Vintage Christmas

Hezký nedělní večer,
po slunečném 27° dni vás s velkým předstihem srdečně zvu na novou vánoční kolekci Ma Maison Blanche s názvem Vintage Christmas:-). I když je ještě brzy, zase to uteče jako voda! Pokud máte rádi vintage doplňky a dekorace se stříbrnou patinou, nová kolekce bude právě pro vás. Další vánoční produkty včetně letošní velké novinky - originálního dekorativního osvětlení se objeví na e-shopu během měsíce října, stejně tak nové podzimní dekorace, pokud se vám do Vánoc opravdu ještě vůbec nechce;-)...

Děkuji vám za vaše návštěvy, krásné říjnové dny!
Šárka

9 komentářů

  1. Ahoj Shari,
    moc tě zdravím!! Podzim se nám opravdu vydařil a je nádherný!!
    Ale přiznám se, že už také trošku myslím na Vánoce!!
    Vánoční osvětlení budu hlídat,
    jsem zvědavá, co v obchůdku přichystáš!!! :o)))
    Přeji jen a jen krásné říjnové dny!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda Jaruško,
    jsi hodná, že jsi se zastavila. Je mi to jasné, že v nejbližší době ve Tvé tvorbě uvidíme už vánoční deko:-)! Doufám, že vše dojde v pořádku, těším se a dělám si taky zálusk;-). Obdivovala jsem Tvoje úžasné žaludy, bohužel mám teď pouze na nějaké blogy (třeba k Helence, Lucce) problém vkládat komentář, vůbec se mi i opakovaně nepošle:-(. Nevím čím to je a mrzí mě to a snad to vyřeším, tak alespoň chválím u mě:-*
    Měj se báječně, papa

    OdpovědětVymazat
  3. Už se moc moc těším na Vánoce, i když je teprv říjen, to neva, na Vánoce není nikdy brzy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sharko,
    já už se Vánoc nemůžu dočkat! Už si pomalou broukám vánoční koledy a těším se na nabídku ve Tvém obchodě! :-**
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Jani ahoj,
    vážně? Tak to jsem ráda, že jsem Tě vyhlídkou zimy v horku neotrávila:-D! Ale je to fakt, je to jedno z nejhezčích období v roce co se i dekorací týče;-)...
    Zatím užívej podzimu, paa

    Vivinko Ty taky, fakt?:-D Prosím Tě, k Tobě na blog taky nemůžu poslat ani jeden comment už poněkolikáté:-(((. Hlásí mně to cookies, ty jsem smazala a pořád nic a to se mi kalhotkový náhrdelník tááák líbil!!!
    Snad na to přijdu, zatím se měj báječně:-*

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Sharko,
    já už také myslím na Vánoce :o) Rozhodla jsem se letos pro živý stromeček v květináči a až bude po všem, vysadíme ho buď do zahrádky nebo do lesa. Pořád ještě nevím jakou dekoraci letos vyberu. Tvoje vintage kolekce se mi ale mooooc líbí!! Musím navštívit e-shop a vše omrknout :o)
    Přeji krásný podzim a děkuju za návštěvu u mě :o)
    Papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Luci,
    zdravím Tě! Jak je vidět, jsi také pilná bloggerka:-), na stromek jsem tedy zvědavá, jak se mu bude dařit i dál, mají hlavně na výběr z krásných tvarů. To jsem ráda, že se Ti nová kolekce líbí, zastav se, budu ráda;-). Úspěšný lov při výběru vánočních deko a krásný podzim!
    PS: K Tvému novému příspěvku mi taky nešel napsat komenář ani z domu ani z práce:-(

    Krásné úterý všem návštěvníkům...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Sharko, jen mě napadlo, jak ti nejdou psát komentáře, mě se to taky někdy stává a je to proto, že mám někde otevřené v prohlížeči jiné okno, kde je stránka, která taky běží na bloggeru. Na psaní komentářů musím mít otevřenou jen tu jednu stránku kam píšu. Třeba ti to pomůže...

    OdpovědětVymazat
  9. Jani děkuju moc, bohužel stále nic:-(((

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.