Tendence 2011

Tak jsem z letošní tendence pořídila opravdu jen "pár" fotek:-(. Nebyl čas, mého milého to evidentně přestávalo bavit a proběhli jsme vše tak rychle, že jsem si až zpětně uvědomila, že jsem vůbec neviděla, co jsem chtěla. Ale hlavně, že jsem si stihla popovídat s Martinkou, takže fotky mám jen ze stánku Bella Rose...

Do podrobna si tak můžete prohlédnout alespoň mou milovanou Madam Stoltz nebo Ib Laursen, jejichž stánky se paní Belle a jejímu týmu opravdu povedly a daly krásně vyniknout všem produktům...

Více se ode mě o tendenci nedozvíte, proto raději mrkněte k iDesignérce Janě sem;-).

Pohodový zbytek upršené neděle a úspěšný start do nového týdne...






12 komentářů

  1. Šári, to musel být hotový ráj!
    Krásné fotky! Děkuji!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Helí,
    jojo, snad jsem Tě potěšila i jenom od Bella Rose:-).
    Hezké pondělí.

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, kochala jsem se celou novou kolekcí z Tvých skvělých fotek, ale pak jsem narazila na fotku, kde se na nás usmíváš přímo Ty a pokochala jsem se ještě víc ;-). Jsi krásná a dokonale sladěná. Tvůj styl prostě musím obdivovat!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda Vivi,
    ale prosím Tebe, teď se tady taky směju:-)! Hlavně, že jsi se kochala z doplňků a dekorací! Především jsem vám chtěla ukázat Martinku z Bella Rose, zásadně se totiž odmítá fotit. Takže pod slibem cenzury a fotomontáže můžete konečně vidět tuhle úžasně šikovnou dámu, terá za vším stojí, také;-).
    Děkuju, že jsi se zastavila kouknout se na obě:-*

    OdpovědětVymazat
  5. Shari, díky, že jsme se díky Tobě mohly pokochat ;-) A ráda vidím Martinku. No a moc se těším, jak Tě budu jednou fotit, jsi tak krásná a moc Ti to sluší, skvěle sladěná. Už bych Tě zase ráda viděla, nějak to letí :-*
    Krásné teď už podzimní dny
    Lennka

    OdpovědětVymazat
  6. No jo, jsem se překonala - opravdu se nerada fotím a teď jsem se fotila a navíc ještě vedle vysoké, čerstvě opálené, nádherné, módně dokonale vyladěné kočky...no divíte se mi? :-)))))
    Šári, jinak jsem moc ráda, že jste s přítelem za námi přišli a jestli pojedeš někdy přes Brno, stav se na kafčo!;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Lenničko, já víííím... Já na Tebe myslím a doufám, že to brzy vyjde! Pořád si přeju, aby se vše okolo vyřešilo, rozseklo a dokončilo a já tak měla dostatek času na sebe a to, co mě baví, ale ještě musím vydržet:-*
    Děkuju Ti a jestli mě fotit budeš, tak upozorňuji, že jsem naprosto nefotogenická!!!:-D
    Měj se krásně Lenni.

    Marti ahoooj,
    hahaha, já jsem moc ráda, že jsi se vyfotila, že jsme mohli pokecat a viděla vše na živo:-)! Určitě, že bych se nenápadně odpojila od veletrhu dřevoobráběcích strojů?:-D
    Pozdravuj pana R. a ještě jednou děkuju, bylo to úžasné!
    Ať se daří, budu se těšit na novinky!

    A už fakt dost, až budu mít bad hair day (často), tak se budu jít muset léčit na blog:-D!

    Dobrou noc holky moje.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Šárko,

    krásné fotečky (mám kupodivu velmi podobné ;-D...Tendence byla tento rok opravdu moc krásný! Martinka mi říkala, že se za ní máš taky stavit, já jsem tam byla, tuším, o den dříve. A co si budeme povídat- Bella Rose bylo stejně nejlepší, takže ani víc fotek nebylo potřeba ;-)

    P.S. Můj drahý se taky plahočil jakoby ho čekal za rohem zubař...no jo, musí to s námi vydržet :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojda Sandro,
    oficiálně Tě vítám na Ma Maison Blanche!:-)
    Já myslím, že jsme byli ve stejný den, koukala jsi na nádobí na růžový smaltovaný hrnec (to by na Maison de Plaisance sedět mohlo?:-))a já říkala, hele, to je jedna bloggerka, ke které chodím tajně na návštěvu! A u Martinky jsi nejspíš byla těsně před námi:-). Mně se BR taky líbila moc, jsi hodná, že jsi napsala.
    Měj se krásně a třeba příště nashle;-).

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šári.Asi bych nevěděla,kam se dřív dívat.Muselo to být úžasné.Krásné fotečky.Lena

    OdpovědětVymazat
  11. Jeee Šárko, tak to vidíš, to jsme se mohly setkat :-) Já k tobě také tajně chodím ;-))) Na ten hrnec si pamatuji, byl dost těžký :-D

    Taky jsem ráda, že se mi podařilo se s Martinkou vyfotit, máme obě hezkou památku ;-) A ještě jsem ti chtěla moc pochválit krásné oblečení, s tím opálením a takhle "vystajlovaná" máš skvělý italský šarm!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Lenni,
    to bylo, jsem ráda, že se Ti líbí!
    Díky za zastavení se, měj se krásně.

    Sandři děkuju Ti:-*. No to mohly,takže příště, to už se nebudeme tolik stydět a bude to oficiální;-).

    Mějte se fajn holky...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.