At work

Natírááám! Natírám a opravdu na černo, ale jenom decentně:-). Mám v hlavě spoustu nápadů a potřebuju se trošku realizovat i když to tady vůbec nemá smysl. Už abych mohla zařizovat, to by bylo prostoru!
Několikrát jsem se těšila, že zase vložím něco na blog, ale pořát to nebylo ono, takže znovu musím natírat, nadekorovat a přefotit, hrůza!


Často mi píšete, jakou barvu používám, proto tenhle příspěvek bude hlavně pro vás;-)

Na domácí natírání používám vodou ředitelnou barvu ETERNAL REVITAL MAT . Je vhodná k obnovování starých nátěrů a mám vyzkoušeno, že dobře drží opravdu na čemkoli (dřevo, plast, kov, papír...) a skvěle se s ní pracuje.
  • Chce to kvalitní plochý štětec spíš širšího průměru (jde to rychleji) a pár uzších na drobné věci a záhyby.
  • Protože mě nebaví dlouhé přípravy, obvykle nijak podklad nepřipravuju, ale pokud je moc hladký, je lepší zdrsnit smirkovým papírem nebo naopak hrubší dřevo dobrousit a omyvatelný materiál třeba odmastit lihem.
  • Obvykle dávám dvě vrstvy a stačí to. Je důležité, aby barva nestékala a pokud se tak stane (nebo se na nátěru usadí chlup z našeho čtyřnohého miláčka) jednoduše zbrousím. A pozor na přilepené noviny:-)! Vyřeší to třeba laťky na podložení.
  • Z barev je na výběr základní paleta, proto si jednoduše např. tmavě šedou namíchám. Štětce peru v mýdlové vodě a nechám volně uschnout. Z rukou barvu smyju, z oblečení nikoliv, jsem líná se i převléknout (přece už to umím, ne?), takže mám pár triček puntíkatých:-)

    PS: Dlouho jsem se bránila, ale nakonec to vyřešili za mě. Ma Maison Blanche je nově na facebooku, pokud jste na fb, můžete sledovat blog tam;-)


Dílu zdar a krásný nedělní večer!!!

2 komentáře

  1. Šárko, díky za perfektní natěračskou instruktáž!
    Dobře si pamatuji, jak jsem při dokončování domu vyháněla řemeslníky, abych tam mohla začít řádit já! To jsem se kochala každým umytým a nadekorovaným oknem :o)
    Hodně sil a pohodovou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Heli,
    zdravím Tě, těžko říct, jestli můj amatérský popis někomu pomůže:-). To věřím, že jsi si to užívala, my co musíme pořát něco tvořit nevydržíme chvíli v klidu!
    Hezký zbytek dne a úspěšný start nového týdne, papa.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.