Předvánoční nálada

Vánoční přípravy vrcholí!!! Ve čtvrtek budu konečně doma (denní přesčasy v práci ustanou?). Konečně uklidím (z obrovského nepořádku zůstane alespoň malý?); zabalím všechny (stihnu?) dárky (pro mého milého letos nešťastnými okolnostmi úplně všechny vyzrazeny); ozdobím stromek, který jsem si letos opět dotáhla přes celé náměstí ručně (bohužel není miniaturní, ale mnohem větší než já, protože už jiný neměli) a nevím, jestli se k nám vejde (přestěhuju nábytek tak, abychom kolem něj měli alespoň pár centimetrů na projití); budu doufat, že najdu stojan; dokoupím jídlo a budu si přát, že jsem na nic nezapomněla (a co naše pětileté výročí?!?). A pak konečně nastane ta pravá sváteční atmosféra...

24. oběd a nadělování u táty, večer u nás a po rozbalení rychlý přesun do další domácnosti (pokud neusnu nebo nezmrznu v kostele, možná bude i půlnoční). O víkendu focení nové kolekce na e-shop, upravování fotek atd. V pondělí dopoledne zajdu na nové nehty (snad vydrží) a odpoledne do začátku lendna (nebo dýl?) obléknu pracovní outfit s kartáčem a kbelíkem a hezky přestěhujeme (a vygruntujeme) celou firmu do nového (vlastně můžu v pracovním zůstat, zítra se doma budou dělat betony a další měsíce budou opět ve znamení rekonstrukce). I když jsem letos hlavní dárky obědnala přes e-shop, čase stráveném minimálně v supermarketu se bohužel ještě párkrát do Vánoc nevyhnu. Stav mého účtu je vyčerpanější než já a cukroví opravdu nepeču (zlatá tchyně)...


Konečně vkládám moji další a poslední vánoční dekoraci, která mi v pc leží už asi měsíc...











Tvořila jsem cedulky, dekorovala krabičky...
... ulovila krásné stříbrné tácy v bazaru a přetřela plastovou kouličku na černo...




...a alespoň trochu nazdobila okna.














Letos si říkáme, že to příští rok uděláme jinak. Naštěstí v našem okolí jsou samé nevzorné hospodyňky, takže se zbytečně nestresujeme. Každému dáme jednu maličkou pozornost nebo do obálky peníze, aby si mohli v klidu po svátcích koupit co opravdu chtějí. Na štědrý den budeme v pyžamu lenošit se svařeným džusem a něčím dobrým na zub (mně by nevadilo ani na chvíli odjet), zajedeme třeba jako loni na procházku do Opočenské zámecké zahrady nebo si zase jednou najdeme chvíli na čtení a listování v časopisech a další dny budou jenom naše.
Přece jen, letos si ježíšek zřejmě myslí, že jsem byla moooc hodná a já mám v ruce několik překvapení pro mé blízké a těším se, až jim udělá dárkem radost...
Kdyby jsme se zase chvilku neviděli, tak díky za vaše stálé, staré i nové návštěvy a fajn komentáře. A nejen všem, co stále nemají nachystáno pohodové Vánoce a v novém roce ať se vám splní vše, co si přejete!
:-* Šárka
PS: Jaromilko děkuji za nádherné přáníčko, které mě okouzlilo a Bublince, Suzie a Lennce za péefka (Lenni, dostala jsi mě, jako živé!!!:-))

19 komentářů

  1. Sharko,
    taky přeju krásné a hlavně aspoňnachvíliklidné svátky! Já sice taky netuším, jak to všechno stihnout, ale štěstí, že den s nocí má 24 hodin :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mila Sharka...aj tebe prajem krasne a pokojne Vianocne sviatky, plne pokoja a lasky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježtěvy oči.. o nehtech se mi může jen zdát..a vůbec se mi dá že se vánoce zvrhry v cosi !AS!nikdo nás nikdo nechtěl...Prostě ten pravý smysl vánoc už dávno vymyzel a to je to smutné...

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer,
    catjo myslím, že zítřek to jistí a co se nestihne, hezky se schová a doladí se jindy;-). Též pohodové svátky.

