A

O víkendu jsem doma trošku přeházela deko a hlavně jsem si musela vystavit můj nový kousek - velké černé písmeno A. Vyprosila jsem si ho, protože se mi písmena šílené líbí a tohle mělo skončit jako odpad. Původně bylo tmavě modré. Tvar má sice dost šílený a font je to neidentifikovatelný, ale říkala jsem si, že to s ním zkusím:-). Takže se teď vyjímá mezi dalšími zbytečnostmi...

Na to, že nemám ráda moc věcí, jsem se opravdu odvázala. Radost mi ale udělalo pár drobností a musela jsem je mít hezky pohromadě.
  • Dlouho jsem sháněla (a stále sháním) paroží. Je to hodně dekadentní dekorace, ale nemůžu si pomoct! Zatím mám první kousek od táty, který ho náhodou našel v lese a vzal ho domů. Co kdyby náhodou...:-) Musela jsem překonat počáteční odpor a bylo mi vysvětleno, že vhledem k tomu, že žádná hlava poblíž nebyla, tak bylo nejspíš shozeno dobrovolně a nějaké zvířátko si na něm ještě obrousilo zuby:-)
  • Na černo jsem natírala zase - masivní kameninové svícny, také dva krásné květy na svíčku z bazaru, které jsem přetřela původně na bílo, jenže zoxidovaly a nedalo se na to koukat (všechno se holt přetřít nedá, ale to bych to nebyla já, kdybych to nezkusila;-)).
  • Ještě jsem přetřela rámeček a vytiskla si do něj jednoduchého motýla (že by jaro?). Tyhle obrázky letost také můžu, určitě jste si jich už také všimli v severských interiérech...
  • Z nostalgie jsem si vystavila bílé plátno, na střední škole mi ho napnul spolužák a já si naivně myslela, že na něj někdy něco namaluju olejem (k tomu už se nejspíš nikdy nevrátím).
  • Potom se kochám kouzelnou bílou žínkou ve tvaru květu růže do koupelny (zatím bez koupelny), kterou mě znenadání mile překvapila má zručná kolegyně:-)
  • A pak už jen samé nepodstatné věci - džbánek z Ikea tentokrát schytal černou devítku, za lékovkou z bazaru kouká kus nepotřebného dřeva, který by si asi málo kdo dal na poličku a černé láhve už znáte...

I když to všechno vypadá chladně, každou sobotu si povinně koupím nějakou jarní cibulovinu a rozněžňuju se nad její krásou;-)...

Tak hezký zbytek úterního večera a děkuju, že jste se zastavili.

















25 komentářů

  1. Milá Šárko, tak jsem si uvědomila, že děláš z obyčejných věcí něco velmi neobyčejného a stylového!
    Krásné fotky, přeji příjemný večer.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Helenko,
    ty má stálá návštěvnice! No, jestli stylového, to nevím, ale baví mě to:-).
    Děkuju a dobou noc.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Sharko,
    krásné, elegantní, moc se mi to líbí.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ahoj Šári,
    moc ráda Tě tu vidím!!! Mám radost, díky:-*. Měj se krásně a budu se těšit na tvoje nové hand mades;-)

    OdpovědětVymazat
  5. ten motyl!! mam nachystany motyli post! ale dneska jsem motylovou sbirku rozsirila, tak to necham, az dofotim dnesni ulovecek :) fakt me bavi, jak porad neco natiras, vypada to uplne neobycejne pak :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sharko to písmeno je bomba!! A ostatní věci jsou taky krásné, tvoří tvůj osobitý design a já se ráda chodím kouknout, co je u tebe nového. :-) Hezkou středu přeji. :-) Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šári, chodím sem potajmu nakukovat a potěšit se :o))) vždycky si s pousmáním řeknu "nojo, to je celá Šárka" :o))) ty barvičky, ten styl... a nedávno jsem řezala do posledních prkýnek od tebe, malovala posledními zbytky barvy, kterou jsi mi poslala a vzpomínala.... :o))) Mezitím tys udělala ten krok a své sny splnila ve skutečnost!!! Moc ti fandím a s radostí sleduji, jak se daří :o))) měj se moc moc pěkně. Pavla

    OdpovědětVymazat
  8. Dobré ráno,
    jůů Simsalabim, tak to se těším, plánuju také, že si vytvořím další! Nojo, jsem hrozná s tím natíráním, ale je to nejjednodušší způsob, jak doma rychle něco změnit:-)
    Mějte oba (obě?) krásný den;-)

    Večerko vítej!
    No, patvar áčka jsem trochu zamaskovala dekoracemi, ale mám z něj radost. Moc díky za návštěvy!
    PS: Máte moc příjemné bydlení, obzvlášť mě zaujala ta tmavá stěna, málokdo má odvahu, je šedá?:-)

    Pohodovou středu, pa Š.

