Joyeuses Pâques

Moji milí,
opět vůbec nic nestíhám, proto za 5 minut 12:


  • vkládám naše poslední měsíc staré velikonoční deko

  • obdivuji v nejspíš už staré Marianne bydlení osobitý styl a originalitu Chic Ady, jejíž bydlení a cit, pro pečlivý výběr veškerých doplňků mě opravdu dostal (jsem ráda, že ze všech oslovených blogerek to dopadlo právě takhle a mohli jsme se blíže seznámit s těmito třemi dámami)

  • i já děkuji Marianne za "mou" první vlaštovku, kterou mi udělala radost (zatracená nekonečná rekonstrukce:-((()

  • rovněž díky Kateřině za srdce na dlani a fajn návštěvu na La Maison de Paradis

  • také vám, že jste se u mě zastavili (a já ani nestačila odpovědět), poradili mi s kabelkou (kterou jsem ještě nestihla objednat) a vůbec udělali si čas

A hlavně jsem vám chtěla popřát krásné Velikonoce!!!



Vychutnejte si každý doušek nového přílivu jarní energie a užijte si sváteční den!


Nashle u vás, Š.

























8 komentářů

  1. Šárka zlatá,
    prajem Ti pokojné sviatky, prežité s Tvojimi najbližšími. Dekorácie sú úžasné a ako vždy,chytili ma za srdce:)

    OdpovědětVymazat
  2. Joyeuses Paques ma chere Sharka !

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šárko, nestíhám psát komentáře Velikonoce si měla určitě veselé takže přeji alespon krásný nový týden!!!
    Fotky opět moc krásné!!!
    Měj se a zase někdy příště:)
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko děkuji Ti,
    doufám, že jste si je užili, uteklo to rychle! To mě těši:-*, posílám pozdravy, měj se báječně.

    Ewa,
    merci beaucoup! Rovněž zdravím a přeji krásné jarní dny;-)

    Fleurette ahoooj, to jsem tedy ráda, že nejsem sama!:-) Zítra zase do práce, ať se daří i Tobě, jsi hodná, že jsi se zastavila a děkuju moc.

    Hezký zbytek svátečního dne všem bloggerkám;-).

    OdpovědětVymazat
  5. I já musela redaktorku z Marianne odmítnout z důvodu rozdělané rekonstrukce fary a náš byt se jim zřejmě nelíbil, protože se neozvali ;o)) Takže zveřejněným blogerkám a jejich bydlení gratuluji. Krásné dny Mokopa

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Moni,
    tak to obvykle bývá a ještě ke všemu v ten nejnevhodnější okamžik!:-) Pokud to má být po druhé, tak to bude a o to víc lepší! Dnes jsem koukala k vám na momentky z fary, už se těším, jak to dopadne;-).
    Měj se báječně a díky za zastávku.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šári,
    Velikonoce jsou fuč,
    ale já Ti přeji krásný víkend!!
    nějak nestíhám, pořád poletuji venku - je nádherně.
    Moc hezké fotky, zase jsem se pokochala :o)))
    A moc děkuji za návštěvu-
    tak se budu těšit zase někdy příště a přeji hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško ahooj!
    Jsi hodná, že jsi se taky zastavila, nedivím se Ti. Jsem ráda, že se líbí, pořád si říkám, že budu přispívat častěji, ale teď se to opravdu nedá a mrzí mě to:-/. Takže taky opožděně přeji úspěšný týden a pohodové májové dny;-).
    Nashle zase u Tebe...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.