S vůní orientu

Je těžké na chvíli přestat bloggovat a ještě težší je zase začít. Musím uznat, že mi to prospělo. Jen jsem občas z dálky přihlížela a všechny resty s renovací, natíráním, předekorováním, focením a vymýšlením se najednou rozplynuly. Proto dnes je to jednoduše jen tak...

Nakonec jsem neodolala keramické černé dóze na drobnosti s vyřezávaným víkem Broste, černé plechové cedulce HOME od Madam Stoltz a velkému kulatému podnosu s ornamenty stejné značky, které dlouho obdivuji na zahraničních blozích a musela jsem ho mít!

Mezitím jsem o rok starší, což mi bude připomínat (a vůbec mi to nevadí) nádherná orchidej od skorotchyně, která kupodivu stále nakvétá a doufám, že v tom bude pokračovat. Květiny miluju, ale obvykle většinu uliju či usuším:-/.
Bílou tuniku mám také od ní a hodlám si ji vzít jedině letos, k moři, na plavky, doufááám:-).

Turecké kalhoty se spadlým sedem mám od sestřičky. Můj drahý (všichni chlapi kolem) z nich šílí, vždycky když si je beru a jdu někam s ním, prosí mě, ať si vezmu něco jiného. Ale když oni jsou tááák pohodlné!
Já ho na nákupu v Penny zase přemluvila na krásnou bílou dřevěnou krabičku s nápisem TEA za 129 Kč, za tu cenu super úlovek;-).

A to je můj HOME s vůní orientu...

Posílám pozdravy, užívejte sluníčka a mějte se fajn. Šárka

















PS: Pokud poslední dobou taky potřebujete vypnout nejen počítač a načerpat novou energii, u Sandry jsem našla nádherný článek. Sandři děkuju:-*

16 komentářů

  1. Sharko, předně přeji vše nejlepší k narozeninám. Krásné dárky jsi dostala. :) A ty nezbytné maličkosti, co udělají radost jsou taky parádní. Prostě se mi tvůj styl líbí. Hezkou sobotu!! :) A ty kalhoty nos!! ;) Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Šárko,
    i já nějaký čas neblogovala a návrat byl tak nějak hektický, vznikl paskvil příspěvek :)) do kterého jsem se vypsala z podoby :))Orchidej je nádherná, já květinky také též jen obdivuji :)) Výrobky od MS to je jistota a moc krásná. Tunika vypadá moc krásně. I mě čeká zanedlouho moře, vypnutý počítač, nasávání energie- jééé jak já se těším a víš jaké kalhoty momentálně nosím ? ...ano ano ty se spadlým sedem :))) pouze ty :)))mám hned čtvery a k malému dítěti, ke kterému se stále ohýbám- ideální...takže já je budu nosit i když už se nosit nebudou :))) a popravdě, když je můj manžel viděl, chcechtal se a šel si je zkusit :)))) Šárko krásný večer :) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Peťo,
    děkuji, to mě těší, i za přání:-*. Neboj, to víš, že je budu nosit, já vždycky rebeluju:-). Měj se báječně, nashle někdy u Tebe.

    OdpovědětVymazat
  4. ...Milá Sharko, první věta tvého článku by se měla vytesat do mramoru, pasuje na spoustu životních činností ;-).
    ...Pro Madam Stoltz mám slabost, a když jsem nedávno viděla její chystanou kolekci, už si přeju, aby bylo léto pryč a s podzimem přišla třeba i díky Tobě do ČR všechna ta "madamstoltzová" krása. Ale nesmím to samozřejmě říkat nahlas, léto je teprv před námi ;-).
    ...Ráda bych ti poblahopřála k narozeninám a ke krásným dárkům, které ti přistály v náručí. Je vidět, že skorotchýně tě má moc ráda a zná dokonale tvůj vkus. ...Turecké kalhoty miluju a nosím je ve dne v noci, naštěstí pro mě - můj muž je má rád ;-).
    ...I já mám obchod a budu otevírat druhý a přesně chápu tvou lásku k milým věcem, které sama prodáváš. Ani já bych nedokázala prodávat něco, co se mi nelíbí. Každý kousek mého zboží mám sama hrozně ráda, a kdybych měla nafukovací byt, určitě by to bylo pěkné kramářství ;-).
    Sharko, Šárko, fandím Ti!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Marti ahoj,
    myslela jsem na Tebe, dlouho jsi tu nebyla! A dnes jsem nakoukla a říkkala jsem si, že snad ani nejsem u vás doma!:-) Po tak dlouhé době napsat, je to fakt jako poprvé ve škole, ale mně se to líbilo moc! Já doufám, že dovča zanedlouho bude i u nás, oba jsme workoholici a fakt si to zasloužíme;-)! Jé a jsem ráda, že se hlásíte rovněž k harémovkám, já teď vyměnila jedny s hadím potiskem za leopardí letní šaty, abych udělala polovičce radost, ale stejně to nevydržím a zajedu si pro ně taky:-).
    Měj se krásně a vítej zpět!!!

