Back home






Zpátky doma! Na poslední chvíli jsme se rozhodli si ještě letos odpočinout a užít si teplé léto. Všechno bylo tak trochu na rychlo...

Výběr byl jasný - zjistila jsem, že mám prošlý pas, takže můžu vycestovat jedině na občanku. Den před odjezdem jsem nutně potřebovala dodělat všechny resty, grafiku pro paní Bellu a hlavně odeslat poslední balíčky - nedopadlo nic, prostě internet přestal jít! Když jsme dorazili na místo, vypadla mi plomba, takže jsem psala domů, že potřebuji co nejdříve objednat k zubaři. Další den se mi rozpadly žabky, tak jsem chvíli stepovala na žhavém písku , než jsme koupili nové. Ty vydržely pouze do druhého dne, kdy se mi utrhly před začátkem celodenního výletu lodí. V miniaturní vesničce mi je jeden místní stařeček skrz na skrz prošil tlustou žlutou nití!:-) Když jsme se vrátili do přístavu, malá holčička mi na ně šlápla, takže skončily v koši definitivně...

Létání není mou nejsilnější stránkou, při nástupu do letadla na zpáteční cestě podávali cestujícím denní tisk s titulky plnými středečního leteckého neštěstí. Po příletu mi volá mamka, že prý je na Ruzyni bomba, jestli jsme v pořádku...

Doma jsem začala vybalovat, odrovnala jsem definitivně kolečko od půjčeného kufru a půlkilový med v plechovce nevydržel...

Ale i přes to všechno věřím, že jsme stále v bezpečí a vše se vždy nějak vyřeší! Zůstaly mi krásné vzpomínky a dárky z cest od mých blízkých - mušle, perlový náramek s náučnicemi a tradiční tečka za naší dovolenou - letní parfém (vybírejte si zimní vůni ve třiceti stupních:-)) od mého milého...

Doufám, že jste si prázdniny užili naplno, pořádně jste si odpočinuli a v pořádku se vrátili! Posílám Vám první zářijové pozdravy a poslední vzpomínky na letošní léto;-)

Jdu se podívat, co je nového u vás!

Šárka

18 komentářů

  1. Ahoj, Šárka:)
    Snažila som sa užiť si dovolenku s Tebou, ako vidím, bola samé šťastie:)
    Perfektné fotky však píšu iný príbeh - príbeh relaxu, pohody a nádherných dotykov slnka a to všetko som si prečítala aj medzi riadkami.
    Krásne "čačky" si si priniesla a osobne by som si zobrala aj tie žabky so žltou niťou:)
    Pozdravy zo SK

    OdpovědětVymazat
  2. Šári!!!! Uchvátila mně hned první fotka-růžová je super, i když není v tvém oblíbeném repertoáru barev, myslím, že se tam perfektně hodí... No a zbytek - co na to říct. Krom všech patálií, co jsi měla (a nejsi sama, tento týden mi přijde nějaký zakletý, už od pondělka se mi každý den děje něco nepříjemného :-( ) myslím, že sis tu dovču musela perfektně užít. Podle fotek soudím Řecko - bezva výběr! Taky bych si dala říct. Navíc Tvé fotky jsou jako vždy bezkonkurenční, dýchá z nich to teplo a pohoda! Tu s provazem bych si vytiskla a nechala zarámovat :-D... A poslední věc - jsi kočka ;-)! Příjemný návrat do všedních dnů!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Janičko,
    moc ráda Tě tu vidím! Je pravda, že nakonc jsme si to užili;-). Žabky mi vyhodil v přístavu chlap, ale neboj, mám je vyfocené!:-D Bylo to stejně milé, jak mi je ten dědeček, který mi nerozumněla ani slovo spravil, jo a to mi vlastně ještě přines svoje staré papuče jako náhradní!!!:-D S díky jsem odmítla...
    Krásné září:-*

    Ahoj Káťo,
    zdravím Tě! Jo a další rest, už jsem ti neodpověděla, viď?!:-/ Je to fakt, pěkně se to teď všude mele. Ano uhodla jsi;-)! Před třemi lety jsme byli na jiném ostrově, dovolená byla celkově komfortnější i místo bylo zajímavější, ale přestali jsme srovnávat a vychutnávali si tady a teď před dalším zběsilým pracovním nasazením. Je fakt, že jsme více poznali místní způsob života:-). Děkuju Ti za pochvalu, ale stejně jsem fotky trochu upravovala, hlavně rovnala, pořád mi ujížděla ruka (to druhé radši nekomentuju):-). Moc ráda bych taky zase někdy zavítala k "vám", snad bude v budoucnu větší nabídka destinací než letos...
    Jsi hodná, že jsi se zastavila, měj se krásně a ať se daří s obchůdkem!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Joo a růžovou já vlastně docela můžu, přece jen jsem baba:-)!

