Když už jsme u toho...

...tak si určitě musíte pořídit říjnové číslo elle s úžasnou plátěnou typografickou taškou!!! Dnes jsem ji objevila v trafice, pan prodavač kvůli mě přehrabal celou krabici, ale měli jen s opicí nebo lodičkami. Oh no! Musím se podívat ještě jinde:-(.

Tohle je opravdu rychlovka, já vím, ještě jsem vám ani nestihla pořádně napsat na vaše blogy a už se zase vypisuju... Brzy napravím:-*
Paa



6 komentářů

  1. Pani, koukej, jak te posloucham:) Rano jsem si precetla tvuj prispevek a odpoledne uz mam tasku doma:) Samozrejme jsem si nevsimla, ze jsou tasky ruzne, ale vzhledem k tomu, ze tam meli posledni, je to stejne jedno. Tak mam opickovou:)))) Lepsi nez zadnou:)
    Jinak se omlouvam, jak moc dlouho jsem te "nenavstivila", ale nestiham, nezvladam...klasicke vymluvy:) Ted uz ale snad budu a slibuji se polepsit a nechavat komentare.
    Prispevky mas totiz jako vzdy uuuuzasne! Fakt!
    Papa Jana

    OdpovědětVymazat
  2. ŠÁRINKO, ZÍTRA OBĚHNU VŠECHNY TRAFIKY.
    PAK DÁM VĚDĚT, JAK JSEM BYLA ÚSPĚŠNÁ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Janí ahoooj,
    fakt? No aspoň něco! Jsem zědavá, jestli ty textové vůbec do některých prodejen dorazily.
    Prosím Tě se vůbec neomlouvej, moc dobře to znám, času je čím dál míň a bloggerek čím dál víc – řeším to samé pořád:-). Pokud se ráda vracíš a číst Tě baví, to mi bohatě stačí:-*
    Ať se daří, budu se těšit na novinky u Tebe!

    Ahoj Bohdanko,
    no určitě!:-) Dloho jsem taky u Tebe nebyla, doufám, že se máš fajn? Jsi hodná, že jsi se zastavila.

    Krásný pátek holky;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ti nějakou takovou seženu, když budeš hodná :)

    OdpovědětVymazat
  5. juuuu uhttp://www.mamaisonblanche.cz/index.php/novinky/bile-drevene-pismeno-l.html akorát jsem ho na té fotce chvíli hledala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem přece pořád hodná!!!:-P
    Njn, já vím, ještě jsem neměla čas to přefotit, pořád na tom dělám;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.