Dekorační šablony a letní slevy

Moc vás zdravím,
dnes to vypadá, že se opět vrátilo léto! Venku je krásně a u nás je vše vzhůru nohama:-( - rekonstrukce v plném proudu... Jetě jsem stihla konečně dokončit dekorační šablony pro ty z vás, kteří si nejsou malováním od ruku příliš jistí nebo netrpěliví, jako já;-). Také právě probíhají SLEVY na veškeré produkty kolekce natural summer! Srdečně vás zvu na návštěvu e-shopu:-).

Právě jsme do našeho sortimentu zařadili dekorační šablony s nejen vintage motivy a nápisy na nejrůznjší tvoření!

Tyto originální šablony jsou vyrobeny ze speciální maskovací PVC fólie, která je pevná a nepropustná a navíc samolepicí, takže výborn přilne k jakémukoliv materiálu. Její aplikace je pomocí peřnosné folie snadná a přesná. Pustit se tak můžete jednoduše do dekorování nejrůznjšího textilu (polštářů, ubrusů, utěrek...), různých domácích doplňků (táců, přepravek, košíků, květníků, zrcadel...), ale také drobného nábytku, dveří či stěny.

Prozatím Vám přinášíme několik základních motivů o celkové velikosti šablony 24 x 24 cm. Pokud byste potřebovali rozměr šablony větší - 48 x 48 cm, napište nám a zvětšený motiv zařadíme do našeho sortimentu:-)!



Léto ještě nekončí, proto si stále můžete vychutnávat horké dny s novými produkty Ma Maison Blanche za skvělé ceny! Zlevnili jsme pro vás veškeré zboží z kolekce natural summer, aby jste si mohli udělat radost bez výčitek vaším oblíbeným kouskem;-).

(Akce trvá do 30. 9. 2011 nebo do vyprodání zásob.)





PS: Moje omluvenka pro příště bude i s fotodokumentací. I když věřím, že nejvíc vás budou bavit fotky PŘED a PO;-)...

7 komentářů

  1. Milá Šárko,
    na fotky "před" a "po" se už moc těším, to je vždycky zaručená zábava, která nikdy nezklame.
    Šablony jsou nádherné, jen se srdce směje a dech tají. My už doma máme, ale hned jsem poslala odkaz na slevy a šablony svým kamarádkám. Je radost do tvého obchůdku chodit - čistý styl a šmrncovní věci mě vždycky potěší.
    Krásné letnění přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vivi, zdravím Tě!
    A jak já se těším!:-) Jsem ráda, že se Ti líbí a děkuji za zmínku, Ty potěšíš vždycky mě!
    Měj se báječně Vivi a děkuji za milou návštěvu...

    OdpovědětVymazat
  3. Šárka, rovnako sa teším na fotografie pred a po, mám rada také premeny.
    Musím pochváliť šablóny, najmä "Côte d´Azur" ma očarila. Ja ostávam verná svojej ruke, milujem písanie na akýkoľvek materiál, šablóna by síce urýchlila tento proces, ale ja si to aj tak užívam:)
    No mám v pláne objednať si zopár iných vecí, keď už budeme "na vlastnom piesku":)
    Ďakujem za nádherný komentár na blogu a posielam do Čiech úsmev a slniečko:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Janí,
    jen si nejsem jistá, kdy to "PO" bude pro mě definitivní, budu spokojená a budu moct fotit:-)!
    Jsem ráda, že se Ti šablony líbí. O Tvé zručnosti a trpělivosti nepochybuji a jedině dobře, že vše zvládneš sama!:-)
    Až budeš chtít, klidně se ozvi;-)...
    Dnes sluníčko bude konečně! Krásný den

    OdpovědětVymazat
  5. ŠÁRINKO, TVŮJ OBCHŮDEK JE SUPER.
    MOC DĚKUJI ZA TVOU NÁVŠTĚVU NA MÉM BLOGU.
    VŽDY MI UDĚLÁŠ RADOST.
    PŘEJI TI KRÁSNÉ LETNÍ ODPOČÍVÁNÍ A TROŠKU VÍC SLUNÍČKA.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko, ty šablony jsou nádherné! Až mě popadne písmomalířství, vím, kam jít!
    Dneska ti věnovala vzpomínku, jela jsem přes "vás" (stavuji se v řeznictví, mají tam dobré buřtíky na oheň :o))
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Bohdo,
    zdravím Tě a děkuju! Pořád je co vylepšovat, ale je to moje láska;-). Však já tak ráda chodím!!!
    I ty užívej léta měj se fajn.

    Ahoj Heli,
    fakt přímo přes "nás"?:-) Jsem ráda, že se Ti líbí, díky za názor!
    Zdraím sousedko a pohodový srpen:-*

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.