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, při čtení jsem se trochu usmívala, protože vše co popisuješ, je sice k vzteku, ale zároveň jsou to samé maličkosti a tobě zůstaly ty nejkrásnější vzpomínky. Fotky jsou krásné.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda Ivo,
    máš naprostou pravdu!;-) Jsem ráda, že se Ti fotky líbí a díky za návštěvu.
    Hezký zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šári.Neříká se náhodou do třetice všeho zlého?Tobě byla přána dvojítá dávka.Přesto věřím,že to krásnou dovolenou nepokazilo.Fotečky jsou nádherné,muselo tam být opravdu krásně.Měj se hezky a už jen to dobré.....Lena

    OdpovědětVymazat
  8. Vítej zpět! Opravdu nádherné fotky, tam muselo být táááák krásně! Tiše závidím!;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Šárinko,.. teď jsem se s Tebou přenesla do ráje... do bílého ráje... skvělý relax, ze srdce přeji*** Fotky jsou úžasné a Ty jsi nádherná*** jdu si dočíst celý příspěvek*** krásné dny sluníčko

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Lenni, Haniku a Susie!
    Jste hodné, že jste se zastavili:-*. V podstatě to jsou jen malichernosti pro zasmání či pozvednutí obočí, ale jestli na vás fotky působí jak píšete, těší mě to moc! Jak jsem psala, hotel i vyžití mohlo být lepší, ale odpočinuli jsme se a strávili jsme dny jenom spolu;-).
    Zuzanko, dostaneš na zadek!!!
    Krásné zářijové dny holky...

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Šárko!!!!
    Tak já doufám,že všechna tahle "smůla" ti nezabránila si dovolenou užít plnými doušky...i fotky tomu nasvědčují!!!
    Přeju ti příjemný návrat do všedních dnů!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Holka, tobě se letos už nic nestane! No, hlavně že sis odpočinula a nabrala síly...
    Ty fotky jsou úžasné, všechny!
    moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Blanko,
    zdravím Tě! Nene, člověk se nad to musí povznést;-) Děkuji Ti i za zastavení se, pohodové babí léto!

    Helenko,
    jsem ráda, že se Ti líbí:-*. Já doufám, už že ne, vlastně jsme se s kolegyněmi shodly, že jsme se vystřídaly se smolnými týdny:-). Děkuji, že jsi se zastavila, měj se krásně!

    Pohodové pondělí všem, Š.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Sharinko, nádherné fotky a povídání, snad se nebudeš zlobit, když jsem se u čtení usmívala ;-) Jsem ráda, že jste si dovolenou užili a že jsi načerpala sílu do dalších dní, už nejspíš podzimních ;-)

    Přeji Ti nádherný den,
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné fotky!!! A naše dovolené měly cosi společného...:-)) prošlý pas, rozbité žabky.. a jiné trable..
    ha

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Shari!!
    Vítej doma!!!
    Fotky z Tvojí dovolené jsou tak nádherné!!! Určitě ses měla báječně a načerpala plno elánu a síly!!
    Když jsem si to přečetla, musela jsem se smát!! :o)))
    Měla jsi moc prima zážitky a určitě na to budeš ráda vzpomínat!!
    Měj se krásně
    a děkuji za moc hezký komentář!! :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. Ach jo holky, vypisuji se tu s komentáři a celé mi to spadlo:-(. Už nemám sílu po pondělku vypisovat znovu, proto Lenni, Hanake (vítám tě:-)) a Jaruško, děkuji Vám za milá slova, jsem ráda, že jste se zastavily a zasmály se!
    Dobrou noc:-*

    OdpovědětVymazat
  18. Ach, Šári, nehnevaj sa, ale som sa pobavila na Tvojom líčení dovolenky. Fotky sú príjemne osviežujúce v tom tyrkysovom ladení. Ale chýba mi tam obrázok tých žabiek so žltou niťou! :-DD L

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.