Noël avec MMB

Zdravím Vás po dlouhé době. Doufám, že jste si už zvykli na blog v bílé barvě, nejspíš jsem vám způsobila menší šok, za který se omlouvám:-). Ma Maison Blanche měl být bílý už od začátku, ale nevím proč, zvolila jsem šedou. Nakonec jsem se k barvě Blanche dopracovala a sjednotila tak vizuálně blog i e-shop.

Tradičně mám spoustu práce a nic nestíhám, ale těšila jsem se, až zas něco na blog vytvořím a vyfotím. Bohužel se dostavila kreativní krize (i v práci:-(). Asi to taky znáte, nemáte nápady a nevíte odkud začít, v hlavě máte prázdo a veškerá sebekritika jde stranou, tak zkoušíte vařit z vody. Vařila jsem, vytáhla jsem vánoční dekorace z loňska, jen tak je poházela kolem sebe a vyfotila, že to letos prostě řešit nebudu... A za dva dny jsem se na to nemohla dívat!!! Lepší je nedělat nic, než něco bez inspirace, dopadá to šíleně! Tak jsem se naštvala a řekla si, že ani nákupem nových deko nic nevyřeším, protože koupit si něco hezkého a vyfotit, to umí každý. A letošní vánoce by měli být o mně a hlavně ve stylu Ma Maison Blanche!

Rozhodla jsem se, že do nových dekorací nevložím ani korunu, budu se držet hesla hlavně nepřeplácat a vytvořím opět něco netradičního, originálního a pro milovníky útulných Vánoc nejspíš nepřípustného:-). Moje nová černobílá láska stále pokračuje a docela jsem se v ní našla. Je to přece jen odraz mé rozdvojené blíženecké povahy s vášní pro kontrast. Ale černá a bílá je také Jin a Jang, což je symbol klidu a harmonie a dvou odlišností, které se navzájem doplňují. Tak uvidíme, co to se mnou udělá;-).















Jak vidíte, všechny dekorace se prolínají s produkty na e-shopu, jednoduše proto, že si jeho prostřednictvím plním svoje přání a vybírám jen to, co se mi doopravdy líbí. A doufám, že sjte si na moje úlety už zvykli;-)
Pokud bystese chtěli inspirovat:
  • zinkovaný květník je značky Madam Stoltz, větvičky jsou natřené bílou barvou a tavnou pistolí je na ně nalepeno pár peříček
  • cedulky s nápisy s nejen vánočním poselstvím láska-víra-radost jsou vytvořené pomocí plechových šablon
  • stejné šablony číslic 1-4 jsem zavěsila na lahve od vína přetřené černou barvou, které slouží jako netradiční adventní svícny
  • na polštářích jsou ručně natištěny černé hvězdy (sice nedokonale, ale jsou moje:-))
  • na poličce jsou kouzelné svícínky Madam Stoltz, které se dají využít i např. na bylinky nebo na tužky
  • jako vázička s bílými větvičkami je použita obyčejná plechovka od fazolí, velká dóza je z bazaru přetřená černou barvou, na víčku je natištěná bílá hvězdička
  • výhodou černě natřených věcí je, že na ně můžete psát křídou;-)

A výsledek už posuďte sami... Přeji vám hodně inspirace při vytváření vašich originálních vánočních dekorací a nakupování dárků (z toho mám letos celkem hrůzu) a klidné listopadové dny, zdraví Šárka.

21 komentářů

  1. Šárko všechno je tak dokonalé jseš vždy o pár kroků dál a je to úžasné!!!!!
    Krásný večer a celý týden
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Fleurette,
    moc ráda Tě u mě vidím a jsem ráda, že se Ti moje netradiční deko líbí, děkuju!
    Zdravím Tě a měj se krásně:-*

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, jsem uchvácena! Bílou jsem vždycky milovala, ale díky tobě jsem vzala na milost i černou a šedou!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, nádherné dekorace jsi vytvořila. A moc oceňuji ten návod a rozbor - přesně pro mně, jelikož trpím kreativní krizí celoživotně. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Helenko,
    k bílé jsem se ve velkém vrátila znovu a těší mě, že můžeš i černou;-).
    Díky za zastavení se!

