Jaro na Ma Maison Blanche

Tak jsem se konečně dočkala! Po dlouhém zimním spánku je na e-shopu čerstvá jarní kolekce plná něžných produktů ve stylu Ma Maison Blanche. Naleznete zde především krásné dekorace a doplňky z porcelánu a keramiky od severských značek v přírodních odstínech smetanové, šedé, béžové a bílé kávy. Základ tvoří opět bílá barva, čisté linie a elegantní tvary inspirované florálními a velikonočními motivy za příznivé ceny.

Také dorazily nové produkty od mé oblíbené dánské značky Madam Stoltz, které budu postupně vkládat. Opět jsem se snažila vybrat kousky jednoduché, zajímavé a netradiční, které vyniknou jako solitér nebo s dalšími pestrými dekoracemi a doplňky.

Když budete chtít, zastavte se, budu se těšit;-).
Spoustu nové jarní energie nejen na tvoření, Šárka.

6 komentářů

  1. Sharko, zdá se, že jaro je opravdu tu! Dekorace jsou krásné, to má člověk hned veselou náladu :-) (Až na Japonsko teda...)
    Hezký den, catja

    OdpovědětVymazat
  2. Sharko, jak jinak krása...Přeji hezké první jarní dny...Peťa

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Šárko, tak jsem se rychle mrkla - samé krásné kousky, budeš mít určitě spoustu spokojených zákazníků (spíš zákaznic :o))
    Pohodový podvečer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Catjo, Péťo, Helenko
    zdravím vás a díky, že jste se u mě zastavili! Jsem ráda, že se Vám jaro líbí, vždy hodně dlouho vybírám a navíc mám "svůj vkus", tak jsem ráda:-).
    Venku už je hezky, tak to hned zvedne náladu, mějte se fajn a nashle u vás, musím si udělat čas!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju Vaše fotky ,barvy,hodně se mám od Vás učit:).Je to balzám na duši..:)Kity

    OdpovědětVymazat
  6. Kity, moc děkuji, těší mě to i když si nejsem jistá, jestli jsem ta pravá učitelka!:-) Mějte se fajn.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.