Weekend + 3

Moji milí, pěkně vás zanedbávám a bude hůř!

Minulý víkend bylo nádherně a s mou láskou to byl první prázdninový víkend, kdy jsme měli oba volno, tak jsme si jej naplno vychutnali. V sobotu jsme byli v ZOO ve Dvoře Králové nad Labem. Mně se tam moc nechtělo, ale nakonec jsem zavzpomínala na dětství a pořídila spoustu fotek. Mimo jiné můžete letos poprvé vyjet na safari do výběhů s volně se pohybujícími zvířaty vlastním autem nebo zde přímo přespat v africkém hotelu i se svým čtyřnohým miláčkem a navštívit areál třeba v noci... Nakonec to bylo fajn, takže první a nejspíš poslední červencový příspěvek bude bez dekorací:-)...

Letos jsem vlastně ani nestačila vytáhnout mušle a mořské hvězdice z půdy, naopak, veškeré zbytečnosti balím do krabic a ukládám nahoru...










Také jsem zjistila, že jsem měla 13. července 3. výročí blogu! Pěkně to letí a tenkrát by mě ani nenapadlo, že za tak dlouhou dobu stále nebudeme bydlet v novém. Všechno bylo proti nám a já se pěkně navztekala i nabrečela, ale jak to bývá, všechno má svůj důvod a velký... Ale o tom až příště, kdyby jste se náááhodou rozhodli rekonstruovat starý dům, ať víte, co vás může taky potkat;-)!


A musím se vám k něčemu přiznat, když jsem blog zakládala, zakázala jsem si kohokoliv oslovovat a dělat si jakékoliv promo. Řekla jsem si, že kdo bude chtít, cestu si sem najde sám. Takže všichni, kteří jste se stali mými virtuálními přáteli, pravidelnými čtenáři či návštěvníky jste tak učinili naprosto dobrovolně (alespoň doufám:-)) A z toho mám radost největší!!!




Děkuji:-*!



Užívejte prázdnin a mějte se fajn...
















Archivem vám listovat nedoporučuji, může se stát, že potkáte něco podobného, viz foto:-)))!

12 komentářů

  1. Já se do ZOO chystám už několik měsíců a stále jsem si ještě nenašla čas tam zajet. Jaké to bylo na tom safari?
    A gratuluji k výročí blogu! Jdu prolistovat archivem :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Simone,
    jéé, Ty máš novou fotku, já bych tě nepoznala!:-)
    Safari - já chtěla jet autem, nakonec jsme jeli busem nahoře na střeše a myslím, že to bylo fakt lepší! Mohla jsem vše krásně vyfotit se shora, bylo to s výkladem a věděli jsme, kam máme koukat a vzhledem k tomu, že je silnice celkem úzká, když přijel autobus, auto muselo jet taky. Ale takové cabrio, mmm... Z auta můžeš i někde vystoupit a jít pěšky, celkově má trasa 6 km a protože je léto, je tam i spoustu čerstvě narozených mláďátek... Takže tak, díky za zastavení se a nedělej TO!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Sharko,
    moc mě pobavily fotky ve stylu "Tak jde čas". Rozhodně jsi na svém fotografickém umu řádně zapracovala (teď už je to vážně naprosto profi), takže fotky z 2008 by mohly mít pracovní název "Dneska už se tomu směju". Moc milé.
    Potěšil mě tvůj výlet do zoo a podařilo se Ti nalákat mě do těhle divokých míst a přespat tam se svým dvou i čtyřnohým miláčkem v hotelu a pak udělat spoustu fotek :-D.
    3 roky blogování, tak je skoro jako manželství ;-). Gratuluju!
    Měj se krásně, přeju veselé letní zážitky.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Šárka, ja si cením takých bloggerov, ktorí nasilu nepotrebujú presviedčať návštevníkov, aby sa pridali k radom sledovateľov, či zanechali komentáre. Mám rovnakú filozofiu a prináša to fakt dobrý pocit, ak niekoho Tvoja práca teší, fandí Ti a drží palce a vždy sa rád vráti. Je to dôkaz, že to robíš dobre.
    Odkaz: Kočky, všetky ste tu dobrovoľne, ale mňa Šárka zmanipulovala:) Nedajte sa,lebo ostanete ako ja, na jej blogu závislé:)))))))
    Prajem Ti prekrásne leto, Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Vivi,
    zdravím Tě, já bych ty profesionály radši moc nedráždila, dělám si to po svém a zcela amatérsky a to mi stačí:-D! Ale děkuju, rovněž tomu přispěl nový foťák;-)
    A na hotel jsme se také dívali a musím přiznat, že mě interiér neoslovil, mohlo to bác mnohem víc stylové, škoda, ale zvuky šelem jsitě budou mít svoji romantiku;-).
    Vivi děkuji za opět milou návštěvu, měj se báječně!


