Pracovní kout

Já opravdu nevydržím vůbec nic nedělat!!! :-( Nejradši bych posunula čas dopředu (né, že bych chtěla, aby mi bylo o 10 víc, takhle mi to naprosto vyhovuje), ale aby už bylo všechno hotové a já se mohla naplno věnovat ladění detailů a fotit a psát... Rekonstrukce je opět na bodu mrazu, můj drahý nemá čas a stěhování se na jaře opět nevyšlo (jako každý rok). Vidí, že už jsem na pokraji zhroucení, takže když jsem chtěla alespoň tady trošku přeházet nábytek a vyházet půlku věcí (což bylo dříve nemyslitelné), na všechno mi říkal ano a šel mi okamžitě pomoct s těžkou komodou...

Takže zas jsem si naordinovala spoustu práce (zbytečné), natírání a přemisťování, jinak by to dopadlo špatně...

Začala jsem s pracovním koutkem. Od švagra jsem dostala bílý stůl, na kterém si vesele v dílně mořili a natírali (chápete to?!?), takže podle toho vypadal. Vzala jsem jej smirkovým papírem a znovu natřela na bílo. Vzhledem k tomu, že to není žádný extra kousek, tak ani mně nebude vadit pár teček od šedé či černé barvy... A kdyby, zase jednoduše přebrousím a natřu znova...

Šerík mi kupodivu přes noc úplně neodešel, tak se jím můžete pokochat i dnes;-). Vše potřebné mám schované v organizérech Madam Stoltz (které jsem si pro jistotu popsala), na drátěné poličce (taky MS) a v bílé dřevěné skříňce MMB collection, které patří mezi moje favority. Ještě musím do budoucna sehnat nějakou designovou nebo pohodlnou (nebo obojí) židli!

Vše je připraveno na sobotní siestu s šálkem čaje, který naprosto zbožňuju a doporučuju i vám. ("Jen" mi ještě zbývá uklidit tu hromadu věcí všude okolo...)

PS: Pokud budete prohlížet pozorně, zjistíte, na jaké produkty se můžete do budoucna těšit na e-shopu;-).

Vypadá to, že se zase vrátilo sluníčko a teplo, tak si naplno užijte víkend!!!♥♥♥












24 komentářů

  1. C`est super beau, tout est bien range et cette discipline des couleurs me fascine. Salutations, ewa

    OdpovědětVymazat
  2. No to je prostě opět nádhera Šári, tvoje příspěvky jsou vždy tak super a originální, škoda jen, že jich je tak pomálu :-(... Miluji tvůj styl, bílo-šedo-černá je prostě super a snad nikdy se neokouká... Snad už se budeš moci brzo naplno "vyřádit", přeji ti to!! Kačka

    OdpovědětVymazat
  3. Ewa merci:-*! Francouzsky radši psát nebudu, to by bylo chyb, ale jsem ráda, že jsi se zastavila!
    Krásné májové dny.

    Kačko ahoooj,
    děkuju moc, těší mě to! Taky mě mrzí, že to nejde častěji, mám toho opravdu moc a vždycky se těším, až si najdu chvilku času jen na řádění doma. Říkala jsem si, že budu přispívat alespoň 1 x za týden a je fakt, že ve foťáku mám minimálně dvě série jiných fotek, ale 100 % spokojená nejsem, tak to sem nedávám radši vůbec;-). Takže zatím "kvalita" spíš než kvantita asi:-).
    Nashle u Tebe a držím palce v podnikání!!!

    OdpovědětVymazat
  4. ŠÁRINKO, KRÁSNÝ, SUPER, BEZVA DKONALÝ KOUTEK. MOC SE MI LÍBÍ.
    AŤ SE TI DOBŘE PRACUJE A VŠE SE TI DAŘÍ.
    TAKÉ DĚKUJI ZA TVÉ NÁVŠTĚVY NA MÉM BLOGU. JSEM ZA TO RÁDA.
    MĚJ HEZKÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný pracovní koutek! Také bych takový potřebovala, ale bohužel na něj nemám místo :-( Miluji bílý nábytek, kdyby bylo po mém, byl by celý byt bílý :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Bohdanko děkuji Ti, jsi zlato:-*. Je fajn, že máte pro můj zvrhlý vkus pochopení:-)!
    Chodím ráda, když to vyjde a přijdu zas, krásný víkend!

    Simone vítej na Ma Maison Blanche!
    Jsem na tom stejně, teď ulítávám i na bílé podlaze, ale jenom virtuálně:-). U nás taky moc místa není, tak musí stačit zatím tohle...
    A těším se na návštěvu na Tvém fashion blogu;-)!
    Díky za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jako z luxusního designového časopisu! Prostě par excellence! Tady by se to pracovalo...koukám na ten krásný černý hrneček a ještě na tašku "Home by ASA". Jsem už teď zvědavá, co zase, Šárko, schystáte do obchodu a těším se ;-).

