3 v 1

Moje přednovoroční předpověď se bohužel vyplnila a já mám opravdu práce nad hlavu. To jsem si říkala, že budu na blog psát a fotit pravidelně... Kromě nedostatku času jsem si už hodně dlouho ničím novým neudělala radost, občas si nechám alespoň něco z e-shopu a musím říct, že už ani na tvoření nemám chuť. Nápadů mám totiž spousty a seznam přání také dlouhý, ale říkám si, že vše pak zůročím až v novém;-).

  1. Pár drobností od nás - na velký šedý koš jsem namalovala velký letopočet (který zrovna moc vidět není). Proutí s čísly nebo písmeny se mi líbí už delší dobu, do svého koše jsem si zašifrovala rok narození, když už, tak aby to mělo smysl;-). Také jsem zlikvidovala můj nejmilovanější šedivý svetr. Vypadal stále skvěle, ale přece jen už na něm bylo vidět, že už ho nějaký ten pátek mám. Znáte to, ve skříni stále leží a vy si říkáte, že si jej ještě někdy oblečete... Než ho vyhodit úplně, tak jsem odstřihla rukávy - dají se použít jako "zimní obal" na vázu, svíčku, květináč či hrníček... Protože měl i obrovský rolák, zbyly mi ještě dva kusy na polštářky (teď už jen ukecat někoho, kdo mi je ušije) a můžu se s ním mazlit dál:-) (Kdyby se vám líbily bílé odkládací stolky, a přehoz jsou (bohužel:-)) na prodej.)

  2. Stále rekonstruujeme a začíná se to rýsovat! Ale dělníky musíme pořád popohánět i když jsou to známí, je to fuk:-/. Rozhodli jsme se náš starý dům vrátit o pár desítek let spátky, kdy ještě nepodlehl násilným přestavbám v době totality. Takže nám připravil spoustu překvapení. Pod šílenou dlažbou v chodbě jsme objevili staré pískovcové kvádry, takže "nová" dlažba a doplnění dalších prostor je vyřešena! Pod starými furty a okenními rámy jsme odhalili jemný oblouk a po dlouhé diskuzi jsme se rozhodli jej na oknech i na dveřích zachovat. Největší překvapení zatím na nás čekalo v koupelně. Pod omítkou byly tři výklenky, pravděpodobně asi stará pec. Stejné výklenky jsou i na chodbě, kde sloužily jako potravinové skříně. Protože je dům z části kamenný, nechali jsme je nakonec obnažené. Myslím, že tím dodají celému prostoru originalitu. Také jsme odkryli nádherné stropy ze starých fošen, které bohužel přijdou zakrýt dřevěnými trámy. Dřevo by nejspíš nešlo zafixovat tak, aby se nám nepořádek nedrolil na hlavu a do talíře. Kámen, masivní dřevo a návrat k původním tvarům je naše pedstava o vysněném bydlení:-). Financujeme většinu z vlastních zdrojů a vyrábět si budeme také veškeré vybavení. S našim příbuzným (a úžasným) architektem jsme naše začátky konzultovali, ale samozřejmě jsme si to stejně udělali podle sebe, takže až jenou přijede na návštěvu, nejspíš si bude ťukat na čelo... Uvidíme, jak to dopadne. Doufám, že to pro vás bude inspirace a zároveň tak vlastně představíme naši dílnu a zakázkovou výrobu pro Ma Maison Blanche;-)

  3. Také jsem vám chtěla říct, že mě zaujal film Černá labuť díky svým nádherným kostýmům a designovým interiérům - vše v mé oblíbené černo šedo bílé kombinaci! Na film si udělejte názor sami, (mně se o tom celou noc zdálo), ale Vincenta Cassela teda fakt můžu:-)!!!

Mezi tím, co jsem tu nebyla jste vytvořili spoustu nových příspěvků a jarních dekorací, na které jsem také bohužel neměla dostatek času. Občas se na chvilinku zastavím a myslím na vás milé bloggerky!:-*

Užívejte slunečních dní a mějte se fajn, Šárka.





