    Janičko ahoooj,
    je to fakt, navíc bohužel nemám času tolik, abych pokaždé zanechala i já vzkaz při návštěvě blogu někoho jiného a musím říct, že mě to obzvlášť u virtuálních kamarádek někdy mrzí. Ale i přes to ráda chodím na návštěvy a věřím, že to tak má pozorovatelů více. Přesto se budu snažit, aby vás to tu do budoucna stále bavilo, doufám, že už bude co pořádně fotit a ukazovat!!!
    No teda Janí, dostaneš na zadek!!!:-* Děkuju, jsem opravdu potěšená, protože vím, že se náš vkus v našich dvou světech zrcadlí;-)...
    Nashle u Tebe!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky Shari!! A máš ještě ty malé růžičky :)?

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju:-*. Jj, mám (než mi to došlo), kolik potřebuješ?;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Šárko, do ZOO jezdím taky moc ráda,ve Dvoře miluji kromě zvířat i tu vilu (krásně si jí vyfotila)!
    Moc gratuluji k výročí, my jsme s manželem 13. července asi tak před sto lety začali chodim :o)
    Měj se moc krásně a těším se na tvůj další rok.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Heli,
    no jo, vy to máte taky kousek! Jé, to máte krásně šťastnou třináctku, tak to gratulace i vám:-)!
    Tobě taky Helenko krásné léto, jsi hodná, že jsi se zastavila, díky:-*

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Shari!!
    Posílám velký prázdninový pozdrav
    a děkuji za milou návštěvu u mne..tak hezky jsi mne pochválila...
    A do Zoo bych jela hned..
    Před lety jsme tam byli 4 dny,
    dostali jsme poukaz jako dárek a spali jsme přímo v areálu a jezdili také po Safari.. Dodnes na to vzpomínáme...
    A k "3" moc gratuluji a těším se na Tvé další příspěvky!!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Sarko,
    ahoj:) take zdravim az po nezdrave dlouhe dobe.
    Gratuluji ti vyroci. Cas silene leti.
    Pobavila jsi me fotkami z archivu. Musis byt pysna , jak daleko jsi to za tak kratkou dobu dotahla! A pokud nejsi, tak bys mela!
    Mej se krasne, pa jana

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj holky,
    omlovám se opět za mou neaktivitu, ale teď je u nás opravdu vše vzhůru nohama:-(...

    Jaruško,
    jsem Tvou obdivovatelkou, takže nemí zač;-)! Jé a vy jste spali i v hotelu a vypadá to, že se vám tam líbilo, díky za reference:-).
    Měj se báječně a jsi hodná, že jsi se zastavila.

    Janičko ahoj,
    moc ráda Tě vidím a po dlohé době Tě vítám zpět! Děkuji za milá slova, spíš jsem smutná, že není stále co fotit a pořád není hotovo, ale doufám, že změna v pohledu na věc je trošku vidět;-). Měj se moc krásně, až se tady z toho vyhrabeme, doufám, že k Tobě zajdu na pořádnou návštěvu:-D!!!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.