B & W

Black and white v Jysku! "Náhodou" jsem narazila na tyhle úžasné polštáře (ten pléd by se mi na zimu taky hodil) - 2 kusy 40 x 60 cm za 549 Kč;-)

Krásnou slunečnou neděli!




Bližší info ZDE

19 komentářů

  1. Šárka, vankúše sú a mojou šálkou kávy, najmä tie s čiarovým kódom. Škoda veliká, že my tu v blízkosti nemáme Jysk! Ale to nevadí, mám transfer papier, tak niečo vymyslím:)
    Prajem Ti krásny zvyšok nedele:)

    OdpovědětVymazat
  2. ŠÁRINKO, BEZVA KOUSKY.
    MOC SE MI LÍBÍ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ NEDĚLNÍ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Janičko,
    jj, v naší oblíbené kombinaci:-). Noo, tak to už se moc těším na výsledek!

    Bohdanko ahoooj,
    ráda Tě vidím a jsem ráda, že sdílíš mé nadšení:-D.

    Hezký zbytek neděle i vám milé bloggerky:-*

    OdpovědětVymazat
  4. Šírko, Adam taky stojí a křičí: "ty chci!" Asi si mi dala typ na vánoční dárek :o)
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Šári, u tebe vždycky najdu to, co hledám, tápu ... takovou tu pomyslnou tečku :) . I když vím, že ji mít nebudu, ale stačí se zasnít, představit si... Děkuji a zdravím!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Heli,
    fakt?:-D Zdravím Adama, určitě byl letos hodný, jako já;-)!
    Hezký zbytek neděle...

    Marionetko,
    ale prosím Tebe!!! Jak já Ti závidím, už vidíš, kde co je, určitě máš představu a stačí jen natáhnout ruku!!! Já pořád pracuji víc s představou a vizí a o to je to těžší, ta třešinka je zatím v nedohlednu:-(
    Zdravím Tě a radost si rozhodně někdy udělej;-)!

    OdpovědětVymazat
  7. Tyyy jo, práda! Kdo by řekl, že zrovna v Jysk, že? :-) K tobě domů jako dělané, velmi vkusné, designové a moderní, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  8. Čau Sandři,
    Jysk mě právě fakt překvapil! Mno a bohužel se musím držet při zemi, pořád nakupuju zboží na e-shop a sama si pak radost neudělám, no kovářova kobyla!:-D
    Zase u Tebe paa

    OdpovědětVymazat
  9. Sari parada, asi jsi mi vnukla napad na darek pro svagrovou :) ted jen se vymotat smer jysk, snad budou i u nas :) diky!!

    OdpovědětVymazat
  10. Simsalabim ahoooj,
    ráda Tě vidím! Mmm, tak to se švagrová bude mít! Jestli je brzy uvidíš na živo, tak se klidně ozvi, jestli stojí za to;-)
    Dobrou noc oběma:-*

    OdpovědětVymazat
  11. Amelie vítej do klubu:-)! Hezký zbytek dne...

    OdpovědětVymazat
  12. Podobný pléd už mám, tak ještě ty polštáře. :-) Díky za tip, Shari, mrknu na ně.

    OdpovědětVymazat
  13. To chci k vánocům prosím!!! Jeden s NYC, jeden s Paříží a jeden s Římem, úžasné!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jani, tiše závidím a zdravím!:-*

    Tak fajn drahoušku, oni mají tolik druhů? S NYC určitě, zajedem do města, kdy máš čas?:-D

    OdpovědětVymazat
  15. jéééé, ty bych si přála k vánocům všechny :D :))

    http://bombaboom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Aný vítej, neispíš bychom tu všechny potřebovaly speciálního ježíška na polštáře!
    Večer mrknu k Tobě;-)

    OdpovědětVymazat
  17. heleeeeee jo, domluv to s Ježíškem, mám druhou práci a to poslední co mám je čas... :-/ ale už mám vyměněný doláče, hečpeč!

    OdpovědětVymazat
  18. Jééé, už a bych se pomalu loučila s foťákem:-/... Ježíšek pořád nemá čas, ale uvidíme no

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.