro inspiraci fotku vaší ložnice, se kterou jste se natrápili a jste na ni pyšní, ukázat mi stav "před" a "po" nebo ji naopak potřebujete dotáhnout a nemůžete přijít na to, co ji chybí, klidně pište! PŘÍŠTÍ INSPIRACE BUDE OD VÁS!!!:-)





Dark grey


Light grey




White

A můj možný ženský prvek v interiéru??? Začínám vážně uvažovat nad fialovou!:-) A záplavou kvetoucích rostlin...

PS:
Musím začít míň mluvit a víc něco dělat, inspirace už bylo dost! A taky se snažím dohnat, co jsem letos zanedbala, blogu budou čtyři roky a tenhle rok jsem na tom s příspěvky nejhůř:-/.


Krásné mrazivé dny, těším se na vaši inspiraci!

14 komentářů

  1. Šárko,
    krásná inspirace, mým favoritem je čtvrtá fotka zespoda :).
    Balíček došel v pořádku, děkuju!
    M

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marianko,
    díky za zprávu, jsem ráda! Hmm, ta je něžná s vintage nádechem;-)...

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, to je krásy - mně se hodně líbí druhá shora a čtvrtá zespoda, jako Marianě, ale musím uznat, že i ta fialová je dost zajímavá :). Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda Jitko,
    mě moc zaujal hlavně ten obraz - bílá na bílé!:-) Díky za zasttavení se, dobrou noc

    OdpovědětVymazat
  5. Ahooj,
    tak mně se líbí tak nějak všechny kombinace .. ale k tomu dubovému nábytku by se mi líbila asi tzv. DARK GREY :)
    Ale ve Tvém podání bude mít šmrnc asi všechno !
    El.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá El,
    dalo mi to hodně práce, ale nakonec jsem se ji vzdala, přece jen by asi byla hodně tmavá, ložnice bude totiž na sever. Ale jak jsem se tu včera vypsala, tak jsem ještě večer vše hodila na papír a kupodivu mi to vše docvaklo:-). Úžasné, jak může mít blog terapeutické účinky! Každopádně díky za názor, budu se těšit na Tvé novinky;-).
    Hezký zbytek dne

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šári,
    já miluju bílé ložnice a světle šedé, tmavě šedá na mě působí depresivně a to v podzimním období není nic žádoucího :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Simone,
    nejspíš zůstanu u světlejších barev a moc dobře si pamatuji ještě Tvůj ložnicový příspěvek;-).
    A dnes mám velkou radost, tu kabelku jsem sehnala, jupí!!!
    Krásný sváteční den

    OdpovědětVymazat
  9. Woow Shari, nadherna inspirace!!! Ocka mi litaji dokola nahoru a dolu a ne a ne se zastavit...tmave seda je krasna, ale potrebuje hodne svetla, takze v loznici na sever by to asi nebyla dobra volba. Bila je taky krasna, mym favoritem je ta prvni foto z bilych...ale v loznici mozna trochu neosobni. Pro me absolutnim favoritem zustava svetle seda, na vsech trech fotkach pusobi strasne harmonicky a krasne se snoubi se zbytkem barev-nebarev, jak s bilou, tak tmave sedou ci cernou, aniz by to pusobilo moc tvrde. Prostredni fotka ze svetle sedych = absolut no.1!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojda Káťo,
    jj, hned bych si jednu vzala domů:-)! Vidím to stejně, jedna boční stěna bude z bílých palubek, tak by bylo asi fajn to opticky jemně oddělit tou světle šedou... Děkuji za názor od bloggerky, co má skvělý vkus;-), hezký večer

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím Šárko, je to krása. Přesně to co se mi líbí. Je legrační, že jsem zrovna před dvěma dny tu svojí ložnici přemalovávala:) Musela jsem jí zesvětlit, obývám jí teď s 10měsíční dcerou a zdála se mi moc tmavá... a na jedné stěně je teď světle šedá :) Všechny fotky jsou krásné... čisté linie, nic neruší. Mně se líbí moc ta 7má ložnice shora... Krásný večer, R.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Radush,
    opravdu?:-) Jsem ráda za spřízněnou duši a taky zvědavá, jestli dáš na blog, určitě se zastavím pro inspiraci!
    Díky za návštěvu, hezký zbytek dne a pohodový víkend

    OdpovědětVymazat
  13. Sharkoje to velká inspirace i pro mě... Nemusím ty přeslazené ložnice, líbí se mi čistý design a pocit volného prostoru. Proto se mi kombinace bílé, šedé a i té fialové moc líbí! Nedávno jsem si koupila bílou postel i zdravotní matraci a dalším krokem bude doladit zbytek pokoje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, tak to bude zábava nové zařizování, postel a matrace je základ a hlavně tu matraci závidím. Nutně potřebujeme taky nové! Hodně zdaru při prási, děkuju za zastavení se

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.