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné,u Vás se jen učím,a je toho hodně .Váš blog prostě miluju...Čisté, krásné,a přitom tak jednoduché..S pozdravem Kity

    OdpovědětVymazat
  9. Vivi vítejte!
    Děkuji Vám za milý komentář, mám ještě co dohánět! A trfila jste se budou i hrníčky;-).
    Díky za návštěvu.

    Kity moc díky, červenám se, ale jsem ráda, že se Vám moje černobílá líbí! Děkuji za Vaši přízeň;-).

    Mějte pohodovou neděli, moje tělo se ozvalo, nevydrřím nic nedělat a ono má zřejmě názor jiný, vypadá to, že jsem ulehla s angínou:-/...

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju za milé přivítání na Vašem blogu, Šárko, a přeju bleskurychlé uzdravení - dobré filmy a dostatečný přísun čokolády určitě zaberou ;-).

    OdpovědětVymazat
  11. Vivi díky, hádjte, co dělám? Sleduji jeden blog za druhým, to je závislost:-D!

    OdpovědětVymazat
  12. Sharko, tam by se pracovalo a tvořilo...krásný to máš...prostě mám slabost pro tu tvoji černo bílou kombinaci..Hezkou neděli a nadcházející týden...:)

    OdpovědětVymazat
  13. Večerko fakt? Jéje, díky, to mám radost!:-) Jsi hodná, že jsi se zastavila, ať se daří i Tobě!

    OdpovědětVymazat
  14. Šárko, tvůj stůl se mi moc líbí a ta rekonstrukce, nezoufej! Dobře si ten pocit pamatuju, tu a tam jsem podléhala beznaději...Neboj, ono se to jednou dodělá!
    Pohodové dny, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko díky! Já vím, "jednou"...:-P
    Ale stejně díky za podporu a zastavení se, měj se krásně!:-*

    OdpovědětVymazat
  16. Tak v takom uazsne nadhernom pracovnom kute je skoda praveze nic nerobit!

    OdpovědětVymazat
  17. Cookie vítej!
    Díky za návštěvu, už jsem byla i u Tebe;-). Děsně se mi líbí to šedivé (jak jinak) tičko ze Zary a právě uvažuju, jestli si mám objednat od Avonu prstýnek s šedou perlou...:-) Plus by bylo, že by z něj nejspíš ta střídrná barva neslezla... Fajn blog!

    OdpovědětVymazat
  18. Šárka, Ty sa priznaj, že si nám chcela vyraziť dych:) Podarilo sa Ti to, všetko ma to dostalo - od stola až po drôtenú poličku. V takom pracovnom kúte by som pracovala od rána do večera:) Máš senzačný cit pre detail, ale to už dávno vieš:)
    Black & white.... ja tejto "dúhe" jednoducho nepoviem nie:)
    Objímam. Janka

    OdpovědětVymazat
  19. Wow ty by si mohla robit bytovu dizajnerku!!uzasne

    OdpovědětVymazat
  20. Ty první odstavce mi mluví z duše, prožívám podobná muka. Snad se toho stěhování nedočkám. Krásný blog, neuvěřitelné fotky a naaranžovaná zákoutíčka. Vzpoměla jsem si na vás, když jsem se dostala na tento blog, myslím, že by vám padl do oka. http://funkyjunkinteriors.blogspot.com/2010/05/my-experience-in-online-design-contest.html. Renata

    OdpovědětVymazat
  21. LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE the decor!
    your photos! so gorgeous!
    lovely post!
    happy week!
    Rosa

    OdpovědětVymazat
  22. Milé návštěvnice,
    opožděně vás zdravím a konečně odpovídám!

    Janičko, Ty jsi mě rozesmála, můj drahý mi říkal, jestli vím, že ten stůl je naprosto hroznej a vůbec se k tomu mimochodem nehodí?:-D Ale mě to neva, až mi udělá lepší, tak jej mileráda vyměním;-). Ale moc Ti děkuju za pochvalu, já vím, že BaW je naše!:-*

    Biancaprincipessa vítám Tě, no kéž by:-). Bavilo by mě to, to jo, ale měla bych ještě sakra co dohánět! Přesto díky!

    Renato (BTW zajímavá přezdívka;-)) vítejte na Ma Masion Blanche, myslím, že jste se naprosto trefila, inspirace není nikdy dost! Moc díky, vážím si toho:-*

    Rosa nice to see you, thank you sooo much!
    Many greetings, thank for a visit:-).

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Šárinko.. tak tomu se říká vyšší dívčí***
    Je to vždy oáza odpočinku od mého barevného interieru.... nádhera***

    OdpovědětVymazat
  24. Zuzanko ahoooj!
    Děkuju, to mě těší, že "mě" můžeš:-*. Jsi hodná, že jsi se zastavila, měj se krásně a nashle u Tebe! Flákám to, ale i já ráda chodím k vám alespoň v práci po tají:-D!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.