L´automne

Podzim je tu v celé své kráse a pro mě hlavně v tempu pracovním. Bouráme, stavíme a stěhujeme (bohužel zatím ne sebe), abychom vše stihli, než bude venku mrznout a budou Vánoce. A utíká to opravdu rychle! Moje návštěvy na blozích jsou na bodu mrazu už teď:-/.

Dekorace jsem tedy opravdu pojala velmi ležérně. V květinářství jsem objevila krásné rustikální přírodní koule za pár korun, které by šly jednoduše umotat (inspirace pro méně líné nebo zaneprázdněné). S posbíranými plody podzimu se vyjímají na bílém keramickém podnosu značky ASA, který je mým velkým favoritem. Dorty nepeču, ale napadá mě asi tisíc variací, jak jej nejen podle ročních období nadekorovat a vystavit na konferenční stolek. Jj, používat věci, které mají svůj úplně jiný účel, to je moje;-)...



Jak vidíte, letošní podzimní náladu mám béžovou, dokonce i na nehtech. Vede Rimmel!


Další podzimní inspiraci nejen s bílým dortovým podnosem najdete třeba v novém časopise Tina Bydlíme, který se myslím povedl;-).



Jakou podzimní náladu máte vy? Odpočívejte nejen dnes a mějte se fajn,
zdraví Šárka

13 komentářů

  1. Ahoj, Šárka,
    vybrala si si na prezentáciu jesene príjemný odtieň. Dala si vyniknúť jednoduchým veciam v svojej naturálnosti. Chválim to.
    Čo sa týka koloristiky, u nás tento rok vládne farebná biela:))
    Zdravím do Čiech

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Janičko,
    děkuju Ti, věnuju se domácímu tvoření čím dál míň, stydím se! A bílá, té není nikdy dost;-). Musím se u Tebe zastavit!
    Ať se daří, virtuálně objímám:-*

    OdpovědětVymazat
  3. Ty krásné a pro oko příjemné barvy jsou jediné, co mě s podzimem smiřuje. A zvlášť, když se to tak krásně nafotí:)

    A neboj, ono zase na tvoření dojde. Všechno má svůj čas, ne? Teď hlavně ať všechno stihnete "zazimovat".

    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Yasnnno zdravím Tě!
    A taky večery při svíčkách s teplým nápojem v oblíbeném hrnku:-)... Díky za podporu, máš pravdu, ještě musím vydržet!
    Krásné podzimní dny, ráda jsem Tě tu viděla.

    OdpovědětVymazat
  5. Teeeda Šári, to je opravdu nádherná podzimní dekorace...v jednoduchosti je krása a je to přesně tvůj styl a vkusny design! Moc díky za tip na časopis, já kupuji Byldení a Marianne Bydlení, protože preferuji kvalitu za více peněz. O Tina Bydlíme jsem neměla páru, takže už běžím do trafiky ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyto koule se mi taky moc líbí, mám je taky nakoupené protože jsem líná je vyrobit,...koupené z ikei

    zrovna pořádám na svém blogu giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Sandři,
    haha, vezmu pár blbinek a dám je na podnos, takže to bych spíš ukazovat neměla!:-) Ale je fakt, že mám jednoduché věci ráda, tak jsi mě potěšila. Jj, právě proto mě i za tu cenu mile překvapil, když si vzpomeneš, dej vědět, jestli se Ti líbil;-)

    Markéto vítej na MMB i do klubu:-D! Ráda kouknu na fashion blog, díky za tip.

    Mějte hezkou sobotu holky...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Sharko!!
    Posílám Ti mnoho podzimních pozdravů!!
    Zvolila jsi moc příjemné barvičky!!
    Tina bydlíme mám už dvě čísla
    a líbí se mi moc. :o)
    Přeji, ať všechno zvládneš podle plánu do Vánoc!!
    Měj se moc krásně a děkuji za komentář a návštěvu u mne :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jaru,
    jsem ráda, že jsi se stavila a napsala. Měj se taky fajn a nashle u Tebe:-*

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šárko, děkuji za komentář a moc Tě zdravím podzim u Tebe je krásný! Pro mě je ten letošní hodně melancholický! Ptala ses na flakon od Lanvin je to současná vůně Jeanne je sladounká ale jen tak lehce používá jí moje dcera flakon má nádherný! Měj se moc krasně a e-shopu at se stále daří!!
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Fleurette,
    děkuji Ti za podporu a za odpověď na Lanvin, zase jsem o něco chytřejšíů-).
    Ať je lépe, někdy to na nás tak padne, znám to:-* Hlavu vzůru!

    OdpovědětVymazat
  12. Béžová je krásná, čistá a pro mne elegantní barva...jsem bohužel blond, takže s jejím nošením jsem na štíru :) azanžmá je krásné! Krásné dny Šárko :)

    OdpovědětVymazat
  13. Radush díky!
    Mně se letos moc líbí na hlavně na oblečení;-)
    Pa u tebe

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.