Natural summer

Já vím, pěkně to flákám:-(. Přesto nezahálím a alespoň vás zatím pozvu na novou letní kolekci.

"Nesmělé paprsky jarního sluníčka již brzy vystřídají teplé letní dny, proto vám přinášíme novou letní kolekci plnou zahradních doplňků, dekorací a textilu z přírodních materiálů v heřjivých tónech smetanové, béžové, pepřové a šedé, opět doplněné o nadšasovou bílou. Vychutnejte si tu pravou letní atmosféru s Ma Maison Blanche!"

Děkuji vám, že se sem stále vracíte:-*

8 komentářů

  1. Sharko ahojky, no to se nedá nic dělat, když pro práci a jiné aktivity nezbývá čas, to prostě tak chodí...jinak moc pěkné kousky v nové kolekci. :) Přeji krásné májové dny!! Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Krááásné, pečlivě vybrané kousky, ze kterých dýchá léto... šikula ;-)
    K.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak super, ještě k tomu mě zlobí technika a všechny odpovědi se mi smazaly:-(. Tak jen krátce:

    Péťo, Káťo, Amélie, děkuji vám za zastavení se a váš názor, jsem ráda;-). Letos jsem ostuda, do kolekce jsem nevytvořila nic svého, ale rozdvojit se hold nemůžu...
    Mějte se báječně, Š.

    OdpovědětVymazat
  4. Jako vždy - všechno vybráno s vkusem a citem. Šik kousky z tvého obchodu, Sharko, vždycky dýchají takovou stylovou nadčasovostí... Mám z toho radost a těším se, až si něco vyberu. Zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Vivi, Ty jsi poeta!:-) Ale moc Ti děkuji, jsem ráda, že se líbí. Díky též za přízeň, měj se krásně...

    OdpovědětVymazat
  6. TO JE MOC HEZKÝCH VĚCIČEK POHROMADĚ!
    VŠE SE MI LÍBÍ.
    ŠÁRINKO, MĚJ SE KRÁSNĚ A UŽÍVEJ SLUNÍČKA.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Bohdanko ahoj,
    teď jsem dopsala konečně nový článek uf. Jsem ráda, díky a rovněž za zastávku, měj se báječně!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.