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj Sarka, nadherne fotky nadherna dekoracia....klikam na fotky a neviem od nich otrhnut oci...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Pavlí ahoooj,
    nějak jsem odpověď odeslala současně s vložením Tvého komentáře a málem bych to přehlédla!!! Moc ti děkuji za krásnou nostalgii:-), se se mi splní, až už bude konečně to bydlení... A na výtvory jsem zvědavá! Těší mě, že chodíš na návštěvu, Tvoje tvoření najdu na Fleru, viď? Měj se báječně, posílám pozdravy:-*

    Zuzi Zdravím k sousedům!
    Diky, mám z Tebe radost, že se líbí i moje black and white:-).
    Hodně inspirace a času na tvoření i Tobě...

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Šárko, severské blogy nestíhám, ale nevadí - díky Tobě jsem stále v obraze o akutálních trendech.:-) Krása.

    OdpovědětVymazat
  12. Sharko, jj je tmavě šedá, a prodavače, když mi ji míchal v domě barev, jsem úplně zmátla, když jsem mu řekla, že to chceme do ložnice...(Asi si myslel, že do sklepa...):-D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Jani,
    díky i za návštěvu!:-)

    Večerko,
    to si dokážu představit, když chce člověk něco nestandardního, konzumenti kroutí hlavou:-). Stejný případ máme teď se řemeslníky, všechno by to udělali rovně a zadělali, jenže my necháváme neomítnuté zdi, přiznané původní tvary a nevadí nám nedokonalá omítka na klenbách, no ťukají si na čelo. Tmavě šedá vypadá ale skvěle a kupodivu se díky ní prostor krásně vykreslí...
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné zátiší :) ... kdo by věřil, že lahve natřené na černo udělají takovou parádu :) opravdu moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  15. Radko, děkuji moc! Lahve mám ještě v šedé a bílé, jak jinak;-)
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Šárko!!!"
    Moc krásně nadekorováno i nafoceno.Všechno se mi to moc líbí,teda až na to paroží,které já vůbec nemusím.Ale jinak krása...áčko je bezva i ostatní věcičky.Jo a studeně to vůbec nepůsobí

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojda Blani,
    moc díky! Jojo, paroží je zvláštní deko, zábrany jsem překonávala, ale moc se mi to líbilo.
    Měj se fajn a dík za návštěvu!

    OdpovědětVymazat
  18. Jak říkám Vaše fotky jsou fantastické, mohu s zeptat ,můžu" si Vás "dát na můj blog"?Moc mě to zaujalo.. Vaše stránky jsou opravdu krásnéé..

    OdpovědětVymazat
  19. Kity určitě a bez ptaní;-), však já už Vás také sleduji! A moc díky, jsem ráda, že se líbí.

    OdpovědětVymazat
  20. Moc prima sehranou partičku jste dala dohromady, krása! Jeden by neuhádl co má a co nemá původní barvu, dodáváte mi odvahu přetřít co si zamanu. Ten post o barvách jsem přehltla 2x a osvědčenou značku si zapsala :o)
    Poradila byste mi, kde by se daly sehnat šablonky na čísla příp. písmena? Potřebovala bych vyzdobit některé věci co už doma máme...
    Moc děkuji a krásný víkend se sobotní cibulkou :o))
    Monča

    OdpovědětVymazat
  21. Sharko,tvoje černobílé zátiší mi připadá jako jazzové piano,krásně nevšedně to ladí.Tak ať ti dny jdou pěkně v harmonii jako klávesy na klavíru :o)) Mokopa

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Šárinko,
    opět se Ti podařilo dostat mě přilepenou k monitoru, s otevřenou pusou a úžasem v očích.
    Moc se mi to líbí !!! Ty prostě umíš!
    Paroží se mi líbí moc .. ale co na to Tvá drahá polovička? :))
    Krásný víkend..
    E.B.

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné ráno,
    omlouvám se vám za pozdní reakci, byla jsem chvíli mimo virtuální svět;-)

    Mončo vítejte na Ma Maison Blanche! Děkuji Vám za komentář, natírám ráda, protože tak jednoduše a levně změním vzhled okoukaných věcí:-). Šablony naleznete hlavně na bellarose.cz nebo je můžete zkusit vytvořit.
    Hodně zdaru při práci!

    Moničko zdravím Tě a moc díky za kránsný jazzový komentář!:-*

    Eli moc díky, od Tebe mě to těší!;-) Drahá polovička mi naopak vysvětlovala, že se paroží štítit nemusím, vzhledem k jeho velikosti mu to je fuk. Ale moc se mu nelíbí to velké černé áčko, ale zkusit jsem to s ním musela:-)!

    Mějte se fajn a díky, že jste se zastavily, Šárka.

    OdpovědětVymazat
  24. Jsi neuvěřitelně vtipná a moc hezky píšeš! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Jiřinko děkuji, to mi ještě nikdo neřekl:-). I když si tím úplně jistá nejsem a vždycky, když si něco po dlouhé době přečtu, žasnu, kolik chyb jsem schopná nasekat!
    Jinak vítej na MMB;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.