WTF?

Další věc, které jsem absolutně podlehla jsou typografické plakáty! Hledám na internetu ty nej a ukládám, abych z nich potom několik vybrala a nechala si je vytisknout do nového ve velkém. No, nevydržela jsem to, tak jsem jich zarámovala alespoň pár v malém;-).

Jak vidíte, kombinace black and white mě stále neopustila, takže čtvercové rámečky z ikea, které jsem kdysi šíleně přetřela na bílo (vůbec to nešlo, vypadalo to příšerně a loupalo se to - všechno opravdu nabílit nejde), jsem teď nehtem (musím mít všechno hned) seškrabovala na původní černou...

Taky jsem dlouho myslela na domácí cypřiše, které mají nádherně svěže zelenou barvu. Jeden jsem si koupila "na zkoušku". Potřebují vlhko, což při mém přelévání problém není. Ehm, ale zezadu sesychá, před dovolenou jsem zapomněla zalít:-/.

Nebaví mě pestobarevné knížky, takže vše (kromě bílých a designových:-)) balím do papíru.

Na živo můžete zkouknout bílý keramický hrneček Broste a drátěný košík Madam Stoltz, který posloužil jako obal na cypřišek. Bílé eLko mělo být dávno na e-shopu, nestíhááám...

A klacek provrtaný broukem s loňskými modřínovými větvičkami jsou asi zatím jediné stopy podzimu u nás, víc ze mě zatím nedostanete:-P










Ještě jsem vám chtěla ukázat papírové kapesníčky v krásné krabici za budíkem (který jsem si děsně přála, jenže tiká nahlas, zavřít do skříně nepomohlo, tak je bez baterky a čeká na nové místo jinde než v ložnici). Je černý a nehýří barvami a kýčovitými fotkami, konečně si nebudeme muset kupovat obaly!!!:-)


A moje WTF? znamená: Nejdou mi na nějaké blogy vůbec psát komentáře!!!!! (Vivi, Helča, Jaruška, Lucka, Cookie a další) Moc mě to mrzí a nevím proč, mazala jsem cookies, zkoušela vše možné, nepomohlo nic:-((( Prosííím nevíte nikdo ČÍM TO JE???



Drahé bloggerky, vězte, že vás tak zatím alespoň tiše sleduji!:-(



PS: Líbí se vám také typografické plakáty? Inspirace bude zase příště;-).



Děkuji za vaše rady, dobrou noc:-*

11 komentářů

  1. Ahoj Shari!!
    taky mi nejdou psát komentáře a víš, co je zvláštní???-přesně u těch dam, co píšeš!!! takže???
    Ta chyba bude někde jinde, že joooooo???? :o)))
    Tvůj dnešní black and white se mi tuze líbí!!!
    A vůbec celý příspěvek!!
    Shari, měj se moc hezky a budu se těšit na příště!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda Jaru,
    no možné je všechno! Ještě to musím zkusit z práce...
    To jsi mě opravdu potěšila, vzhledem k tomu, že každá máme to své, mám radost, že se Ti líbí:-*
    Ty se měj taky krásně a papa u Tebe, snad už něco konečně napíšu!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Shari, taky mi nejdou psát komentíky a moc mi to vadí, protože bych holkám moc ráda pochválila jejich tvoření a zdobení a nápady.
    Plakáty se mi moc líbí.
    přeji pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Majko, vítej!
    To jsem ráda, že máš stejné nadšení;-)!
    Tak nový poznatek, účet asi nezlobí, protože z práce mi to jde – doma IE a PC a v práci Firefox a Mac, že by prohlížeč?:-)
    Děkuju za návštěvu, krásný podzim.

    OdpovědětVymazat
  5. Shari, za prve te musim pochvalit - jsem strasne nadsena za takove mnozstvi clanku v posledni dobe! HURA!!!
    S komentari jsem taky tenkrat mela problemy, ale neslo mi psat nikomu,kdo je nemel ve vyskakovacim okne, pak mi poradili vypnout si "automaticke prihlaseni" a pomohlo to... treba to bude ten samy problem, zkuste to holky!

    Jinak plakaty B&W - nemam slov, par uz mi jich taky doma visi, chtela jsem to sem uz nekolikrat hodit ale taky nestiham...Tez v bilych rameckach z IKEA, dikybohu za ni :-D...
    Rekla bych, ze brouzdame na severskych blozich az prilis casto :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Kačko ahoooj!
    Jé tak to jsem ráda, že jsou pozitivní ohlasy, měla jsem výčitky, že málo píšu a přitom už mám pár čtenářů, co se sem pravidelně vrací, tak jsem si řekla, že na tom musím zapracovat byť i s improvizací:-)
    Jj, tohle mi taky kdysi blblo, bohužel to není tím:-(, ale díky.
    Ha a to chci vidět!!! Předběhla jsi mě;-). Děkuju za návštěvu, doufám, že už se máš lépe?! Ať se daří, papa

    OdpovědětVymazat
  7. Šári, nejdřív ke komentářům, dneska to zrovna jde (abych to nezakřikla), jinak si je kopíruji před přidáním, na podruhé to většinou jde :o)
    Jako vždy je tvoje zátiší velmi stylové, pobavila si mě tím budíkem (Terce se stalo to samé...).Plakáty se mi moc líbí, Adam měnil nedávno vzhled pokoje a pár jich tam má (rámečky z Ikea jsme stříkaly, taky dobrý :o))
    Příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Šárka a iné holky:) Zmeňte si prehliadač a iste máte po probléme:)
    A terazk typografickým obrázkom...no Šárka, zase si nám to "nandala" v novom, príjemnom a originálnom prevedení:) Krásne, krásne a ešte raz krásne!
    Objímam

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj holky,
    tak po delší době konečně odepisuju!

    Heli,
    tak jsem kompletně přešla na Firefox a je to konečně ok!!! Díky, nj, to by jeden nevěřil, jak se to musí s budíky domyslet, doteď mě budí mobil, ten netiká, nejde do něj proud a nehučí:-). Teda, věřím, že se vám to povedlo, obzvlášť pro kluka to musí být super, snad nám někdy ukážeš;-).
    Tak nashle u Tebe:-*!

    Janičko ahoooj,
    máš naprostou pravdu! Ještě jsem nestihla zajít k Tobě, tak to musím napraivt! Moc děkuji, těší mě, že se Ti to málo u mě líbí;-). Já vím, BaW je naše!!!
    Měj se nádherně, ráda jsem Tě tu viděla:-*

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šárka, Tvoje zákutia sú zasa haut designe ;-) Nechceš aj ten cypruštek prefarbiť ;-)? ♥ L

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Lusi,
    moc ráda Tě vidím, já než Tě vždycky zaregistruju...:-/
    Díky! A to v žádném případě nechci, právě, že miluju svěží zelenou u rostlin, které pak tu BaW rozbíjí a zútulňují. (I když na to nevypadám:-))
    Posílám moc pozdravů, papa

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.