L

Tak jsem si říkala, že letos snad ani jarní výzdobu dělat nebudu, ale nakonec zvítězila potřeba změny a radost z nových produktů. Na vlastně už skoro velikonoční deko jsem použila velká keramická vejce, která jsem usadila do "hnízda" v hliněných květináčích přetřených na bílo vysypaných keramzitem a mou oblíbenou sušenou tilandsií. Květináče se samolepkami číslic jsem měla původně na psacím stole na tužky. Vajíčka půjdou nejspíš do oken, mohla by být dobře vidět a zas to bude trošku něco jiného;-).

Ale to nejdůležitější...
Pokud máte rádi dekorační písmena, můžete si jedno jednoduše jako já dnes odpoledne vytvořit. Jojo, to velké černé vzadu je L :-). Stačily mi dvě dřevěná prkýnka, které jsem lehce začistila jemným smirkovým papírema k sobě slepila Chemoprenem. (Doma jsem za to moc pochválena nebyla, nejspíš to moc nevydrží, ale nic lepšího po ruce nebylo a já to nutně potřebovala...). Pak jsem už jen natřela na černo. Jak málo stačí k sobotní radosti!

Také se mě často ptáte na moje samolepky a šablony, podle kterých tvořím různé nápisy a ornamenty. Pár jsem jich zkusila proto navrhnout i pro e-shop. Kdybyste náhodou chtěli nějaký konkrétní nápis či motiv, klidně se ozvěte a zkusím něco vytvořit;-).

Takže dnes opět neuklizeno, nevypráno a příbuzenstvo nenavštíveno... A zítra by to chtělo ještě venku utrhnout nějakou pučící větvičku do vázy!

Krásné jaro i vám!


14 komentářů

  1. Ahoj Shari, zase si dokázala, že v "jednoduchosti farieb" je krása :),... tak som sa zadívala na tie nádherné kvetináče, že som skoro prehliadla L-ko.:)
    Papa, J.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Janičko, zdravím na Slovensko!
    Moc díky, myslela jsem na Tebe, líbily by se mi i hliněné květináče s patinou;-). Jojo, eLko chudák zaostává:-)...
    Měj se krásně a díky za návštěvu!

    OdpovědětVymazat
  3. Lko ja muzu, moc hezke :) ale jedno uz doma mame, a shanime ted K... a jeste &. aby to odpovidalo brzy aktualu :) obdivuju tvoji vyzdobu a nateracske schopnosti, krasa krasa :) jo a na tu vetev se zitra u nas snad taky dostane! tak hezkou nedeli!

    OdpovědětVymazat
  4. Simsalabim ahoooj,
    díky i když nevím, jestli na máchání štětkou bude něco výjimečného:-). Ke K jsem se ještě nedostala, ale mám ho také dlouho na seznamu!
    Hezkou neděli i Tobě a nashle u Tebe!

    OdpovědětVymazat
  5. tak na "K" se těším, bez toho se neobejdu:)

    jako vždy, krása nesmírná, až mě začíná mrzet, že nemáme parapety:) něco budu muset taky vymyslet

    hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  6. Šárinka, veľké pozdravy Ti posielam. Hoci v poslednom čase zanedbávam blogy, je to predovšetkým kvôli rekonštrukcii doma. Ale určite sa polepším a zasa sa vrátim do starých koľají. Našla som tu u Teba veľa inšpirácie, a určite sa pridám k nadšencom kvetináčov, lebo tých mám doma celú zbierku, len ten čas akosi stále chýba. Písmenko je nádherné, díky za tip. Želám krásnu jar!

    OdpovědětVymazat
  7. Yasnnno zdravím,
    tak koukám, že mě nejspíš bude čekat celá abeceda!:-) Moc díky za pochvalu, od designové expertky si toho vážím!!!;-) Zatím máme stará špaletová okna, takže budou "mezi", ale do nového jsem je nechtěla, naopak místo nich právě spoustu místa i na vnitřní parapet...

    Janičko já též!!! Jsi hodná, že jsi se zastavila, plnně chápu. A s rekonstrukí to je zpráva skvělá, budu se těšit na nové fotky, v Tvém podání to jistě bude stát za to;-). Děkuji Ti za nedělní pohlazení, ať to zvládnete:-*.

    Teda dnes bylo opravdu božsky, užijte si zbytek dne, musím konečně trochu uklidit:-/... Š.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Shari,
    opět Tvá krásná dekorace!!!
    Pokochala jsem se!!!
    A písmeno "L" se mi moc líbí.
    "L" jako láska? :o))
    A květináčky jsou fantastický!!!
    Shari, hezký zbytek neděle!! :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jaruško,
    díky moc, to mě těší! První mě napadlo L jako jméno mojí sestry, ale láska zní úžasně:-).
    Měj se faj a děkuji, že jsi se zastavila!

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šárko, jaro u tebe elegantní, stylové, moc se mi líbí!
    Z z toho nepochválení si nic nedělej, to se mi taky stává...některé věci potřebujeme prostě hned, že!
    Pohodový večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná jarní black and white dekorace a "L" není žádná chudinka...;) Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  12. Heli děkuji Ti, mám radost:-)! Jojo, jsem hooodně netrpělivá, takže např. Xletá rekonstrukce je pro mě opravdu peklo.


    Večerko díky i za zastavení seů-).

    Úspěšný noví týden milé bloggerky...

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky Sharko,

    mrkni prosím na můj blog, máš tam překvapení.

    Chválím o velikonoční výzdobu, je prostě Tvůj osobitý styl, smekám.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Evi moc děkuji za milé překvapení i za zastavení se, jsem ráda, že se líbí:-*. Měj se krásně a pa u Tebe!!!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.