Věnce

Taky milujete věnce? Přírodní, rustikální a čím větší, tím lepší, to můžu! Ty nejkrásnější v barvách podzimu vám přikládám pro inspiraci z mého internetového archivu;-).

Letos jsem zatím žádný nový vytvořit nestihla, ale na všechny předešlé se můžete podívat SEM.

Mějte fajn sváteční den, je opět nádherně!









PS: Děkuji vám za hlasy v anketě, které články by vás na MMB bavili nejvíce:-)! Jsem ráda, že se ke mně vracíte. Jak vidíte, zatím od nás téměř nic nefotím, proto bych vám ráda zpříjemnila návšťevy i v "mezidobí";-)... (A sezóní dekorace zatím vedou!!!)

9 komentářů

  1. Překrásné věnce!
    Přeju hezký den. Mariana

    OdpovědětVymazat
  2. Šári, jsou nádherné, ani bych neuměla najít ten jen... Díky za inspiraci!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Mariano vítejte na Ma Maison Blanche! Také bych je brala všechny, pokud jsem Vás inspirovala, tak jsem ráda:-).

    Heli má věrná,
    není za co, zatím jak vidíš nejsem schopná tvořit:-(. Děkuji přesto, že jsi se zsatavila:-*

    Hezký zbytek svátečního dne mé milé...

    OdpovědětVymazat
  4. Sharko,
    podzim a advent bez věnce, to je jako Vánoce bez Jéžiška ;-).
    Nádhera, už si v duchu maluju, jaký věnec pořídím tentokrát.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Ty věnce jsou nádherné!!!!! Krásné sluníčkové odpoledne. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Také bych si neuměla vybrat, jeden krásnější než druhý.
    Zdravím.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Vivi nojo,
    už se to blíží! Je lepší plánovat s předstihem;-). Hezký zbytek dne paní podnikatelko:-*

    Jitko, Radko, vítám vás na Ma Maison Blanche a jsem ráda, že jste přišly na inspiraci:-)

    Jitko kouzelný blog plná nostalgie!

    Radko krásné fotky a všude modro, já se barev bojím, ale zaujalo mě to;-).

    Pěkný večer, ráda zase zajdu na návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  8. ŠÁRI, TO JE POKOUKÁNÍ.
    VĚNCE JSOU NAPROSTO ÚŽASNÉ.
    NEVÍM, KTERÝ BYCH SI VYBRALA ZA NEJLEPŠÍ.
    PĚKNÉ JSOU VŠECHNY.
    UŽÍVEJ PODZIM A MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Bohdanko,
    jsi hodná, že jsi se zastavila, jojo, brala bych je také všechny;-). Jsem zvědavá, jestli se mi pošle komentář, bohužel mi vůbec nejde psát na blogy a nevím proč:-(.
    Hezký víkend a a ť se daří!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.