Joyeux Nöel

Milí přátelé,

konečně Vám představuji novou vánoční kolekci na mém e-shopu s názvem Joyeux Nöel, jejíž součástí jsou především dekorace a doplňky ve stylu Ma Maison Blanche. Letošní Vánoce jsou ve znamení kontrastů – něžné, jemné ručně háčkované sněhové vločky versus chladně krásné plechové ozdoby v odstínech šedé a bílé od Madam Stoltz. Barevnost je opět typická: šedou, která je alternativou pro barvu stříbrnou doplňuje především bílá, která slouží jako základ a výborně se hodí k dalším pastelovým barvám např. k oblíbené vánoční červené. Béžová skvěle doplní zlatou a pro milovníky romantiky je tu opět barva růžová. Vánoční dekorace můžete použít jako přízdobu na adventní věnce, jako výzdobu do oken nebo je jen tak pohodit na slavnostní stůl.
A navíc k jakémukoli zakoupenému produktu z nové kolekce Joyeux Nöel dostanete vánoční dárek:-)!
Zvu vás na návštěvu, budete-li mít chuť...


Také doufám, že se po totálním nasazení na chvilku dostanu zase k nafocení něčeho malého na blog, chybí mi tvoření jen tak pro sebe a brouzdání na vašich blozích. Bude čím dál víc práce i s rekonstrukcí (před Vánocemi jako na potvoru:-/), ale taky si člověk musí chvilku oddychnout a udělat radost;-).
Mějte pohodové už skoropředvánoční dny a brzy zase nashle.













14 komentářů

  1. Šárko, teď jsem se pokochala! Tvoje Vánoce mají tvůj styl, až jednou budu měnit barvy u nás doma, určitě se obrátím na tebe!
    Měj krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda Helenko,
    moc ráda Tě tu vidím! Koukám, že jsem si smazala úvodní obrázek... Děkuji Ti a až já najdu odvahu, budu vědět jak co bude a barvy budu přidávat, obrátím se na vás;-).
    Mej se krásně, papa.

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, ty věci jsou tak krásné... hlavně ty hvězdičky... ty jsou boží, takže budu muset opět do švadlenky a dokoupit k bílé sněhurce ještě stříbrnou :-)
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věrko,
    zdravím Tě a díky za zastavení se, jojo, letos jsem na hvězdičkyů-).

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sarko,
    zdravim Te po sve kratsi absenci. Pripojuji se k chvale Tve nove kolekce. Koukala jsem i na predesle prispevky a moooc libi. Musim se smat, kdyz pises o tom, jak se ti neustale meni styl. Ja jsem na tom uplne ale uplne stejne. Myslim, ze uz jsem Ti to i nekdy psala. Obyvak jsem zacala delat ve stylu "coastal living"a jeste nez jsem ho dodelala, dospela jsem k "french vintage"a ted zacinam silhat k minimalismu. To vse v horizontu nekolika mesicu hihi
    Mej se moc krasne, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoja Jani,
    zdravím i já Tebe po dlouhodobé absenci:-).
    Tíhnu táž momentálně k minimalismu a moc jsi mě svým komentářem potěšila, jsem ráda, že je víc takových nešťastníků! S tímhle postojem mám teď zařizovat, už si nejsem jistá vůbec ničím a to jsem si myslela, kolik mám nápadů:-/. Ale chce to nechat uležet, ono to přijde samo, já doufám!!!
    Měj se krásně a dělej si radost malými změnami;-).

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Milá Šárinko,
    jak tak koukám, tak jsi změnila vzhled blogu :-)
    Ráda k tobě chodím, je to moc fajn a líbí se mi tvá jednoduchost :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Sandři,
    jsme ráda, že jsme se dnes zase sešly;-). Poslední dobou opouštím kudrlinky a jsem více minimalistická a ladím do bíla, doufám, že to pro vás nebude velký šok a konečně to bude Ma Maison Blanche:-D!
    Měj se krásně sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  9. Šárinko, nejdříve chválím nový facelist tvého blogu..:-)) a teď hnedle krásné vánoční zbožíčko... jj už se nám to blíží :-))
    Těším se na Tvé vánoční domovské dekorace .-) jistě budou jako vždy báječné :-)
    krásné dny přeje Susie

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šárka, máš už zasnežený blog :-) Tie plechové hviezdičky ma okúzlili, krása! L

    OdpovědětVymazat
  11. Very very beautiful, love your crochet star.
    Wish you a nice weekend.

    Hugs Dorthe

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Zuzanko,
    doufám, že si zvyknete na stejný design blogu a e-shopu;-). Bohužel mám letos nějaký splín, nejsem si jistá, jestli zítra nebudu muset všechno zabalit do krabic a stěhovat se, tak nemám moc ani chuť a inspiraci něco vánočního doma tvořit:-(. Doufám, že to nějak dopadne a ještě si to užiju a hlavně zase něco vyfotím...
    Děkuju a měj se báječně!

    Ahojda Lusikko,
    děkuji Ti, že jsi se zastavila, jsou i mým favoritem a vánočně ladím aspoň na e-shop;-).

    Hello Dorthe,
    nice to see you and thank you very much!
    Have a great days:-).

    Ať se vám daří milé bloggerky, myslím na vás:-*.

    OdpovědětVymazat
  13. ŠÁRKO,TO JSOU NÁDHERNÉ KOUSKY LÍBÍ SE MI VŠECHNY DEKORACE,ALE NEJVÍC MĚ UCHVÁTILY TY PLECHOVÉ HVĚZDIČKY TY JSOU.
    PŘEJI TI KRÁSNÉ POHODOVÉ DNY ZDRAVÍ ADÉLA A JĚŠTĚ JEDNOU TI DĚKUJI ZA POMOC.ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Adélko,
    zdravím Tě, jsi hodná, že jsi se zastavila a jsem ráda, že se líbí! Nemáš vůbec zač, jsi šikulka, že jsi to zprovoznil;-).
    Pohodové dny, papa-

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.