    Ahoj Zuzanko,
    moc zdravím a Tobě též krásné Vánoce a spoustu inspirace a času na tvoření!

    Kity, to je pravda, ale každý znás to může jednoduše změnit:-)! Budiž mi rok letošní velkým ponaučením a vůbec, žekla jsem si, že se rok příští už tolik honit nebudu, ono se to stejně nezrychlí... Krásné Vánoce.

    Radko zdravím, koukala jsem, jaké máte u vás krásné věnce! Děkuji za návštěvu a pohodové svátky.

    Hezký zbytek dne a užijte si povánoční odpočinek;-).

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko, park v Opočně mám moc ráda a i ten v Častolovicích. Ať budeš kdekoliv, užij si krásné Vánoce!
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné svátky Vánoční!
    Zdraví pro Tebe a celou Tvou rodinu.
    E.B.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárko, děkuji za přání a přeji Ti ze srdce také krásné vánoce at se Ti splní ta nejtajnější přání!!!
    Krásný vánoční čas
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  8. Shari, krásne a pokojné Vianoce prajem.:)
    U nás nastala po rokoch zmena, máme živý stromček :))), ...teším sa ako počas detstva, zato moje deti reagovali negatívne. :( ... no darmo, oni tie naozajstné Vianoce ako kedysi nezažili a naozaj vianočné čaro sa kdesi vytratilo ... najskôr do super a hypermarketov :(
    Ale my si túto atmosféru nenecháme pokaziť, že?
    Papa, Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Šárko,

    přeji Ti z celého srdíčka láskyplné Vánoce, zdravíčko, pohodu, radost z každého dne. Ať se daří v novém roce 2011!!!!


    Objímá Šárka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šárko!!!
    No tak doufám,že jsi to všechno nakonec nějak stihla a že vánoce budou!!!
    Přeju ti plno pohody a vánoční atmosféry.
    Blanka

    OdpovědětVymazat
  11. Sarko,
    omlouvam se za absenci komentaru. Jsem zpet a opet jsi uzasna! Vyzdoba je proste nezamenitelna a originalni. Skvele nafoceno!
    Preji Tobe a cele Tve rodine stastne a klidne Vanoce! Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Sharko, přeju požehnané svátky vánoční nejen radostí a klidem, ale i jiskřičkami nových nápadů Mokopa

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky Sharko,

    poklidný štědrý den a nádherný nový rok celé rodině přeje Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Sharko,

    přeji klidné Vánoce plné kouzelných překvapení.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  15. KRÁSNÉ A RADOSTNÉ VÁNOČNÍ SVÁTKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  16. Milé bloggerky,
    děkuji Vám, že jste si našli chvilku na přání a zastavení se, dnes už je celkem pohoda. Krásný Štědrý den všem:-)!!!

    OdpovědětVymazat
  17. ŠÁRKO,
    TAK JAKO VŽDY KRÁSNÉ A HLAVNĚ STYLOVÉ STROMEČEK JE KRÁSNĚ NAZDOBENÝ A DÁREČKY KOUZELNĚ ZABALENY MOC SE TI TO POVEDLO.
    PŘEJI TI KRÁSNÝ NOVÝ ROK PLNÝ POHODY,RADOSTI,ŠTĚSTÍ,ZDRAVÍ,LÁSKY A TAKÉ PLNÝ NOVÝCH NÁPADŮ A INSPIRACÍ.
    TO TI OD ♥ PŘEJE ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  18. ŠÁRKO,
    TAK JAKO VŽDY KRÁSNÉ A HLAVNĚ STYLOVÉ STROMEČEK JE KRÁSNĚ NAZDOBENÝ A DÁREČKY KOUZELNĚ ZABALENY MOC SE TI TO POVEDLO.
    PŘEJI TI KRÁSNÝ NOVÝ ROK PLNÝ POHODY,RADOSTI,ŠTĚSTÍ,ZDRAVÍ,LÁSKY A TAKÉ PLNÝ NOVÝCH NÁPADŮ A INSPIRACÍ.
    TO TI OD ♥ PŘEJE ADÉLA.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.