black & white 2011

Tak je definitivně po Vánocích.
Včera jsme odstrojili stromeček, ale já už jsem se těšila, až se mi uvolní prostor na "nový" toaletní stolek. Téměř všechny ozdoby už jsou zabalené na příští rok a z vánočních dekorací jsem přešla na zimní.
Černé lahve z adventního svícnu jsem zašpuntovala korkem. Ideální by byly do kuchyně na pospání křídou a uchování např. mého milovaného olivového oleje. Taky jsme byli v lese na modřínových větvičkách, které vypadají nádherně. Bohužel se u nás, natož se šiškami, dost špatně hledají.

Z již loňských Vánoc mám opravdu radost, pořád se kochám. Tentokrát jsem nedostala vůbec žádné nesmyslnosti a zbytečnosti (já vím, darovanému koni...), ale vše, co jsem si přála a dárky praktické. Navíc celé příbuzenstvo se smířilo s mou (ne)barevnou paletou a nadělovali jen v bílé, šedé a černé. Za to jsem jim doopravdy vděčná!:-)

Teď už jen aby zima rychle utekla nebo alespoň byla teplá a zase může přijít jaro;-)...






10 komentářů

  1. Milá Šárko, já mám pořád ještě Vánoce, ale už rozmýšlím "mrazivou" zimní výzdobu.
    Dostala si krásné dárky, měj taky krásné dny.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Šárka, nestihla som Ti ani popriať šťastný nový rok 2011. Dnes teda z hĺbky duše Ti želám zdravie, úsmev na tvári, veľa kreatívnych nápadov. Nech sa Ti splnia všetky túžby, nech máš okolo seba iba dobrých ľudí, pretože takí sú najkrajším darom. A nemusia byť ani B&W:) Fľašky v čiernych šatách sú skvelé a darčeky... Je vidieť, že okolie Ťa už dobre pozná:)
    Krásny deň. Janka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Helenko,
    zdravím Tě a přiznávám, že i já si nechávám pár nejhezčích ozdob, přece jen vánoční dekorace jsou ty nejkrásnější!;-)

    Janičko, vždyť já se taky zapomněla stavit u Tebe!:-( Moc Ti děkuji i k vám jen to nej po celý rok. Představ si, dnes se mi o Tobě zdálo, že jsme u vás doma měli sraz bloggerek, už tu asi trávím moc času:-)))!
    Měj se krásně ty moj anjeli...

    OdpovědětVymazat
  4. Hoj Šári!
    Nic si z toho nedělej, každý jsme halt jiný a v tom je to kouzlo !

    Jeden zákazník chce mít na své zahradě VŠECKY kvítka, který kvetou a druhý zase chce zahradu JEN ZELENOU, bez květů ........

    Měj se krásně černošedobíle !
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jaruško,
    jojo, každý jsme originál a když ke mně přijdete na návštěvu, tak to mě těší moc!:-*
    Měj se báječně, posílám pozdravy.

    OdpovědětVymazat
  6. Sharko, taky se moc těším na jaro, zvlášť, když u nás není sníh, dnes jsem dokonce zasela řeřichu.
    Přeji ti rok plný krásných splněných snů.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. ŠÁRKO MOC TĚ ZDRAVÍM,TAK U NÁS JSOU JEŠTĚ TAKÉ VÁNOČNÍ DEKORACE A STROMEČEK.DÁRKY JSOU ÚŽASNÉ MĚ NEJVÍCE ZAUJALY HODINKY KRÁSA.
    KRÁSNÉ A POHODOVÉ DNY ŠÁRY.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda Ivo,
    páni, to už je taky možné?:-) Já můžu být také bez sněhu a s mírnou zimou, tak uvidíme, snad se letos dočkáme dřív!
    Krásné dny.

    Ahoj Adél,
    náš stromeček by už asi taky opadal úplně, u nás je na něj moc teplo. Hodinky jsou vlastně narozeninový dárek z května, pořát jsem nevěděla co a nakonec jsem objednala až takhle pozdě a přišly pod stromeček;-).
    Nashle u Tebe, budu se těšit na nové deko!

    Mějte úspěšný nový týden, zdraví Š.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Šárko!!!
    Taky už netrpělivě vyhlížím jaro.Doufám,že nebudeme muset čekat tak dlouho,jako vloni.
    Dárečky jsi dostala moc pěkné.Je fajn,když blízcí vědí,čím potěšit.
    Přeju krásné dny.
    Blanka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Blani,
    zdravím Tě a díky za návštěvu! Souhlasím s Tebou, vzpomínáme, jak se loni dloouho držel sníh a jara jsme se nemohli dočkat, snat to lrto bude lepší.
    Ať se ti daří v novém roce, hezký den.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.