    Vivi děkuji Ti za přízeň a milý a vyčerpávající komentář:-*. Rovněž díky za přání, tchyně se už polepšila, ví, že jsem děsně náročná:-))). A to, že máš obchod snad ani nevím, musím si udělat čas a pořádně vše u Tebe prozkoumat! Je to fakt, objednávám hlavně to, co bych si přála. Už jsem si dlouho neudělala něčím radost a paradoxně i když vše dorazí, nechám si pro sebe minimum nebo se pokochám jen chvilku, jsem hrozná, měla bych se taky odměnit;-). Madam zbožňuju, btw, Vánoce jsou objednané, už se těším:-).
    Vivi ještě jednou díky a přeji hodně úspěchu a splněných plánů i Tobě!

    Pohodový zbytek sobotního večera...

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko, k narozeninám ti přeji všechno dobré a splnění alespoň některých přání! (Třeba že se tvé polovičce začnou líbit ty kalhoty :o))
    Měj se krásně, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko ahoj zdravím Tě!
    Jéje, to už je promlčené, ale splněná přání bych si přála, to jo:-). A hlavně, že se mému drahému líbí to ostatní;-). Moc děkuju a měj se krásně, nashle u Tebe!

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi moc milá, Šárko. Tak to shrnu: ať se nám všem dílo daří! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Vivi souhlasím:-). Hezkou neděli, ať už děláte cokoliv...

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj šááári :-))
    moc zdravím, přeji vše nejlepší k narozeninám a poslala jsem Ti mejlíííka :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Sandři,
    já Tebe taky a děkuju! Ať se daří:-*

    OdpovědětVymazat
  12. ŠÁRINKO, PROPÁSLA JSEM TVÉ NAROZENINY.
    TAK DODATEČNĚ VŠE NEJ.....

    VŠECHNY FOTEČKY JSOU DOKONALÉ, MOC SE MI LÍBÍ.
    TAKÉ JSEM FANDA KOLEKCE MADAM STOLTZ.
    JE TOLIK KRÁSNÝCH VĚCIČEK.

    MĚJ SE KRÁSNĚ A MĚJ BÁJEČNÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. Shari, dodatečně všechno nejlepší k narozeninám, dokonalé zdraví a spoustu energie (ať jí trošku zbývá i na blog :-)).
    Harémové kalhoty teda nenosím, vypadám v nich jako macatá odaliska.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Bohdanko,
    oni ani veřejné být neměly! Ale moc děkuju:-* Jsem ráda, že se Ti líbí a že jsi se zastavila! Ať se daří, papa.

    Jani ahoj zdravím Tě! Jo to je fakt, to bych potřebovala, pěkně vás zanedbávám:-). Těžko říct, jestli někomu doopravdy sluší, ale jsou fakt pohodlné.
    Měj se báječně, díky za návštěvu!

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Šárka, s krížkom po funuse - si čítam, že si mala narodeniny. Síce neskoro, ale predsa, prajem Ti veľa spokojnosti, tvorivosti a lásky. :-* Tunika vyzerá veľmi dobre, prečo jedine na dovolenku? L.

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Lusikko,
    s křížkem po funuse odpovídám a děkuji Ti! A neboj, bylo hic, takže už jsem ji měla i v práci;-).
    Krásné léto na Slovensko!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.