Tine K Home

Nejspíš mám právě období útlumu, ačkoliv venku je už krásně. Doufám, že moje hledání inspirace a čerpání nové energie brzy vyústí ve velký třesk v podobě nového tvoření...





Inspirovala mě rovněž dánská designérka Tine Kjeldsen, jejíž fotografie zjistíte, že máte už možná dlouho jako já uloženy ve svém archivu.



Tine je charakteristická svým unikátním rukopisem, kde odvážně kombinuje asijský, francouzský, skandinávský a marocký mix barev, tvarů a povrchů. V její kolekci najdete bytové doplňky, dekorace, textil, nábytek i módní doplňky známé především pod značkou Tine K Home. Úžasně vyniknou vedle jednoduchých čistých linií a i přes vyšší cenovou kategorii jsou opravdu nadčasovou záležitostí.

Jak se vám líbí?

Pokud nechcete celý páteční večer strávit u pc, doporučuji neklikat!!!



Mějte se báječně, myslím na vás...



8 komentářů

  1. Znám, miluju:) Nejvíc se mi líbí bílý základ, na kterém všechno tak krásně vynikne. Taky se měj báječně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej Yasnnno,
    díky za zastávku! Fascinuje mě ta bílá podlaha, je to dokonalá nádhera! Není to pro každého, ale je to fakt. Pokud se nepletu, tak dříve byla černá, praktičnost nejspíš vyjde na stejno, ale taky to vypadalo skvěle.
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, to je krása :o))..já snad všechny ty moje barvičky přemaluju na bílo!!! Těším se na fotky z rekonstrukce Tvého bydlení...zdraví a krásné jaro přeje Radka-lorelai

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Radííí, moc ráda Tě vidím!!!
    Já myslím, že by to byla škoda, často vzpomínám na Tvůj vymazlený byteček v přírodních a lila odstínech á la Provence:-). Já doufám, že se u nás zase brzy začne něco dít a konečně bude co fotit!;).
    Měj se krásně, posílám pozdravy:-*

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Šári.Také jsem potěšila očko....Bílá je bílá.Líbí se mi,jak na ní vynikají všechny ostatní detaily.Měj se krásně....Lena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Leničko,
    děkuji za zastavení se! Jojo, je to fakt viz u vás doma:-).
    Pohodové jaro i Tobě!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhernéééé... Také ľahké ale zároveň plné energie.. Ja osobne by som síce vymenila všade bielu podlahu za niečo teplejšie, ale inak krása! A nemôžem kliknúť lebo práve píšem bakalárku!
    :(
    Pekný WEEKEND :)

    OdpovědětVymazat
  8. Katko zdravím a vítám Tě na Ma Maison Blanche!
    I teplejší odstín podlahy by vypadal ae zbytkem interiéru nádherně, to je fakt. Hodně zdaru při práci, já zas místo toho prohlídnu pořádně Tvůj fashion blog, to já můžu;-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.