Pozvánka

...na 16. mezinárodní veletrh interiéru, designu, nábytku, osvětlení a dárků tendence, který dnes právě začal:-). Především zde můžete vidět stánek Madam Stoltz, Ib Laursen nebo La Finesse na živo! Zítra brzy stávám a moc se těším, až zase konečně uvidím paní Bellu...

Co vy, byli jste, chystáte se nebo máte lepší tip? Pokud nestíháte, budu se snažit určitě pořídit pár fotek;-).

Krásný nastávající víkend, Š.





(Bližší info o každé značce naleznete po kliknutí na obrázek a o výstavě po kliknutí na logo.)

4 komentáře

  1. Šári, bohužel, nestíhám a moc se těším na tvoje fotky! Užij si i za mě :o)
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem tam byla, pár fotek je u mě na blogu :-). Jsem moc zvědavá, jak se na tendenci líbílo tobě!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Heli,
    tak jsem slibovala a nakonec... No koukala jsem k Janě (příspěvek níže) a hodnotím jako povedenou reportáž, lepší u mě nejspíš nenajdete:-(. Jinak krásný víkend a zítra snad něco vložím!

    Ahoj Jani, nakonec jsem téměř nefotila, ale kladně hodnotím Tvoji reportáž! Pokud Ti to nebude vadit, dala bych na ni odkaz:-)?

    Dobrou noc

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, odkaz určitě nevadí a díky za pochvalu :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.