KEEP CALM love

Nejspíš za to všechno může KEEP CALM mánie... Tenhle plakát netřeba představovat. Někdy vás překvapí, kolik jeho alternativ na internetu najdete (třeba tady)! Pokud bez něj už nemůžete dál žít, koupíte jej u Soňi.

Další inspiraci v podobě kouzelně výmluvných plakátů naleznete v KEEP CALM gallery.






BLACK and WHITE
Tyhle jsou něco pro mě (a pro ty, které už KEEP CALM nudí)!
Jestli máte dostatečnou odvahu, zkuste si svou oblíbenou myšlenku napsat, vytisknout a zarámovat sami;-)







Tak...
Vaše Šárka

18 komentářů

  1. Krása! Obzvlášť ty černobílé mě nadchly.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani,
    jj, mě taky! Díky za návštěvu, krásný den...

    OdpovědětVymazat
  3. Já se přiznám, že Keep calm mě ještě pořád nenudí a už dlouho uvažuji a koupi toho plakátu, jen nevím, co by na to říkal přítel. Máme trochu odlišný vkus co se týče interiérových doplňků :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Simone, z toho si nic nedělej, u nás taky pořád hledáme společné kompromisy. I když takhle elegantní plakát přeci nikoho pohoršit nemůže!;-)
    Měj se báječně a pokud nakoupíš, chci ho vidět!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Shari, opět super článek :-)...improvizovat ti jde dobre ;-)já jsem se k tomu ještě nedokopala, abych sem dala ty svoje B&W obrazky. A popravde uz si ani nepamatuju, kde jsem je stahla..sakra! Ty tvoje jsou ale super!!! Kde jsi je nasla? muzes mi poslat odkaz? Pa paaaa a hezke odpoledne

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Kačko,
    no díky, jsem ráda, že se trefuju do tvého gusta!;-) Jo holka, taky už nevím, ale nejspíš jsou hlavně z http://vosgesparis.blogspot.com/2011/09/we-prefer-beauty-of-chaos-over-ugly.html A já si na Tebe počkááám:-). Měj se krásně a ať se daří s obchůdkem:-*

    OdpovědětVymazat
  7. Keep Calm jsem dostala před rokem k narozeninám, tak bych ho letos mohla konečně pověsit, ostuda! Než se mi přestane líbit... Shari, díky za připomenutí! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé Jani ahoooj,
    moc ráda Tě vidím! Tak koukám, že z bloggerek se snad stávají takové kovářovy kobyly!!!:-D Doufám, že nám jej pak taky ukážeš;-).
    Jsi hodná, že jsi se zatavila, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Šári,
    já jsem si nechala podobný plakát vyrobit přímo na míru od Kosic. Je to skvělý originál! Asi takový, jako tvé hadí letní kalhoty ;-).
    Měj se krásně, originálům třikrát hurá!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Šári, náš Adam se stává čtenářem tvých stránek - to je přesně jeho gusto a nutno říct, i v tom vidím čistotu, eleganici, styl.
    Hezký podvečer, zdravím Helena

    PS: máš u mě ocenění!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojda Vivi,
    vždyť my jsme ho už vyděli nebo ne?:-) Máš naprostou pravdu a vůbec, začíná mě to nebezpečně inspirovat, opravdu čím dál víc!!! Nápady by byly, jen jak to časově zvládnout mi zatím zůstává záhadou...Hmmm
    Měj se báječně milá návštěvnice

    Teda Heli, tak to je pro mě opravdová poklona, pokud jsem schopna zaujmout i takhle náročné čtenáře!!!:-) Velké díky Adamovi i Tobě. Jůů, jdu si pro něj:-*

    OdpovědětVymazat
  12. Bezva hlášky!
    Mám nejradši tu o snídani do postele, ta neomrzí :).
    Hezký večer, Šárko. M.

    OdpovědětVymazat
  13. Marianko díky za zastávku! Jj, obzvlášť pro muže je to ideální:-)
    Měj se faj, hezký čtvrtek

    OdpovědětVymazat
  14. Šárko, toto je presne záležitosť, na ktorú sa nedívam iba ako na doplnok interiéru. Ten nápis má svoju históriu a je to symbol určitej doby. Nevedela by som si ho len tak zavesiť na stenu ako obraz... Snáď tu nepôsobím ako "strýček-sýček" :-) Pekný deň! L

    OdpovědětVymazat
  15. Lusikko, od té doby, co jsem viděla film Králova řeč, tak mi ten plakát připomíná Colina Firtha. :-)
    (http://www.jaksebydli.cz/2009/04/keep-calm-and-carry-on.html)

    OdpovědětVymazat
  16. Já holky, vy jste se rozpovídaly!:-)

    Lusi máš naprostou pravdu, historii plakátu znám a mrazí mě z toho, přesto jeho sdělení vnímám povzbudivě a mocně, právě kvůli tomu, v který den vyšel. No a na to, jak je starý, tak se paradoxně jeho popularita vrátila až když přišel designově opět do módy:-).

    Tyhle věci vnímám s velkou úctou, na základce byl pro mě dějepis šprtání letopočtů o ničem a zásadně jsem odmítala se koukat na jakoukoliv hrůzu např. ohledně holocaustu. Bohužel (či bohudík) jsem díky mému milému a jeho lásce k historii spoustu válečných dokumentů shlédla a poslouchala a vzbudilo to ve mě obrovské soicítění a přání, že se už tohle opravdu nesmí nikdy opakovat a z historie se opravdu musíme poučit a postavit se k ní čelem!

    Jaj, to jsem se rozvášnila:-) Takže MAKE LOVE NOT WAR!

    Opatrujte se holky:-*

    PS: Královu řeč jsem ještě neviděla, musím napravit!;-)

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj Sharko :) je to měsíc, co jsem si dva kousky u Soňi pořídila, konečne jsem ho totiž u nás objevila. Ty mutace jsou fantastické :) a rozhodně nenudí ani klasika! :o) Díky za skvělou (jako vždy!) inspiraci a originalitu. Přeji mnoho zdaru, Radush

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Radush,
    vítámm Tě pozdě, ale přece na Ma Maison Blanche:-). Pane jo, tak to nové přírůstky tiše závidím! Díky za názor, letmo jsem zkoukla Tvůj povedený blog, zítra projdu podrobně;-)
    Dobrou noc

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.