Plechový podnos NO. 2

Neděle večer = víkend je zase pryč... Jak jste si jej užili? Vzhledem k tomu, že léto hlásí až na pondělí, tak u nás byl ve znamení úklidu. Takže mi chybí ještě den na rekonvalescenci.

Ten minulý jsem měla štěstí při lovení v našem bazaru a přinesla jsem si domů další nádherný plechový podnos s ornamenty! Nejspíš to bude jen nějaký laciný kýč, ale mně udělal radost a tentokrát posloužil i na další nezbytné věci. Také jsem na poslední chvíli sáhla po dvou stříbrných kalíšcích. Až později mi došlo, že jsou z plastu a nejspíš sloužily na hru v kostky, no nic. A do třetice mám vintage vázu. Ano, z borušeného skla, kterého máte ve výbavě nejspíš pár krabic uložených někde hooodně hluboko ve skříni:-). Je ve stylu svícínků od Tine K, které mě inspirovali a moc se mi líbí ! Že by znovuobjevený trend?






Čiré jsou od Tine K Home a stříbrné s patinou z nové kolekce Madam Stoltz, co na ně říkáte?




Nakonec jsem neodolala nové letní výbavě za více než příznivé ceny! Svým barvám zůstávám věrná, kromě korálové budu stejně letos asi zase black and white;-)...






Vám přeji léto plné barev, pohody a odpočinku, ať už jej budete trávit kdekoli! Dobrou noc.

14 komentářů

  1. Milá Sharko, tvá věrnost barvám mi nedá spát ;-). Sama bych to asi nevydržela, ale u tebe se mi bílá-šedá-černá bláznivě líbí. Opět jsi ukázala svůj jemnocit, vkus a smysl pro detail a pořídila sis do příbytku nadčasové a milé věci. Kalíšky nemají chybu, asi si budu muset také nějaký pořídit.
    Moc tě zdravím a fandím tvému elegantnímu stylu!
    Pa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Sharko, nové úlovky jsou krásné, opět hezky vyfocené a co se týká letního outfitu tak opět bez chyby....hezké léto :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Shari!!
    Léto bude asi opravdu až od zítřka a to musím do práce :o(((
    Tvůj tác z bazárku se mi moc líbí,
    také na jeden koukám a asi jo!!
    Moc se mi líbí na svícínky - těm já totiž propadávám... :o)))
    Tvá nová letní výbava vypadá skvěle, bude Ti určitě slušet!!
    Tak krásné letní dny :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Šárko,

    Tvé fotečky mě dostávají. Jsi moc šikovná a nápaditá.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Dobré ráno milé bloggerky,

    Vivi no zatím to u nás ani nijak nejde, vypadalo by to jako kocourkov, až bude větší prostor a bude vše hotové, věřím, že se možná odvážu;-)
    Děkuji za přízeň, měj se fajn!

    Péťo děkuji Ti! Jen jsem si spodní díl pořídila trošku menší a v kabince jsem si toho nevšimla, tak doufám, že mi to vymění, chjo.
    Hezké léto i Tobě!

    Jaru ahoj, Tak nevím, dnes když jsem šla do práce, tak u nás zataženo a pěkná kosa, snad to bude lepší! Přesně tak, na svícny je skvělý!
    Jinak díky za zastavení se, užívej sluníčka:-*.

    Evi ahoj, moc Tě zdravím a červenám se! Já mám výčitky, že nic neumím, tak jen něco poskládám a vyfotím! Tak Ti děkuji, těší mě to:-*.
    Krásné léto a nashle u Tebe!

    Úspěšný start do nového týdne, Š.

    OdpovědětVymazat
  6. Šárka, pripomenula si mi zbierku váz z brúseného skla, ktoré kedysi dávno dostával môj ocino od študentov na konci školského roka:)Iste ich niekde ešte máme, vďaka za inšpiráciu, je to originálne a tento trend nechytil len Teba. Tácka No.1!
    Zdravím z SK:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jani,
    jojo, koukala jsem na inspiraci na zahraničních blozích. Hlavně to nesmím ukazovat mojí babičce, jinak by mi určitě něco nabalila:-). Díky za zastavení se, nashle u Tebe:-*

    OdpovědětVymazat
  8. MILÁ ŠÁRKO,
    PODNOS JE ÚŽASNÝ A PO SKLENIČKÁCH V PODOBNÉM DUCHU TAKÉ POKUKUJI MÁŠ JE VÁŽNĚ NÁDHERNÉ.
    MOC BYCH TI CHTĚLA PODĚKOVAT ZA NÁDHERNÝ KOMENTÁŘ U MĚ NA BLLOGU BYLA JSEM TÁK DOJATÁ.DĚKUJI
    NOVÁ LETNÍ VÝBAVIČKA VYPADÁ BÁJEČNĚ.
    PŘEJI KRÁSNÉ DNY PLNÉ POHODY.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  9. Sharko, moc příjemný pokoukáníčko na tvé obrázky..................

    Příjemně prožitý sváteční večer.

    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  10. Holky moje, omlouvám se, jsem hrozná, ale mám teď jiné starosti:-/...

    Adélko děkuji Ti! Taky jsem zpětně koukala, že jsem vypustila písmenko a udělala z Tebe Adélu:-), tak odpusť má drahá! A pokračuj v té nádheře, budu se těšit nashledanou...

    Jaromilko ahoj, moc Tě zdravím a děkuji! Já u Tebe byla na čumendu tajně a moc se mi líbilo u vás i s růžovou, hlavně fotky na kterých skvěle skloubíš něžné vs. staré, pro někoho ošklivé a nepoužitelné:-)
    Měj se báječně a díky, že jsi se stavila!

    Opatrujte se virtuální přítelkyně, myslím na vás:-*

    OdpovědětVymazat
  11. I Love your BLOG

    greatings from switzerland
    Jacqueline ♡

    http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Sharinko, moc děkuji za Tvé přání i příspěvky k našemu dni*** Líbí se mi jak zůstáváš věrná svému stylu, barvám*** nádherné věcičky sis pořídila jen co je pravda*** a outfit má rovněž samé *****
    Krásné dny...

    OdpovědětVymazat
  13. Jacqueline,
    welcome and thank you very much, nice to meet you:-)!

    Zuzanko, váš den se bude komentovat ještě hoodně dlouho!;-) Děkuju za zastavení se, objímám:-*

    OdpovědětVymazat
  14. you have a beautiful blog. thanks for sharing
    have a wonderful day
    Hanlie

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.