Štědrý den

Tak dnes už je celkem klid a pohoda i když venku trošku uplakaně. Včera jsem zdobila stomeček a balila dárky. Malý a baculatý stromeček není, tak aspoň tohle:-). Letos jsem jej ozdobila jednoduše bílými šitými srdíčky z loňska, plechovými šablonami s písmeny a peříčky. Vsazený je ve starém smaltovaném lavoru, který mám od dědy a stojan je zakrytý bílým ubrusem. Když jsem večer chtěla strom ještě trošku doupravit, stačil na mě ještě spadnout:-), zatím naštěstí stále drží! Každý rok si říkám, že si koupím nějaké jednobarevné svíčky, tyhle jsou nouzové, ale ještě to vydržím až do nového.


Balení dárků mě večer zmohlo, tento rok jsem ladila čistě eko a přírodně - obyčejné balicí papíry doplněné přírodním provázkem a bílou stužkou. Dozdobila jsem kytičkami vytvořenými z bílé organzy, šiškami, peříčky. A pro toho komu došel papír nebo nestíhá balit na poslední chvíli - na bílý papír jsem večer nakreslila černým fixem jednoduché vzory a netradiční vánoční papír za pár korun je na světě;-).


Tak užívejte Štědrého dne, za chvilku přijde Ježíšek!





















19 komentářů

  1. WESOLYCH SWIAT I SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU SHARKA!
    pozdrawiam cieplo
    Barbara

    OdpovědětVymazat
  2. Šťastné a veselé Vianoce! Krásny stromček a darčeky...Moc zdravím!
    Holly

    OdpovědětVymazat
  3. stastne a vesele taky preju .) skvele napady na baleni darecku a zajimave sablony na stromku, spousta inspirace na tvem blogu jako vzdy .)

    OdpovědětVymazat
  4. życzenia zdrowych i spokojnych świąt spędzonych w rodzinnej i ciepłej atmosferze, pozdrawiam ciepło, ewa

    OdpovědětVymazat
  5. Barbara
    zdravím Tě a děkuji, Tobě též krásné svátky a všechno nej do nového roku!

    Holly ahojky,
    děkuji, že jsi se zastavila, pohodovou povánoční atmosvéru i kvám a úspěšný nový rok;-).

    Simsalabim nápodobně!
    Díky moc, to mě těší. Hodně inspirace i Tobě, ať se Ti splní všechna přání a úspěšný lov ve světě módy:-)!


    Milá Ewa, srdečně zdravím i já, děkuji a i k vám klidné svátky a úspěšný rok nový!

    Užívejte svátečních dní, pa Š.

    OdpovědětVymazat
  6. KRÁSNÉ, RADOSTNÉ, PŘÍJEMNÉ A ŠŤASTNÉ VÁNOČNÍ SVÁTKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojda Bohdo,
    ráda Tě vidím, děkuju. Moc se mi líbilo vánoční deko u vás! Užívejte doma pohody a měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  8. nadherne zabalene darky a skvely napad s tim bilym pokreslenym papirem :) preji aspon opozdene pekne mezisvatkove obdobi a stastny novy rok

    OdpovědětVymazat
  9. Radko zdravím a děkuji!
    Pohodové svátky i k vám a úspěšný nový rok plný inspirace a skvělých projektů;-).

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šárko.Můžeme mít tisíce přání, tužeb a snů, ale jen štěstí, zdraví, láska a přátelství dává smysl našim dnům.
    Láskyplný rok 2011 přeje Pavla s rodinou.

    OdpovědětVymazat
  11. Libi se mi ten napad na baleni darku - i kdyz ze vseho nejvice by se mi, uprimne, libilo nebalit je vubec :D
    Doufam ze jsi Vanoce dobre oslavila :))

    OdpovědětVymazat
  12. ♥♥♥ PF 2011 ♥♥♥
    ****Jarka******

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Šárinko, Vánoce jste měli úžasné jak je vidět na fotkách, máš svůj nezaměnitelný rukopis a to se cení a hlavně jsi vykouzlila pohádkovou atmosféru. Přeji Ti ze srdce, aby Nový rok byl krásným rokem, plný štěstí, lásky a hlavně zdraví... a spoustu radosti... Zuzí

    OdpovědětVymazat
  14. Sarko,
    pozde ale prece s komentarem. Nevim, jestli koukam k tobe na blog a nebo na fotky z nejakeho casopisu. Jako vzdy krasa.
    Dnes Ti preji krasny Novy Rok!!!! Doufam, ze ten pristi se zde budeme zase potkavat:)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Pavlo,
    děkuji za krásné přání a i vaší rodině krásný nový rok!

    Ahoooj Pixie,
    děkuji za zastavení se, balení dárků je pěkná fuška, ale asi bych to bez té chvilky estetična nepřežila:-).

    V začátkem týdne jsem na vás myslela, jak užíváte povánoční chvíle, když jsem se úplně hotová a špinavá od hlavy k patě vracela v jedenáct domů, proč se musí firma stěhovat na Vánoce ach jó:-(!!! U nás jsem nic nevyfotila, nenadekorovala, natož abych ještě uklízela, potřebuju ještě dovču!

    Jarko, šťastný nový rok i Tobě!

    Zuzanko, ráda Tě tu vidím! No, nevím nevím, ale děkuju a i Tobě a Láďíkovi nový rok podle vašich představ se splněnými přáními:-*.

    Janí, nevadí, já jsem taky věčně pozadu:-). Děkuju Ti, fotit se ale nedalo vůbec, venku ošklivo a naše super světýlka věčně přeblikávala ze zelené do červené, žluté a modré:-/. Doufám, že budu mít na své radosti víc času, serkáme se určitě!

    Krásný nový rok vám všem!!! Děkuji, že jste se u mě zastavovali, inspirovali se a psali komentáře, snad vaší pozornost udržím i příští rok:-). Tak hodně zdraví, lásky, spokojenosti, jdu se chystat nechce se mi nikam, nejradši bych do půlnoci prohlížela blogy;-).

    OdpovědětVymazat
  16. Vse nejlepsi do noveho roku tobe a cele rodine a na shledanou v 2011....

    OdpovědětVymazat
  17. Moni, zdravím za velkou louži a celé Tvé rodině rovněž krásný nový rok!!!

    OdpovědětVymazat
  18. ŠÁRKO MOC ZDRAVÍM,
    STROMEČEK JE KOUZELNÝ,
    DÁREČKY BYLY ÚŽASNĚ ZABALENÉ A TEN PAPÍR SUPER. JAKO VŽDY KRÁSA VELIKÁ.
    DĚKUJI ZA KRÁSNÉ PŘÍSPĚVKY PLNÉ INSPIRACE A NÁPADŮ MILÁ ŠÁRKO.
    KRÁSNÝ NOVÝ ROK A PŘEJI TI AT SE TI SPLNÍ VŠECHNA PŘÁNÍ ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  19. Ach, Šári, všetko najlepšie v tomto novom roku Ti prajem, veľa radosti z tvorivej práce a veľa spokojnosti doma! Vianočný stromček bol nádherný, aj s darčekmi priam dokonalý! L

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.