    Jani moc děkuji za pochvalu od designérky:-). Celoživotně možná, jen doufám, že ne každý den!!!:-)))

    Hezké pondělí všem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šárko.
    V tvém podání se mi i černá-kterou nijak zvlášť nemusím zdá jako dobrý nápad.Moc se mi líbí svícínky z lahví.
    Přeju pěkné pondělní odpoledne.
    Blanka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Blanko,
    ráda Tě tu vidím a děkuji i za návštěvu;-). Měj se fajn a pohodové předvánoční dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto mě to uchvátilo.. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký pondělní večer,
    osobitost je to, co si na blogu jiných vážím nejvíce.
    Přesně se ztotožňuji s názorem, že koupit a cvaknout samospoušťí ,již tuctovou záležitost, umí každý.
    O to více mě baví, když někdo vsadí na vlastní vkus a zručnost, dá si práci s originálem a precizně ho vyfotí !!!
    Pak slouží jako inspirace pro jiné.
    Je radost se dívat .. a k Tobě chodím velmi ráda.
    Hezký večer.
    E.B.

    P.S. : Budu potřebovat knobky :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Eliško,
    vítám Tě zpět a děkuji za milý komntář! Vážím si ho, protože vím, že máš svůj jedinečný skvělý styl, který mě moc baví. A na kdobky se zastav, je jich dost;-).
    Hezký zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji.
    Budeme si vzájemně lechtat ego častěji .. : )))
    E.B.

    OdpovědětVymazat
  12. Změny jsou fajn a bloček v bílém je příjemnější pro mé přisleplé oči a minimonitor ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Jolano, tak to jsem ráda a vítám Tě u mě;-)! Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  14. Sarko,
    je to naprosto uzasne perfektni:) Kdybych mohla, tak se rozplynu. Jsem naprosto nadsena a po xte opakuji, jak moc mame podobny vkus. Vyzdobu letosni roku planuji ve velmi podobnem ladeni.
    Dlouho jsem u Tebe nebyla (nestiham klasika) a tak jeste musim napsat, ze se mi libi, jak jsi si vylepsila decor blogu. Vse jej te uzasne ciste a svetle. Proste super:)
    Preji Ti moc hezky vecer a doufam, ze se Ti vse dari, jak ma.
    Zdravi, Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Janičko,
    mnohokrát díky, udělala jsi mi radost:-*. Já to vím, pokaždé, když kouknu k Tobě, vidím svoje myšlenkové pochody:-). Nestíhám též, ale těším se na Tvou výzdobu!
    No, mohlo by to jít všechno rychleji, ale už radši neřeším, jinak by se z toho člověk musel zbláznit!!!

    Měj se krásně a díky.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky Šárko,

    opět krása. Máš svůj krásný styl a pevně se ho držíš a vyrábíš originální doplňky za pár korun a to obdivuji. Je pravda, že koupit nové a vyfotit umý každý. I já preferuji hand made výtvory.

    Přeji krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojda Evi,
    zdravím Tě a děkuji Ti! A Ty a hand made, poslední dobou čím dál lepší!;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Šári, teda já zírám - to je nádhera!!! Ve Tvém případě bych si asi jiné barevné ladění na advent neuměla ani představit :o))). Přeji Ti krásný advent a spousta nápadů - šedobíločerných :o)))
    Páčko
    P.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj ! (:
    Wszystko fajnie wygląda,faktycznie zestaw kolorystyczny czarno biały ma w sobie to coś !
    Pozdrawiam Cię ciepło
    Pat

    OdpovědětVymazat
  20. Inspirująco Tu u Ciebie, dziekuję za odwiedziny i przesyłam gorące pozdrowienia.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Pavlínko!!!
    Moc ráda Tě tu vidím, děkuji, že jsi se zastavila:-*. Také gratuluji konečně k Tvému kreativnímu počinu, hodně nápadů, krásných výrobků a spokojených zákazníků, měj se skvěle, papa:-*

    Ahoj Pat,
    děkuji moc a zdravím!

    Kamila, děkuji Ti za zastavení se, pohodové adventní dny:-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.