Valentino

Po dnešním dni s lehkým příslibem jara mě naprosto uchvátila nová kolekce od Valentina... Decentní, jemné a éterické... Ale ještě musíme pár týdnů vydržet, tak se alespoň pokochejte;-)




















zdroj: internet

11 komentářů

  1. Ahoj Shari,
    krásná kolekce!!
    Mně se líbí ty úplně dole vpravo!!
    Decentní a jemné, jak píšeš.
    Krásný a slunečný den Ti přeji ***
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. KRÁSNÉ A JEMNÉ.
    POŘÍDÍM SI NA LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda holky,
    jste hodné, že jste se zastavily.
    Jarko, mně taky, v jednoduchosti je prostě krása.
    Bohdo, chci vidět foto!;-)
    Mějte se fajn...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je nádhernéé,obdivuji Vaše krásné fotky...to mám co dohánět/a to dost podstatně/:))).Mějte se krásně .Kity

    OdpovědětVymazat
  5. Kity, tak teď nevím... Tyhle fotky moje nejsou a šaty taky bohužel ne:-) Každopádní díky za zastávku a též hezký den, u vás v přírodě musí být nádherně!

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, to je krása! Kolekce jako pro víly...nádhera!
    Pohodový podvečer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Heli,
    jojo přesně, víla mě také jako první napadla!:-)
    Krásný úterní večer, papa.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Shari,
    Valentino..........aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!
    Myslim, ze prodam barak a koupim si jedny saty:)
    Papa Jana

    OdpovědětVymazat
  9. romanticke poeticke, halvne uz at je pocasi a muzem v necem podobnem ven, ze? :) krasny vyber obrazku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Holky opožděně zdravím!
    Janičko, tebe jsem dlouho neviděla!!! Zrovna včera jsem na Tebe myslela... Barák neprodávej, v Tvém případě by to byla škoda;-)!

    Šári, Simsalabim, jojo, ještě tě 18–20 stupňů:-)!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.