Zlatíčka

Udělala jsem si jarní radost. Tu největší mám z velkého černozlatého prstenu, který dorazil samostatně se spožděním a já už šílela, že ho neuvidím vůbec. Díky majitelce inspirativního fashion blogu jsem tomuto britskému e-shopu naprosto podlehla!

Teď řeším kabelkové dilema, netušíte náhodou, co si mám představit pod barvou "mink"? (První zleva) Ach jo, kterou???

Také jsem objevila krásnou kosmetiku, kterou pokaždé vybírám podle obalu;-).

Užijte si víkend a slibuju, že příště už zase budu psát o bydlení!









Díky moc také Evičce za milé ocenění, které si jistě zaslouží i Helenka, Jana, Janya, Susie a Danuška, pokud jej ještě nemají;-)

16 komentářů

  1. ŠÁRKO, ZDRAVÍM.
    TAK SE TROŠKU USMÍVÁM, PŘÍJEMNÉ DILEMA MÁŠ.
    MOC DOBŘE TO ZNÁM. CHiCHi. TAKOVÉ
    drobné RADOSTI ZA drobné, TO SI PŘECE NEMŮŽEM NEHAT UNIKNOUT.
    PŘEJI PĚKNÝ DEN A SPRÁVNÉ ROZHODNUTÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Bohdanko,
    jojo, někdy si člověk prostě udělat radost musí:-). Hlavně se nesmím dlouho rozhodovat, jinak zas bude zboží vyprodáno!
    Krásný víkend a dík za zastávku.

    OdpovědětVymazat
  3. Sharko, tak prsten je parádní, a řešit neřešitelné....ženská záležitost prostě řešení nemá...protože je nejlepší mít všechno...a to někdy prostě nelze...;) Hezkou sobotu. Peťa

    OdpovědětVymazat
  4. Peťo,
    koukám, že jsme opravdu všechny stejné, to je přesně to ideální řešení a naprosto si jej dokážu představit!!!:-D
    Hezký víkend i Tobě.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko, moc blahopřeji a velmi děkuji za ocenění. Vážím si toho, že je právě z tvých rukou!
    A k těm nákupům, tam nevím, co bych řekla, už jste to tady probraly :o) jak mi dají vybrat z víc jak dvou kousků, jsem ztracená :o)
    Šťástnou ruku a hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šári,
    Ten prsten je super a ty kabelky... no asi bych taky nevěděla! Možná ta 3.- má krásnou barvu! Na Asosu mají opravdu krasné věci, podle mne je nemožné vybrat si jen jedinou věc! A pochopila jsem dobře, že poštovné je zdarma??? Jestli ano, tak jsem to snad ani neměla zjistit ;-).
    Pěkný den

    OdpovědětVymazat
  7. Sharko,
    taky mě napadla něco-hezkého-si-pro-sebe-koupit-pro-radost chuť :-) A jinak kabelka se mi líbí nejvíc 1., pak 3. Hezký den, catja

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Heli,
    za Tvé skvělé tvoření není co dodat;-) A pod to druhé se taky podepíšu!:-D
    Hezký den.

    Kateřino vítej,
    podobnou už mám, ale taky by to nevadilo, že? Přesně tak, poštovné je zdarma a ceny jsou také příjemné:-).
    Díky za návštěvu!

    Ahoj Catjo,
    zdraví Tě a díky, že jsi se zastavila. První je asi můj favorit, ale právě je to ta barva "mink", ráda bych šedivou, jen se bojím, aby nebyla šedo modrá či tak něco. No problémy:-).
    Úspěšný start do nového týdne, papa.

    OdpovědětVymazat
  9. Sharko! ja se cervenam .)) ale mam radost, ze se inspirujes, ja treba s prstynkama i kosmetikou nemam pres net odvahu, ale ty kabelky jsou .. jedna lepsi nez druha!! a ten prsten je teda pecka, nadherny! krasnou radost sis udelala, jsem rada i za tebe :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šárko, dlouho jsem u tebe nebyla - stydící se smailík ;-)
    Máš překrásný starosti :-)))))
    U kabelky barvy mink - mne napadl norek, barva stříbrného norčího kožíšku a ta by se mi taky líbila! Prsten je BOMBA!!!
    Moc děkuji za ocenění, kterého si právě od tebe moc vážím a snad ani nezasloužím - nějak stagnuji s tuněním doma, spíš mne opět s jarem pohlcuje zahrada. Jen díky ošklivému počasí jsem se dostala k blogu a vyřizování restů.
    Měj se moc krásně!
    Dana

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj šári, máš u mě na stránkách ocenění :-). pěkný večer

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Shari :-* Už jsem u Tebe dlouho nebyla, za což se stydím. A tak Tě jdu pozdravit a koukám, máš krásný dilema. Kabelky jsou překrásný, všechny! A ten prsten, ten tedy je!!! Doufám, že se máš jen a jen dobře, užíváš příchozího jara a sluníčka. Ráda bych Tě zase viděla ;-) Musíme něco vymyslet.
    Měj se nádherně, Lenka :-*

    OdpovědětVymazat
  13. Hi darling, konečně jsem se podívala na ty kabelky a ta vlevo nahoře je super!! Your lovely sis

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Sharko,
    srdečně zdravím, s výběrem kabelek moc nepomůžu, jsem děsně váhavý typ.

    Přeji Ti hezké Velikonoce. Šárka

    OdpovědětVymazat
  15. Šárka, ja takto s oneskorením ďakujem za ocenenie blogu:)

    OdpovědětVymazat
  16. Bloggové přítelkyně,
    všem moc díky opožděně za zastavení se, radu, ocenění i milá slova, ráda jsem vás tu viděla, příště musím u vás vše napravit!!! Už se těším, snad si brzy čas udělám;-)

    Mějte se fajn a užívejte jarních dní:-*

    PS: Kabelku jsem dnes konečně objednala, jupííí!

    Vaše Sharka

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.