Les Cadeaux

Milé bloggerky,
musím vám říct, jak jste šikovné, originální a inspirativní, protože poslední dobou u vás objevuji stále nové a hezčí vánoční dekorace! Díky vám na mě dýchla ta jemná a pohodová krása adventu a dokonce mi nevadí i větší množství ozdob a světýlek jednoduše pro to, že k Vánocům to prostě patří. Je fajn, že vaše domácí kouzlo jste předvedly i ve virtuálním světě, máte můj obdiv;-). Možná jste mě potěšily také proto, že letošní vánoční výzdoba je u nás spíš střídmější a vzhledem ke stálé rekonstrukci se pohodové svátky nedají užívat se vším všudy. I když mám teprve jeden dárek a spoustu práce před sebou, tak jste mě opravdu krásně navnadily a já tak ze své hlavy vytěsnila Santy a "blikačky" z tržnice.

Také chci poděkovat hlavně Helence, Jance a Věrce za jejich empatii a nádherné hand made dárečky, které mi od nich v posledních dnech dorazily. Mám z nich opravdu radost, protože jsou podle mého vkusu, v mých barvách a já jsem někdy fakt strašně náááročná:-). Ale oni přesto vědí přesně, co miluju!

(Helenko, čím udělat radost Tobě?:-))
























A protože je čas adventu, doporučuji vám návštěvu zámků, které jsou otevřeny s tématickou prohlídkou, vánoční výzdobou a prodejní výstavou. Letos jsme navštívily Náchod, bohužel výzdoba mě zklamala, ale čerstvě zapadaný zámek byl jako z pohádky.
Loňský Hrádek u Nechanic byl sice na blátě, ale za to se svařákem v zámecké kuchyni a poslední prohlídkou po tmě:-).
Tak už hezkou neděli a nashle u vás!

13 komentářů

  1. świetne są te małe babeczki robione na szydełku, piękna jest poducha, na prawdę super pomysły na prezenty, pozdrawiam Ewa

    OdpovědětVymazat
  2. Piekne szydelkowe babeczki, przecudna poduszka, tez bym chciala taka miec!
    Pozdrawiam serdecznie
    Basia

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Shari, tak to si už mala také malé predčasné Vianoce :) Krásne darčeky a hneď som vedela, ktorý ku ktorej darkyni patrí, no darmo nezaprieme svoj "tvorivý rukopis":)
    Tie zámky vám-susedom tak trochu závidím, my ich toľko nemáme, chcelo by to viac dovolenky v lete na takéto dlhšie výlety.
    Peknú nedeľu, J.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko,
    jak jinak ..než nádhera.
    Tvůj smysl pro detail a zkušené oko fotografa se nezapře :)
    Dárečky jsou milé a věřím, že Ti dělají radost.
    S pozdravem
    E.B.

    OdpovědětVymazat
  5. Ewa, zdravím Tě! Opravdu, virtuální kamarádky jsou moc ěikovné:-).
    Krásnou neděli!

    Ahoj Basia,
    polštářek je od Janya, myslím, že ji také znáš;-)! Děkuji za zastavení se.

    Ahoj Jani, zdravím Tě! Je vidět, že bloggerky znáš moc dobře;-). No vidíš, tak to jsem ani nevěděla, já zámky miluju, v okolí jich máme několik, takže rádi jezdíme na výlety i když letos moc času taky nebylo. Měj se krásně a dík za návštěvu!

    Ahoj Eli,
    děkuji Ti, no fotím si po svém, občas bojuju s denním světlem, ale snad je to lepší než na začátku:-). A holky jsou zlaté!

    PS: Obdivuju Tvou novou konvici, do budoucí kuchyně by se mi šíleně líbila, skvělý úlovek!!!

    Fajn mikulášskou neděli všem návštěvníkům;-). Š.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sharko,
    krásné dárečky jsi dostala.
    Určitě máš radost! :o)))
    Chci Ti popřát krásný zbytek druhé adventní neděle.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jaruško,
    mám, velkou! Hezký nedělní večer i Tobě:-).

    OdpovědětVymazat
  8. ŠÁRKO NÁDHERA,KRÁSNÉ DÁREČKY A FOTKY JAKO VŽDY NÁDHERNĚ NAFOCENÉ PŘESNĚ JAK JÁ MÁM MOC RÁDA.
    PŘEJI KRÁSNÉ DNY PLNÉ POHODY.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Adélko,
    rráda Tě vidím, díky za sebe i za holky:-*
    Měj se fajn, papa.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šárko!!!
    Tak vidím,že malá zkouška na vánoce u tebe už proběhla.Dárečky jsou perfektní a v moc hezkých barvičkách.Nedivím se,že ti udělaly radost.
    Přeju ti úspěšný začátek nového týdne.
    Blanka

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju za tip na výlet, vůbec jsem netušila, že některé zámky mají otevřeno a Hrádek u Nechanic nemáme daleko ... to budem muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, Šárka,
    Hrádek u Nechanic mám v pláne navštíviť už niekoľko rokov, ale plán mi skrížilo nečakané dieťatko a tak som to musela odložiť. Určite sa tam však pozrieme neskôr, videla som veľa pekných fotiek a stránku majú veľmi vábivú:)
    Ďakujem za prezentáciu mojej maličkosti:) To Ty si šikulka!
    Prajem krásne vianočné sviatky:)

    OdpovědětVymazat
  13. Radko vítejte na MMB! Koukala jsem, že to máte kousíček a hlavně na Vaše úžasné stránky! Obdivuji komplexnost řešené, cit pro detail a schopnost dotažení do konce, krásné povolání a osobitý styl, někdy prostuduju víc;-).

    Ahoj Jani, doufám, že je mimi to současné nebo další?:-) I když je Hrádek spíš ve stylu anglickém a s jeho červenou barvou se pořát nemůžu ztotožnit, je moc fajn.

    Klidné předvánoční dny milé návštěvnice!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.