Pour Moi

Jenom pro mě - vytvořila jsem si koutek s toaletním stolkem. I přes velkou improvizaci z něj mám radost a každé ráno mám tak vše po ruce...

Je to opravdu čistě ženská záležitost - použila jsem starý dekorační stolek přetřený na bílo, k němu bílou židli z masivu z MMB collection a pár doplňků a dekorací opět v černobílé kombinaci. Módní look mému koutku dodaly zkušební tisky pro butik Max Mara, které měly být vyhozeny a tady působí hezky stylově;-). Na černo jsem přetřela původně šedé krabice a malé tácky, které jsem objevila v bazaru. Ukládám na ně dekorativní kosmetiku a nemusím ji lovit jako dříve z košíku. Na štětce, tužky a řasenky posloužil můj oblíbený hrníček s korunkou. Nezbytností jsou papírové kapesníky, které jsou zamaskované v ručně pleteném bílém obalu made by MMB. (Taky vás štvou ty barevné krabičky s většinou šíleným designem?) Abych na sebe ráno viděla, nesmí chybět lampička a abych sebe viděla, ještě potřebuju najít nějaké stylové zrcadlo;-).

Dnes celou místnost od rána nádherně osvětlovaly sluneční paprsky, tak fotky trošku vyšisovaly:-). Dívala jsem se, že sluníčko inspirovalo k novému tvoření i vás, ještě musím ven se psem, ale pak se vrhnu na prohlížení!

Krásný mrazivý víkend všem, zdraví Š.

















(Bílou selskou židli z masivu, černé polštáře, zinkovaný květník Madam Stoltz, černé dřevěné AND, bílý obal na kapesníky, bílou rozvětvenou vázičku a svíčku ve skle s vůní lilie Lothantique naleznete na e-shopu.)

18 komentářů

  1. Šárko užasné,krásné,čisté prostě dokonalé!!!
    Krásný večer
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Fteurettko ahoj,
    moc ráda Tě vidím! Děkuji Ti, je to jediné utěšené místo v našem provizoriu:-)!
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. c`est sympa ce petit coin pour Toi, amitie, ewa

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalá súhra všetkých elementov, ako vždy, Šárka. Osobne ma dostal na kolená zásobník na kapesníky:) Krásny a jemný zároveň. Bude radosť tráviť tam skrášľovacie chvíle:)
    Srdečne pozdravujem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ewa, merci beaucoup!

    Janičko, zdravím Tě také a moc díky za návštěvu! Děkuji, jsem ráda, že Tě oslovil:-).
    Pohodové dny plné inspirace a času na tvoření, budu se těšit na shledání u Tebe!

    OdpovědětVymazat
  6. MILÁ ŠÁRKO,
    OPĚT TAK KRÁSNĚ ČISTÉ A DOKONALÉ VŠECHNY KOUSKY ÚŽASNÉ.
    MOC TĚ ZDRAVÍM A PŘEJI KRÁSNÉ A POHODOVÉ DNY ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, půvabný, elegantní, stylový kout! Moc se mi líbí.
    Hezkou neděli, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Moc příjemné :) taky bych takový koutek chtěla, ale zatím není prostor :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Adél, moc děkuji:-*
    Měj se krásně!

    Helenko ahoj, díky, mám radost:-)

    Radko zdravím a děkuji za zastavení se, takového komentáře si obzvlášť vážím a věřím, že až prostor bude, tak to bude stát za to;-)

    Hezký zbytek neděle a dobrou noc!

    OdpovědětVymazat
  10. Sharko,
    je to nádhera, čisté a jemné jako vždy! Mně by tam ale chybělo zrcadlo, my máme v ložnicopracovně 3 :-)
    Měj se krásně, catja

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Catjo,
    moc děkuji, já mám jedno malé na líčení, ale to nestálo za ukazování, chtělo by to něco stylovějšíhoů-). A v novém taky doufám, že jich bude víc, hlavně velké, kde bych se viděla celá:-).
    Jsi hodná, že jsi se zastavila, krásné pondělí, paa.

    OdpovědětVymazat
  12. tak Shari, neco tu pro tebe mam :) tak spoustu legrace pri vymysleni preju :))) http://sneakers-vs-heels.blogspot.com/2011/02/sedm.html

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera...ó, jak ti ten koutek závidím. A jak si vyčítám, že jsem na něj v ložnici nemyslela dřív - teď už na něj není nikde vhodné místo..:-(. Tobě přeji co nejdříve krásné zrcadlo, aby byla ta dokonalost ještě dokonalejší :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Simsalabim, no to mám z Tebe radost!:-P Možná, že už jsem něco podobného dělala, pokud bude čas, vytvořím znovu, ať netrhám partu;-).
    Díky a paa u Tebe!

    Kačabo, děkuji a vítej na Ma Maison Blanche! Jojo, budu si na něj hájit místo i v nové ložnici;-). A byla jsem u Tebe na návštěvě, pozitivní blog zkterého čiší radost ze života, zase se stavím!

    OdpovědětVymazat
  15. Sarko, moc hezky koutek, to se ti jiste rano lepe vstava,kdyz vis, ze zasednes k tomuto "kralovstvi" ;)) Mam doma spoustu nedodelanych restu ale odkladam to na teplejsi pocasi, kdy se da natirat venku a nebo alespon poradne vetrat. Ty jsi me ale naladila a ted me svrbi ruce :) Prijemny tyden preje Monika.....

    OdpovědětVymazat
  16. Moni ahoooj, děkuju za zastavení se! Musím přiznat, že je to ranní pohodlíčko:-). Mluvíš mi z duše, mně ruce svrbí pořát, spíš čas schází:-(. Měj se krásně a hodně úspěchú při tvoření!

    OdpovědětVymazat
  17. Krásnééé! A když je viníkem vyšisování sluníčko, o to je to hezčí, ne?:)

    OdpovědětVymazat
  18. Yasnnno,
    děkuji za hodnocení okem desgnéra, ať žije photoshopové sluníčko;-)!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.