Natural Xmas by MMB

Přiznám se, že letos zatím absolutně nemám představu, co pověsím na stomeček a z čeho bude adventní věnec... Tak jsem začla na zkoušku jednoduše s produkty Ma Maison Blanche tentokrát v přírodním duchu.

Jednoduché vánoční deko ideální na poslední chvíli: Základem jsou krásné dřevěné tácy na nožkách od dánské značky Broste, které mě překvapily, jak jsou ve skutečnosti velké! Dlouho jsem po nich koukala na zahraničních blozích a musela jsem je mít i pro MMB;-). Výhodou je, že jdou skvěle využít na různé sezónní dekorace. Do květníků přetřených na bílo se sušenou tilandsií jsem tentokrát posadila keramické rustikální šišky. Jako adventní svícen posloužil menší podnos, ve kterém jsou "jen tak" poházené kusy starého dřeva, šišek a modřínových větviček doplněné o bílé porcelánové kouličky s antik ouškem a klasické adventní svíčky nahradily ty ve tvaru šišek...



Nedávno u mě byla ségra s kámoškou a ta se divila, co to mám doma ve váze za klacek (no co, někdo kytku, někdo klacek). Tentokrát posloužil zavěšený na dva antik věšáčky jako věšák na vánoční dekorace;-)


Malé keramické šišky našly místo v proutěném košíku s šedou patinou, kam se dají ledabyle naaranžovat také různé drobnosti...

Tohle vánoční aranžmá je převážně v hnědých tónech, ale určitě by mu slušela i nějaká ta zelená (kterou jsem zatím nestihla nasbírat).

Dřevěné podnosy, rustikální keramické šišky, bílého ptáčka, porcelánové antik ozdobičky, svíčky ve tvaru šišek, antik věšáčky, bílé dřevěné "E", proutěný košík, věnec i hvězdy naleznete na e-shopu;-).


Ještě trošku inspirace ze severských blogů s dřevěnými tácy Broste:


V jakém stylu budou Vánoce u vás? Příště zkusím zase něco jiného, pořád je ještě čas, snad!:-)

Dobrou noc, Š

6 komentářů

  1. Jedním slovem... NÁDHERA!!!...jo a dost mě pobavil klacek :))) hezký večer, R.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké, vtipné, čisté, elegantní - u tebe to ani jinak nejde, Šári!
    Dneska jsem venku stříkala klacky a šišky trochou bronzu :o), jinak u mě to bude vánoční klasika: červená, zelená , zlatá.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré ráno milé bloggerky,

    Radko děkuju:-*

    Heli zdravím Tě, jsem ráda, že se Ti líbí a na Tvou klasiku se ráda zajdu podívat a načerpat inspiraci!;-)

    Mějte hezký den, Š.

    OdpovědětVymazat
  4. Shari, tvoje dekorace jsou prostě jako vždy BOMBA!!! Ach ach ach.... Tácy jsou boží, člověk by si jich v katalogu ani nevšiml, ale vidět je "v akci" je jiná...Broste má vůbec super zboží co se těhlech věcí týče, já ty černé, co jsi se o nich zmiňovala u mě, používám furt a na skoro všechny dekorace..mají je i v šedé, tak nad nimi přemýšlím ;-)...
    Měj se krásně ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nice Natural Xmas
    I love it!!
    thanks for visit me
    it´s a honor for me
    hugs from Chile!!

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Káťo,
    moc díky, od Tebe to těší! Broste miluju, jsou nadčasoví. Já ty šedé tácy asi mám, mě moc zaujal ten první z fotky;-). Těším se na obchod ve vánočním, paa

    Carolina nice to see you again and thank you for your kind words. See you on your blog:-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.