Broste

Vzhledem k tomu, že jsem celý víkend vyhazovala suť, tak vám raději představím jednu z mých nejoblíbenějších značek - dánskou značku Broste - znáte ji?:-)

"Vyznačuje se, jak jinak, jednoduchým, elegantním a minimalistickým vzhledem typickým pro severský design. Přesto je něčím výjimečná - inspiruje se tvarem i používanými materiály přírodou. To dodává většině bytových doplňků, dekorací a nábytku jedinečný rustikální vzhled a přirozenou patinu, která vytváří domov s hřejivou a útulnou atmosférou."


















Produkty dánské značky Broste naleznete také na Ma Maison Blanche;-).



A nový katalog pro podzim/zimu 2011 si můžete prohlédnout tady... (Ano ano, už se to blíží!)

Líbí se vám nebo jste spíše vyznavačky romantiky s duší Francie?:-)


Užijte si prohlížení, hezký zbytek neděle,
vaše Šárka.


13 komentářů

  1. Šárko moc Tě zdravím je to krásné myslím, že se tam najdou i romantické kousky:))
    Krásný večer
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Fleurette ahoooj,
    já Tebe též! Je to od každého něco, jenom já spíš asi koukám na ten svůj minimalismus:-D.
    Jsi hodná, že jsi se zastavila, měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Šárko.
    Krásné...
    Mám ráda tenhle minimalistický, rustikálně laděný vzhled a občas si ráda podobný kousek dopřeju. Jenže duše moje nutí mě občas k extravaganci, takže naše jednoduché interiérové ladění ráda protrhávám něčím ulítlým a vtipným ;-).
    Vinšuju krásný den.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. ŠÁRINKO, TAK KATALOG JE NAPROSTO SUPER.
    VŠE SE MI MOC LÍBÍ A VŠE CHCI MÍT
    DOMA.
    NÁDHERA.
    DĚKUJI ZA PĚKNÉ KOUKÁNÍ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko, novinková značka v tvém obchodu se mi moc líbí. Jsou to věci, se kterými se dá "pracovat", takže u každého budou vypadat trochu jinak, což mám ráda.
    Hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj děvčátka,
    jste hodné, že jste se zastavili i když se tu nic neděje!:-*

    Vivi,
    absolutně nepochybuji o Tvé originalitě, málo kdo má odvahu a to se cení!!!;-)

    Bohdanko,
    to mi povídej, když mám vybírat zboží, jsem jak malá holka - chci všechno a nemůžu se nabažit, ale musím být trpělivá no:-)...

    Helenko,
    děkuji za odborný názor zkušené bloggerky! Potěšil mě:-*

    Mějte hezký pondělní večer a doufám, že nashle u vás;-).

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Šárko,
    katalog jsem prošla, líbí se mi spousta věcí, krásné a nepřeplácané. Jediná výhrada by byla.... mužíčkové-santové kousky opravdu na Vánoce nemusím. Jinak moc pěkné.

    pa pa pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Šárinko,
    moc díky za návštěvu! Jsem ráda, že jsem se dozvěděla více o Tvém vkusu!:-)
    PS: Já na skřítky či mužíšky také asi moc nejsem;-).
    Měj se báječně, posílám pozdravy...

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Šárko, tuhle značku jsem neznala, hned jsem prohlédla katalog a je to krása. Jsem taky spíš pro minimalismus. Budu se inspirovat pro dekorace u sebe doma i u klientů :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šári.Katalog jsem si taky ráda prohlédla.Vybrala bych si,to by nebyl problém.Díky za inspiraci.Měj se hezky.Lena

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jani,
    vítej na Ma Maison Blanche! Já tenhle styl miluju a ráda bych rozšířila sortiment i o nové podbné značky, ale to je zatím hudba budoucnosti;-). Byla jsem na návštěvě u Tebe – inspirativní blog, ráda se zastavím častěji...

    Leni ahoj,
    není zač, jsem ráda, že jsi se u mě zastavila:-*. Měj se krásně, posílám pozdravy...

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Šárka, gratulujem k prieniku do verejných vôd - našla som Tvoju stoličku v aktuálnom Bydlení! Nech sa Ti darí :-) L

    OdpovědětVymazat
  13. Lusi ahoj, ráda Tě vidím!
    Fakt už? Tak to musím hned do trafiky:-)! Děkuji za zprávu a podporu, pohodový konec léta:-*

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.