F&F

Tak jsem pořád přemýšlela, o čem budu psát po prodlouženém víkendu, když nemám stále nic vytvořeno ani nafoceno. Foťák jsem proto rychle sbalila na dopolední výlet na hory, jakože vám ukážu alespoň zmrzlou romantiku, jenže procházky na focení nebyly, takže kromě čaje se štrůdlem a ojínělého stromu nemám nic. A celé odpoledne jsme strávili na nákupech. Naivně jsem si myslela, že když udělám vánoční nákupy včas, bude to bez lidí, omyl! Končili jsme v Tescu a musela jsem hooodně spěchat, protože můj milý měl už před hodinou všeho dost a jak jsem tak lítala mezi regály, pak mi to zpětně došlo...

F&F
. Poslední dobou se mi tahle britská značka dostává více do povědomí a kromě trendy oblečení nabízí i bytové doplňky s celkem příjemným designem a za slušnou cenu (kvalitu jsem zatím nestihla prozkoumat). Bohužel co mě zaujalo v obchodě jsem na internetu nenašla, ale docela bych si zběžně bývala vybrala;-)


Co F&F a vy?

Další novinkou je také řada dekorativní kosmetiky F&F Made Up.


Oblečení si raději vyberte podle svého vkusu. Inspirovat se můžete třeba na jejich stylovém blogu, jeho odkaz a veškeré info naleznete ZDE.

Zítra mě vzbudí pod okny Kateřinský jarmark a vůně svařáku, medoviny nebo trdelníků, no není ten předvánoční čas stejně nejhezčí?:-)

Krásný víkend! Vaše Šárka

14 komentářů

  1. Dnes jsem zrovna také byla v Tescu a dívala jsem se na hrníčky a povlečení F&F a byla jsem překvapená, jak jsou některé dekory povedené. Jsem ráda, když člověk najde pěkné věci v normální obchodní síti za dobré ceny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Radko,
    tak to jsme byli možná i ve stejném! Právě povlečení se mi moc líbilo, sama jsem si objednala pod stromeček jiné a trochu jsem zalitovala. Ale asi ho nadělím někomu jinému, jen se o tom nemůžu moc rozepisovat, protože chodí na návštěvu:-).
    Děkuji za názor designérky i za návštěvu, hezký zbytek dne;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko,
    F&F jsem si prvně všimla v Tescu právě v Anglii, až pak u nás :). Oblečení se mi docela líbí, pár kousků mám, je i cenově příznivé. Na bytové doplňky se budu muset kouknout příště.
    Hezký víkend! M

    OdpovědětVymazat
  4. To zní pohádkově, předvánoční jarmarky a trhy miluju! Dnes půjdemem večer s přítelem na procházku po staré Praze, děláváme to o zimních víkendech s oblibou a vždycky si na cestu koupíme dobrý svařáček, nebo nějaký pamlsek :-) F&F znám zběžně, ale hend jdu omrknout jejich blog, abych lépe prošmejdila, co všechno nabízejí, vypadá to lákavě!

    OdpovědětVymazat
  5. Šári, máš pravdu, Tesco se vydalo nějakou lepší cestou...Mám nějaké rámečky, svíčky nekapou a myslím svícen. Jednoduché, elegantní.
    Závidím ti ten jarmark, dej si svařák i za mě, snad se taky na nějaký dostanu...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marianko,
    tak to jsi byla přímo u zdroje! Až pojedu do města sama, musím vše taky ještě obhlédnout;-).

    Sandři jéé,
    to bych zase brala já, doufám, že se zase letos mezi svátky tradičně do Prahy podíváme a uděláme si radost;-)! No a s tím jarmarkem, tradiční mi přijde je to čím dál méně, o některých hadrech a kýčích nemluvě:-(. Člověk si holt musí vychutnat to lepší, jako třeba ten trdelník, beskydské nakládané sýry nebo rakytníkovou bio marmeládu...

    Heli fakt?
    No tak to jsi nás předběhla;-). Vánoční trhy budou už brzy, tak si v Pardubkách užijete:-)!

    Mějte krásní večer milé virtuální přítelkyně, děkuju, že jste se zastavily:-*

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šári !!!
    Tak to v "našem" Tescu nic tak stylového nemají. Tedy z těch bytových doplňků. Vlastně zdá se mi, že tu nikde nic nemají :-/
    Nedělní probuzení Ti závidím, mě probudil náš mlaďas s tím, že pokud hned nevstanu, trénink nestihneme (ačkoli neumí hodiny, měl pravdu).
    Hezkou neděli.
    El.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda Eli,
    nooo už od půl šesté vždycky řinčí kovovýma tyčema od stánků a letos tam ještě celé dopoledne štěkal pořád dokolečka pejsek na baterky:-D!
    Těžko říct, záleží asi na nabídce, u nás jsem byla fakt překvapená, je možné, že třeba kosmetiku zatím neprodávají, to zjistím příště.
    Posílám pozdravy a ať se daří:-*

    OdpovědětVymazat
  9. A je to tu...provokatérka Šárka! Teraz mi ten chlpatý vankúš (že po vašom polštář) nedá spať! Asi som sa zaľúbila:)
    Šárka jedna! :)))))
    Pekný deň:)

    OdpovědětVymazat
  10. Sharko,
    abych byla upřímná, vůbec jsem neměla tušení, že F&F vyrábí i bytové doplňky. Moc děkuju za tip, určitě to prozkoumám.
    A ano, máš pravdu, předvánoční atmosféra má úžasné kouzlo. Punč, svařáček, horké kakao, teplé háčkované deky, svíčky, trdelník...;-) Jo, to má i Vivi moc ráda! ;-)
    Měj se krásně, Šári. Pa pa.

    OdpovědětVymazat
  11. Také mě tahle značka zajímá víc a víc... oblečení už od nich nějaké mám a zatím spokojenost... nakupuji u nich takové ty BASIC kousky...třeba i košilky, pyžámka :) ...co se týče věcí do domácnosti, už jsem také obhlížela. :)
    ...hezké listopadové dny a děkuji za milá slova u mě na blogu :) M.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Janičko,
    jojo, ten je. A vůbec bych se nedivila, kdybys zanedlouho přišla s novým DIY článkem na blogu!:-D

    Carolina thank you very much:-)

    Ahojda Vivi,
    ráda Tě tu vidím! Já jo, pořád jsem kolem nich chodila jako okolo horké kaše a až teď jsem si řekla, že by stály za hřích.:-D A dnes jsem letmo koukala, že máš také ráda tuhle atmosféru, krásné!

    Martinko zdravím Tě,
    to máš pravdu, já také, s pyžámky jsi to vystihla:-). Díky za zastavené se!

    Hezký večer milé bloggerky, ať se vám daří a nashle u vás:-*

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám krásné F&F hrnečky, bílé s načrtnutýma černýma kytkama a naopak černé hrnky s bílýma kytkama. Včera jsem koupila zas nádherné F&F misky na cereálie, budu používat jako polévkové. A zítra si jedu pro F&F talíře na těstoviny. Jo a ještě mám z této kolekce omáčník. Káča

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.