12 komentářů

  1. Ahoj Šárko, skvělé dekorace!!! Super nápad se svetrem:) Film jsem také viděla a pořád na něj musím myslet byl to fakt zážitek od hudby, kamery ,herců až po úžasné baletní scény......
    Vincenta jako ostatně všechny francouzské herce taky můžu:)
    Přeji krasný týden
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Šárka, ty si sa v tom dome našla. Inú majiteľku si tam ani neviem predstaviť ... teda ešte mňa:)))
    Tieto staré domy ma fascinujú.
    Chválim aj dekorácie zo svetra, ty to jednoducho vieš.
    Krásny deň, Janka

    OdpovědětVymazat
  3. Sharko, krásné dekorace, a bydleníčko se rýsuje, těším se, až si to začneš zabydlovat, a že sem tam nabídneš nějaké to foto. ;-) Film jsem neviděla, a tvá slova mě inspirovala, abych se na něj podívala. Krásný sluníčkový den přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Fleurette, zdravím Tě a díky za komentář! Je to fakt, film leze pod kůži a ohledně Vincenta, nic jiného bych si v Tvém případě ani netroufla tvrdit!:-)
    Měj se krásně.

    Janičko ahoj, moc ráda Tě tu vidím! No co my zbylo, bude to stát ještě spoustu času, trpělivosti a financí, než bude vše hotovo a my budeme spokojeni, ale je to velká výzva a je fakt, že mě staré domy taky přitahují;-).
    Děkuju Ti a jsi hodná, že jsi se zastavila, posílám pozdravy na Slovensko:-*.

    Večerko zdravím a děkuji, já doufám, že už se co nejdříve bude dát co fotit!
    Fajn pondělí i Tobě...

    OdpovědětVymazat
  5. ŠÁRKO, POSÍLÁM SKORO JARNÍ POZDRAVENÍČKO.
    PŘEJI, AŤ JDE PRÁCE PĚKNĚ OD RUKY.
    FOTEČKY JSOU KRÁSNÉ.
    ČERNOU LABUŤ JSEM ZROVNA VIDĚLA VČERA. NÁPODOBNĚ, TAKÉ SE MI O TOM ZDÁLO...
    PŘÍJEMNÝ, CELÝ TÝDEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Bohdo zdravím i já Tebe a díky nejen za zastavení se! Tak ať se už dnes spí lépe;-). Těším se na nové jarní deko u vás, ráda chodím na návštěvu:-). Hodně ispirace a měj se fajn, papa.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak s tou vytížeností to chápu, nějak se to s tím jarem začíná všechno rozjíždět :)

    Už se těším na fotky z rekonstrukce, myslím ,že to bude vypadat úžasně - už teď jsem okouzelná výklenky.

    Tak jen tak dál, držím pěsti ať vám to jde dobře jak s rekonstrukcí, tak s eshopem a vlastně celkově se vším :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký večer Radko,
    to si pořád říkám, že si budu práci lépe organizovat, tolik se nehonit a mít víc času na sebe...Děkuji za podporu, výklenků máme opravdu požehnaně, tak snad to ve výsledku bude vypadat nějak přijatelně:-)
    Též spoustu inspirace a úspěšné realizace, díky za návštěvu!

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, to musí být paráda pokaždé objevit nějaký takový poklad!:-D Dům plný překvapení! Přeji pevné nervy a strašně se těším na další fotky a nejvíc na to až nám ukážeš hotové bydlení!:-)
    PS: objednala jsem si v tvém obchůdku knobky. jsou suprové a děkuji za super bleskové doručení!!:-)
    Krásné dny!:-*

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Haníku,
    doufám, že to bude brzy!
    Jé a děkuji moc za nákup, bloggerka v utajení!:-) Snažím se posílat co nejdříve a jsem ráda, že dorazily v pořádku. Těším se na výsledek, bude-li k mání, tyhle skleněné jsou i mým favoritem;-).
    Díky za návštěvu, krásné skorojarní dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Šárka, dokonalo zladené dekorácie a vôbec celý interiér u Teba ma neprestane udivovať... Obdivuhodné, ako si dokážeš udržať svoju predstavu aj v reále, u nás je to piate cez deviate a žiaden štýl nebadať :-)) Najviac ma však zaujali obrázky z domu, je to nádhera a parádne plátno na ktorom vznikne elegantný interiér. Nech sa Ti dobre vymýšľa, buduje a realizuje! L

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.