Bydlení je hra

Samozřejmě, že jsem na to úplně zapomněla a vzhledem k naší absenci televize bych se stejně dívat nemohla a na internet jsem se koukla až dnes. Mám radost a děkuji Soně Malinové, kterou vám jistě představovat nemusím, že si na mě vzpomněla s černým A, šedým X a bílým AND.

Bydlení je hra 13. 1.

Doufám, že se slečně majitelce líbila. Proměna je opravdu úžasná, tyhle barvy, kombinace materiálů a jednoduché linie miluju. Všimněte si nádherné retro lampy, oušek u sady na čaj nebo šedé zásuvky a vypínače na stejně šedém obkladu, takže nejsou vůbec vidět a celkový dojem neruší. (Tohle by mně nenapadlo, takže u nás budou zásuvky zapuštěné v pracovní desce.)



Ještě jednou děkuju;-) Mějte fajn víkend, počasí bude skorojarní!


11 komentářů

  1. Ahoj Shari, já koukala a myslela jsem na Tebe ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Shari, proměnu jsem v televizi sledovala, podle mě byla zdařilá a dekorace od Vás ji jen podtrhly...zkrátka na 1*. Hezký večer. Petra :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko, díky za úpozornění na pořad, kterých bych stíhat chtěla a nestíhám! V noci jsem se mrkla, podívám se ještě jednou, moc se mi tenhle díl líbil! I díky tobě.
    Pohodovou sobotu, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Lenničko,
    jsi hodná, že jsi si vpomněla a hlavně poznala!:-) minulý týden jsem prohlížela Tvůj útulný blog a koukám, že jej ještě nemám v oblíbených, musím napravit!!! Mějte se faj sousedko;-)

    Večerko zdravím Vás a vítejte na MMB! Moje písmenka byli jen opravdu nepatrná drobnost, ale Soňa prostě umí:-).

    Helenko ahoj,
    proměna opravdu skvělá, navíc v panelákovém bytě.
    Krásný víkend i Tobě!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sharko,
    děkuji za upozornění na pořad. Jsme už taky pár měsíců bez TV (a už to tak snad zůstane:-), ale archiv ČT má spoustu zajímavých věcí... Proměna byla nádherná, docela mě překvapila i cena, co všechno se dá pořídit za 200 000! Hezký den, catja

    OdpovědětVymazat
  7. Proměna se moc povedla. I když jsem byla zpočátku rozpačitá z šedé barvy v koupelně, konečný výsledek 1*.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Catjo zdravím,
    jak si jednou člověk odvykne, neumí si to naopak představit s "ní":-) Je to fakt, změna byla rozsáhlá a když vidím, jak jde u nás vše zatím na hrubou stavbu, tak si říkám, co zbyde na to zařizování?!
    Měj se krásně a díky za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  9. Radko, přiznám se, že já jednu šedou koupelnu také plánuju (jak jinak:-)), stejně záleží i na doplňcích, se kterými se dá kouzlit a krásně zůtulňovat! Díky za zastavení se a úspěšný nový týden!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Sharko,
    moc zdravím a musím napsat,
    že jsem "ostuda",
    já ten díl ještě neviděla!!! :o(((
    Ale zítra u kafíčka to napravím
    a napíši....
    A moc děkuji za hezké komentáře u mne :o)))
    Shari, hezký víkend!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jaruško,
    užij si to a nemáš zač, jsi fakt šiulka;-).
    Krásný víkend i Tobě a díky, že jsi se stavila.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.