Podzim na MMB

Krásnější babí léto jsme si už ani nemohli přát! Venku je nádherně, tak doufám, že se o víkendu dostanu do lesa a několik darů podzimní přírody si donesu domů... V sobotu jsem vybírala jarní novinky na příští rok a zítra se těším, až dorazí Vánoce. Ale nebojte, tohle kouzelné období nepřeskočím! Během září a října můžete i na e-shopu zakoupit doplňky a dekorace inspirované tvarem i barvami podzimem;-).

Vychutnávejte si slunečné dny naplno zpříjemněné středečním dnem volna...
Šárka

3 komentáře

  1. Milá Sharko,
    krásná inspirace!
    Už se moc těším na Vánoce, i když venku to vypadá poněkud srpnově (což je ale příjemné podzimní překvapení). Málokdy se mi poštěstilo sedět na podzim na zahrádce své oblíbené kavárny a házet do sebe jedno "prézo" za druhým :-)
    Přeju Ti, ať v lese nasbíráš hodně přírodních pokladů a středu si moc užij. I když ... podnikatelé neodpočívají, ne? Tedy já ne ;-).
    Měj se moc krásně, fandí Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda Vivi,
    já jsem taky ráda, alespoň nebude zima tolik dlouhá:-). Tobě taky pohodový svátek, máš pravdu, budu pracovat na nové vánoční kolekci, ale těším se.
    Děkuji Ti za zastavení se, papa

    OdpovědětVymazat
  3. Nááádherné věci, hned to jdu všechno podrobně prozkoumat :-D Jinak, já také doufám, že brzo vyrazím do lesa a donesu si nějaké pěkné dekoracena podzimní výzdobu...zatím u nás sídlí jenom kaštánky...;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.